Aikoinaan Lieksan legendoissa tuli esiin sellainen henkilö kuin Erä-Eemeli.
Nyt haluaisin kysyä hänen omaisiltaan jos satutte lukemaan tätä seuraavaa. Voinko käyttää tuota yritykseni nimenä, sillä aion aloittaa opastetut erä-kierrokset Lieksan suurilla saloilla. En halua ottaa nimeä jos vastustatte.
Täällä on ilmeisesti henkilöitä jotka ainakin tuntevat ja tietävät hänen omaisiaan. Voisitteko välittää viestiä heille, että laittavat tänne mielipiteensä.
Yhtiökumppanillani (tulevalla) on nimittäin joku aavistus kuka tämä legenda oli joten toivomme asiallisia vastauksia.
Erä-Eemelin omaisille kysymys
62
<50
Vastaukset
- Eläkkeellä-stasist
Kerro ketä epäilette niin
- sdjhfjsf
Niin.
- väärä-foorumi
No miksi et kysy omaisilta? Turhaan sinä tuollaisia juttujasi tänne kirjoitat!
- saanko-luvan
Kun en tiedä on vain arveli eikä tietoa missä nykyään asuu ja minkä nimisiä ovat.
- sjsfsf
jui
- eioleeiniin
Höpö höpö, mitään erä-Eemeliä ei ole koskaan ollutkaan. On joku legenda, keksitty.
- kyllä.on.ollut
Et näköjään tunne Lieksan historiaa riittävästi.
- oikea.paikka
Kysy PRH:a onko yritysnimi vapaana.
- Saanko-luvan
Olen kysynyt ja on vapaana, mutta en halua loukata omaisia jos eivät vaikka halua, niin sitten valitsen jonkun muun. Se olisi vain niin sattuva nimi ja sellainen jolla on jo karismaa.
- Eka.erä.erääntyy
Perusta yritys Eemeli-erämaassa
- Taikka_perusta
Korven Koneinsinöörit safari Oy
- hienoa
Tosi hieno ele kysyä ensin omaisten mielipide eikä vain rekisteröidä kuin puupääapina<.
Koska olet noin hienotunteinen ja toisia ajatteleva niin yritän auttaa sinua.
Tiedän kyllä kuka tuo legenda Erä-Eemeli oli.
Nyt tunnustan, että joudun kaivelemaan kortistojani löytääkseni hänen sukulaisiaan ja mistä heitä voisi tavoittaa.
Jos saan yhteyden niin väitän kysymyksesi ja kerron tässä aloituksessa mitä he vastasivat.
Aikaa en uskalla luvata, enkä tiedä varmasti löydänkö heitä.
Seuraa tätä aloitusta vaikka kuukausi, niin ilmoitan sen aikana ainakin jotain.- Nuori.lieksalainen
Nyt minä uskon täysin sellaisen henkilö olleen olemassa kun sinä sen sanot.
- missäpäin.lieksaa
Missä tuo legenda asui??????????
- vingukuinsika
Erä-Eemeli kuulostaa mieheltä jolla oli taipumus tehdä "syvä joki" -tyylisiä tempauksia melojille
- just-joo-niin
Hän oli erämies ei rikollinen
just-joo-niin kirjoitti:
Hän oli erämies ei rikollinen
oliko sillon 'ennenvanhaan' jotain eräoppaita turisteja johtamassa?
Tuntuu jotenkin semmoselta uudemman ajan hömpältä, mitä nääkin lapin shamaanit lienee.- hyvä.kun.mikä
procentti kirjoitti:
oliko sillon 'ennenvanhaan' jotain eräoppaita turisteja johtamassa?
Tuntuu jotenkin semmoselta uudemman ajan hömpältä, mitä nääkin lapin shamaanit lienee.Ei ollut ennen mutta nykyajan kaupunkilaiset eksyvät hehtaaria suuremmassa puistossa joten jos maksavat opastuksesta niin rahat Lieksaan. Siis loistokas idea.
- Erämies70v
Erä-Eemeli oli yksin elelevä puppelipoika tarinoiden mukaan.
- metsäläinen.minäkin
hyvä.kun.mikä kirjoitti:
Ei ollut ennen mutta nykyajan kaupunkilaiset eksyvät hehtaaria suuremmassa puistossa joten jos maksavat opastuksesta niin rahat Lieksaan. Siis loistokas idea.
Meilläpäin riittää noita metsiä ja uudet työllistämis ideat ovat enemmän kuin tarpeen onnea
- Psykiatrian.alan.mies
Erämies70v kirjoitti:
Remeron olisi sinulle varmaankin sopiva, se yleensä auttaa teitä levottomia ja harhaisia monipersoonaisia.
- mtjapäihde.s.hoitaja
Psykiatrian.alan.mies kirjoitti:
Remeron olisi sinulle varmaankin sopiva, se yleensä auttaa teitä levottomia ja harhaisia monipersoonaisia.
