josta minua ei ole eristetty ? koska edelleen tunne että voisin sinne jopa jotain kirjoittaa , koska ei ole tullut syytteitä eikä minua ole estetty , jotain sellaista aavistelin keväällä , haluat minut faceen mutta et palstoille , eksklusiivisesti , taisin niin kirjoittaa viestissä numero 2367 vai mikä viesti se oli kun aloin epäilemään kaikenlaista ?
ja sit voin kävellä vain tuossa kadulla , mutta en talojen takana ?
oikeastaan ollut tunne että minut on yritetty savustaa palstoilta pois jo pari vuotta ja välillä olen ollutkin pari kolme kuukautta pois
face on ainoa paikka
6
<50
Vastaukset
- facebook-
Yhtä surkea virtuaalisen kommunikoinnin mekka kuin S24. Ihmiset ei toimi enää irl juurikaan. Surkeaa!
- itsensäpettämistä
on face. Saman toistoa vuodesta toiseen. Kyttääjille ja juoruajille oivallinen. Ja tärkeileville ihmisille.
- Narsististailkeyttäseon
Pahan suoville. Siellä katsellaan toisten asioita, kuvia ja kirjoituksia nauretaan pikataan kateellisina. Niin olevinaan facebook kaveri, KIUSAAJIEM AREENA
- kisaamisesta
Narsististailkeyttäseon kirjoitti:
Pahan suoville. Siellä katsellaan toisten asioita, kuvia ja kirjoituksia nauretaan pikataan kateellisina. Niin olevinaan facebook kaveri, KIUSAAJIEM AREENA
Ei kannata välittää :D nettikiusaaminen on paljon naisten välistä ja sekaantuuhan siihen "miehetkin" kovia tyyppejä kertakaikkisesti:D
- takanasittenkovia
kisaamisesta kirjoitti:
Ei kannata välittää :D nettikiusaaminen on paljon naisten välistä ja sekaantuuhan siihen "miehetkin" kovia tyyppejä kertakaikkisesti:D
Pelkureita ne. Tutisee edessä kun "uhriaan" pelkää.
- netissä_herjaus
takanasittenkovia kirjoitti:
Pelkureita ne. Tutisee edessä kun "uhriaan" pelkää.
On pelkuruuden huipentuma. Kunpa yksi edes viitsisi vähän ärähtää niin nähtäisiin kuinka netti kiusaajat juoksee lujempaa kun koskaan nähty :D Mutta osaa olla näemmä sen verta fiksu ettei alennu heidän tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760