agendalla on pakkoruotsi ja virkamiesruotsi ....äläkää hyvät ihmiset vaan tätä mihinkään päättämään...... ei.
Eikös Lindman ole ruotsittaja eli
1
<50
Vastaukset
- huusiann
Lindman on varmasti pakkoruotsin kannattaja koska koko SDP on aktiivisesti pakkoruotsin takana.
SDP ei kannata pelkästään pakkoruotsia vaan myös suomalaislasten identiteetin muuttamista. SDPn mielestä suomalaisuus on vamma joka paranee kun suomenkieliset oppivat ruotsia ja luopuvat suomalaisesta identiteetistä.
Hallitus on myynyt RKP:lle vielä syntymättömien lastemme identiteetin.
tuula Mustonen
Hallituksen kärkihanke , kansalliskielistrategia, on 78 sivua ruotsi-velvoitteita virkamiehille. (Kannattaa lukea, ja varata aikaa )
Järkyttävin kohta tuossa strategiassa on se, että hallitus on myynyt vielä syntymättömien lastemme identiteetin RKP:lle.
Strategian tavoitteena on nimittäin se, että ruotsinkielen kielikylpyopetus aloitetaan jo päiväkodissa.
Anna-Maja Henriksson on useissa yhteyksissä sanonut:" Meidän on löydettävä menetelmiä, joilla lapset kasvatetaan aidosti kaksikielisyyteen".
Nyt nuo menetelmät on löydetty. Kansalliskielistrategia ja kielikylvyt päiväkodista yliopistoon ja kaikilla opintoasteilla sillä välillä. (Anna-Maja Henrikssonin visioi hbl:ssa, että ruotsin kielen kielikylvyt ulotettaisiin myös yliopistoihin.)
Siis meidän lapsiamme käytetään kielipolitiikan pelinappuloina. Sehän on aivopesua!
Kaiken lisäksi täysin kansalta salassa.
Jatkuu...linkissä
http://tuulevi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/139698-hallitus-on-myynyt-rkplle-viela-syntymattomien-lastemme-identiteetin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163