Taas yksi lieksalainen tee se itse hoitaja idiootti. Remeron ei kuule auta mihinkään levottomiin (maanisiin) tai harhaisiin (psykoottisiin)
Remeron on kaksivaikutteinen masennuslääke jota käytetään unilääkkeenä sen väsyttävän vaikutuksen vuoksi. Lääke vaikuttaa serotoniini ja noradrenaliini määriä lisäävästi aivoissa. Mania lääkkeet ja psykoosilääkket ovat poika ihan eri lääkeryhmän lääkkeitä. - niinkunerilainen
Erämies70v kirjoitti:
Ai Erä-Eemelikin oli vähän niinkun semmonen?
- hohoohoo
mtjapäihde.s.hoitaja kirjoitti:
Taas yksi lieksalainen tee se itse hoitaja idiootti. Remeron ei kuule auta mihinkään levottomiin (maanisiin) tai harhaisiin (psykoottisiin)
Remeron on kaksivaikutteinen masennuslääke jota käytetään unilääkkeenä sen väsyttävän vaikutuksen vuoksi. Lääke vaikuttaa serotoniini ja noradrenaliini määriä lisäävästi aivoissa. Mania lääkkeet ja psykoosilääkket ovat poika ihan eri lääkeryhmän lääkkeitä.Jaa. Nyt wikilääkäri iski
- ainaniinsamatvastaukset
hohoohoo kirjoitti:
Jaa. Nyt wikilääkäri iski
Niinhän se aina. Silloin kun ammattilainen vastaa on se googletusta ja wikiä, heh;)
- eräs.käyttäjä
ainaniinsamatvastaukset kirjoitti:
Niinhän se aina. Silloin kun ammattilainen vastaa on se googletusta ja wikiä, heh;)
Jos olisit ammattilainen niin kyllä tietäisit mihin kaikkeen sitä oikeat lääkärit käyttää minulle määrättiin juuri noihin ensiksi lääkkeestä kirjoittaneen oireisiin.
- lopetajopaskanjauhaminen
eräs.käyttäjä kirjoitti:
Jos olisit ammattilainen niin kyllä tietäisit mihin kaikkeen sitä oikeat lääkärit käyttää minulle määrättiin juuri noihin ensiksi lääkkeestä kirjoittaneen oireisiin.
Psykostimulantteja (antidepressiivejä) ei koskaan määrätä maniaan koska ne saavat maanisen aivan sekaisin. Psykooseihin määrätään neurolepteja koska muut lääkkeet eivät tehoa.
- eräs.käyttäjä
lopetajopaskanjauhaminen kirjoitti:
Psykostimulantteja (antidepressiivejä) ei koskaan määrätä maniaan koska ne saavat maanisen aivan sekaisin. Psykooseihin määrätään neurolepteja koska muut lääkkeet eivät tehoa.
Sitten minulle niitä määrännyt ei tiedä mitään vaikka on psykiatrian erikoislääkäri, mutta voit jatkaa inttämistä itsesi kanssa, mutta minulle Remeron on ollut sopiva.
- Älä.pahoita.mieltäsi
eräs.käyttäjä kirjoitti:
Sitten minulle niitä määrännyt ei tiedä mitään vaikka on psykiatrian erikoislääkäri, mutta voit jatkaa inttämistä itsesi kanssa, mutta minulle Remeron on ollut sopiva.
Älä välitä mitä maallikot sanoo. Ne vain haluaa leikkiä lääkäriä. Eiköhän alan lääkäri tiedä mitä on sinulle määrännyt. Ei kannata tuollaisten kanssa inttää sillä heiltä puuttuu syvällisempi tieto eri lääkkeistä ja niiden vaikutuksista. Kyllä täällä jos joku esittäytyy lääkäriksi niin on varmasti valelääkäri.
- sairaanhoitajaamk
eräs.käyttäjä kirjoitti:
Sitten diagnoosisi on ollut masennus, ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö, pakko-oireinen häiriö, syömishäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko tai unettomuus. Niihin Remeron sopii yleensä aika hyvin riippuen yksilöstä. Se EI sovi psykooseihin tai maanisuuteen LAISINKAAN.
- Sinulle.ei.lääkettä
Taidat kiihottua kovin erityisesti homo aiheisista kuvista ja videoista? Ne, perverssi suuntaisia sairauksia on monia.
- huhunmukaan
Eikös se eemeli pannut peräreikiin kaikkia uroshirvijä mitä reitilleen sattui.
- Niin_tässä_taas_kävi
Eikö yksikään viestiketju voisi olla rauhassa kaikenlaisilta psykiatrisen osaston vakiohoidokeilta jotka lähettävät sairaita viestejään tälle palstalle.
- erilainennuori
jos et hyväksy miesrakkautta se on sinun ongelmasi
- olet.hoidossa.eikö
erilainennuori kirjoitti:
jos et hyväksy miesrakkautta se on sinun ongelmasi
Sinun ongelmasi on psyykkistä laatua
- seikkailumieltä
Perustetaan yritys Eemelin syväjoki selviytyjät
Kortistostani löytyi jo pari henkilöä ja osoitetta.
