Minä se nakkasin Pöntisen sammaloituneelle tasakatolle paketin riisiä. Nyt sieltä saa hehtotolkulla mitä maittavinta kotimaista riisiä. Se on niin pitkäjyväistä että Leteensuon Ohrana luulee sitä spagetiksi. Omalla pihallani kasvaa soijaa. Teen siitä hyvää soijakastiketta, Kikkomanin veroista mutta halvempaa. Olen myös perustanut lampaanviuluorkesterin ja pidän rahanvieroituskursseja lottovoittajille. Menettävät siellä sitten rahansa.
Pöntisen katolle riisiä
4
<50
Vastaukset
- Riisi_minullakin
Minulla on ittumainen keski-ijän riisi. Muistaakseni aina ennen sulottaret juoksivat perässäni ja lääppivät niin kovin, että piti yhtenään toppuutella. Nyt eivät enää, ainakaan alle kaksikymppiset. Olen koittanut jopa 50 euron setelillä niin että pidän sitä vyönsoljessani ja osoitan viekoittelevasti vuoroin neidon napitusta ja vuoroin omaa solkeani. Mutta ei. Pahimmillaan hihittelevät ja se loukkaa. Jos pääsisin vielä semmoisen riemurasialle niin tuskin pumppu siihen pettäisi -tai no, olisihan ainakin onnellinen loppu ja esimakua tulevasta...
- Tarkennuskysymys
Onko se samaa lajia mitä kasvaa Paloheinän "Pöntisen" päälaella ? Ei se ole riisiä, se on jalkasilsaa tai hilsettä.
- 920
Kyllä nyt olis ollut oikein hyvä kasvatella riisiä Suomessakin kun vettä
tulee joka armas päivä. - Jymy_Jussi
Minä vaihdoin oliivipuiden ja tupakan viljelyyn. Niillä saa parhaat EU-tuet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse53737SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713342Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202196Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333