Selvittelen asiaa ja ilmoitan heti kun tiedän.
Jos tämä aloitus poistetaan valvonnan toimesta niin teen uuden aloituksen jossa ilmoitan.- pakkasruska
Kaikkihan Empun tiesi, eihän kukaan tervejärkinen tällä palstalla nimiä tuo julki. Sekoporukkaa suurin osa näistä vajakeista. Pitäisi aloittaa ns. B sairaalan ylösajo, ennenkuin terkkari tukehtuu näihin ns. Oottako nähny viisasta miestä tyyppeihin.
- jxxxrulettaa
kaikki paiholaan, jolle sossu maksaa juomat. Kaksi kuukautta suljetuu pelkällä kauravellillä ja Lieksan kaupunki säästää parisatataa tuhatta ekeä. Näistä kuolee noin puolet viinan puutteeseen. Lopuille Jumalan siunausta. viina ja vieras emätin tuovat tuhon tähän niin vaillinaiseen kansaan joka Lieksassa asustaa.
- jomminkum
Kylläpä vieras emätin tekisi poikaa, tai perspano poikaan.
- Teuvo-P
Erä-Jorma. Persepanot laavulla, liukuvoiteet kuuluu retken hintaan.
- syfiilis
Perä-Eemeliltä löytyy voiteita joka lähtöön, liukua ja pitoa vaaditaan väljemmissä ja tiukommissa anusaukoissa iloisessa poikasexissä jopa eräoloissa ja järvien rantamilla.
- slogan
Erä-Eemelin homosamoilut.
- Ukki-kertoi
Jos on sama mies niin oli tunnettu voimistaan.
- aloituksen.tehnyt
Anteeksi hätyytys, mutta onko mitään tietoa kellään.
- ei-tu-e-ei
Kamuttaja on bannattu eikä palaa kolmeen kuukauteen.
- hhomooooo
homo-eemeli. ja paska roiskuu!
Sain vastauksen jo parilta lähiomaiselta.
Ei kuulemma ole mitään sitä vastaan, että nimeä käytetään tuon kaltaiseen yritykseen.
Sellainen pikku liite tuli mukaan, että ette vain esittäydy Erä-Eemelin sukulaisiksi, koska ette sitä ole.
En ota useampaan sukulaiseen yhteyttä vaikka löysin muutaman, mutta he olivat etäisempää sukua.- miten--on
Oliko ne homoja?
- tosissan.huolestunut
miten--on kirjoitti:
Oliko ne homoja?
Eihän nyt ole ees täysikuu, nootta kerro mikä sinut on noin sekoittanut. Kevät ja syksyhän ne pitäisi olla pahimmat ja kesä helpoin. tilanteesi taitaa olla aika heikko
- Oli.luokkakaveri
tosissan.huolestunut kirjoitti:
Eihän nyt ole ees täysikuu, nootta kerro mikä sinut on noin sekoittanut. Kevät ja syksyhän ne pitäisi olla pahimmat ja kesä helpoin. tilanteesi taitaa olla aika heikko
Ei siihen kuu vaikuta. Aivot putosi vessan pönttöön jo lapsena alakoulussa.
- Erä-Eemelinpuppelimatkat
miten--on kirjoitti:
Oliko ne homoja?
Erä-Eemeli tykkäsi miesseurasta vaikka asustelikin yksin.
- Saanko-luvan
Suurkiitos Kamuttaja. Olet kyllä aika ihmeellinen mies. Sitoudumme ilman muuta tuohon toiseenkin ehtoon. Sano heille, että jos tulee käymään Lieksassa ja pystyvät todistamaan luotettavasti olevansa Erä-Eemelin sukua niin palkitsemme heitä jotenkin. Ei niinkään rahalla, mutta voi päästä ilmaiseksi reissuun jossain ryhmässä.
Ei kestä kiitellä.
En minä nyt mikään erikoinen ole.
Satun vain muistamaan ja on hyvät kortistot.
Välitin kiitoksesi ja tarjouksen Erä-Eemelin omaisille.- Kuvatodiste
kamuttaja kirjoitti:
Ei kestä kiitellä.
En minä nyt mikään erikoinen ole.
Satun vain muistamaan ja on hyvät kortistot.
Välitin kiitoksesi ja tarjouksen Erä-Eemelin omaisille.Tässä on herra kamuttajan hyvä kortisto:
http://www.itemprofiili.fi/ElemImage/Arkiv bild(1)_660.jpg
- sfkhs
joop
- ken.tietää
Onkohan tämä hanke edennyt miten?
- serkun.touhuja
Tarvitsisivat kuulemma hieman lisää rahoitusta muuten menee eteenpäin.
- näin.siinä.käy
Saa nähdä tuleeko siitä mitään tuskin tulee. On tyypillinen lieksalainen.
Eikö mitään ole asiassa tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165