Palstalla on yksi PELLE

Joka ei ymmärrä eikä tiedä liikenteestä ja autoista yhtikäs mitään, vaan haukkuu niitä jotka asiallisesti kirjoittaa ja asiaa myös. Tämä on trolli kellokosken suljetun osaston hoidokki. Osaa vain yhden asian sanoa muita palsta pelleksi ja plasto volvolla leikkiviksi vaikka itse leikkii kellokosken sairaalan pihalla niillä.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • nimma

        Liikenneviraston sivuilta löytyy sinullekin liikennemerkkien tarkoitukset. Mistä olet saanut päähäsi että joku ei tuota tietäisi? Sen sijaan monet ovat sinulle yrittäneet selvittää tuota asiaa... Hmm


      • Eikös nuo merkit tarkoita molemmat yksisuuntaista katua. Näkyvät vaan eri suunnista ja tuo toinen ei ole käytössä Suomessa.


      • Nolo_Sika_Margit_Birgit
        nimma kirjoitti:

        Liikenneviraston sivuilta löytyy sinullekin liikennemerkkien tarkoitukset. Mistä olet saanut päähäsi että joku ei tuota tietäisi? Sen sijaan monet ovat sinulle yrittäneet selvittää tuota asiaa... Hmm

        1516 ei ole palstan pelle mutta ylivoimaisesti tyhmin!! Tämä kaverii nostaa tyhmyyden aivan uudelle tasolle. On käsittämätöntä miten yksi ja sama aasi kirjoittaa ja toistaa samaa asiaa viikosta toiseen. Koskaan tältä ameeban älykkyysosamäärän omaavalta idioogilta ei saa vastausta kysymykseen vaan aina se heittää esiin vastakysymyksen, kysymyksen jonka esittänt jo kymmeniä kertoja aikaisemmin. Jankkaa ja inttää samoja asioita. Vetää keskusteluihin täysin itse aiheeseen kuulumattomia asioita.


      • mininerkki

        Kyllä jokainen jo näkee että toinen merkeistä on tarkoitettu yksisuuntaista kohtisuoraan lähestyville, ja toinen merkki tien suuntaisesti lähestyville. Tuo 1516 tuntuu olevan ainoa jolle asia ei ole mennyt piireihin.

        Boikottiin vaan koko idiootti. ja voisiko tuollaisesta häiriköstä tehdä ilmoituksen ylläpidolle?


      • ai kato heti tulikin pari idioottia jotka ei vieläkään tajunneet mikä on ero, siis miten ette vieläkään tajua vaikka 1516 on selittänyt teille jo vaikka kuinka monta kertaa :D


      • blah
        1516 kirjoitti:

        ai kato heti tulikin pari idioottia jotka ei vieläkään tajunneet mikä on ero, siis miten ette vieläkään tajua vaikka 1516 on selittänyt teille jo vaikka kuinka monta kertaa :D

        millon? Tuossahan pari keskustelijaa jo sen päivänselvän asian kertoivat, eli sinun selityksiä emme tarvitse.


      • blah kirjoitti:

        millon? Tuossahan pari keskustelijaa jo sen päivänselvän asian kertoivat, eli sinun selityksiä emme tarvitse.

        nå hyvä että edes joku kertoi, kato q 1516 kysynyt jo jtn 2 viikkoa tätä niin vasta nyt alkaa jengi tajuamaan (ja kaikista tyhmimmät eivät vieläkään tajua) :D


      • ErkkolanOy
        1516 kirjoitti:

        nå hyvä että edes joku kertoi, kato q 1516 kysynyt jo jtn 2 viikkoa tätä niin vasta nyt alkaa jengi tajuamaan (ja kaikista tyhmimmät eivät vieläkään tajua) :D

        Tyhmyytesi lisäksi elät harhoissa.


      • ErkkolanOy
        1516 kirjoitti:

        nå hyvä että edes joku kertoi, kato q 1516 kysynyt jo jtn 2 viikkoa tätä niin vasta nyt alkaa jengi tajuamaan (ja kaikista tyhmimmät eivät vieläkään tajua) :D

        Tyhmyyden lisäksi elät harhoissa.



      • blah
        1516 kirjoitti:

        nå hyvä että edes joku kertoi, kato q 1516 kysynyt jo jtn 2 viikkoa tätä niin vasta nyt alkaa jengi tajuamaan (ja kaikista tyhmimmät eivät vieläkään tajua) :D

        Ai sinä olet KYSYMÄLLÄ saanut muut tajuamaan? Eikö yleensä sillon kysytä, ku ITSE ei tiedetä. Ja sillon ku muut ei tiedä, KERROTAAN asia heille. Ja monesti olet itse kertonut tietäväsi, eli miksi kysyt jos tiedät? Ja jos et tiennytkään, niin nyt tiedät.


      • blah kirjoitti:

        Ai sinä olet KYSYMÄLLÄ saanut muut tajuamaan? Eikö yleensä sillon kysytä, ku ITSE ei tiedetä. Ja sillon ku muut ei tiedä, KERROTAAN asia heille. Ja monesti olet itse kertonut tietäväsi, eli miksi kysyt jos tiedät? Ja jos et tiennytkään, niin nyt tiedät.

        nå kato q 1516 monta kertaa jo kertonut mitä tarkoittanut mutta vasta nyt alkoi mennä perille, tosin sinulle ei vielä tainnut :D


      • NoloSika_Margit_Bkrgit
        blah kirjoitti:

        Ai sinä olet KYSYMÄLLÄ saanut muut tajuamaan? Eikö yleensä sillon kysytä, ku ITSE ei tiedetä. Ja sillon ku muut ei tiedä, KERROTAAN asia heille. Ja monesti olet itse kertonut tietäväsi, eli miksi kysyt jos tiedät? Ja jos et tiennytkään, niin nyt tiedät.

        1516 ei ymmärrä itsekään mitä kirjoittaa. Sille on epäselvää kysymyksen ja vastauksen ero. Sääliksi käy idiootin opettajia aikanaan kun ovat yrittäneet takoa jotain tuon puupäähän. On siinä opettajilla ollut hermot kireällä. 1516-nimimerkin tyhmyys hämmästyttää aina vaan.


      • NoloSika_Margit_Bkrgit kirjoitti:

        1516 ei ymmärrä itsekään mitä kirjoittaa. Sille on epäselvää kysymyksen ja vastauksen ero. Sääliksi käy idiootin opettajia aikanaan kun ovat yrittäneet takoa jotain tuon puupäähän. On siinä opettajilla ollut hermot kireällä. 1516-nimimerkin tyhmyys hämmästyttää aina vaan.

        ai kato taas yksi joka ei tiedä eroa, mikä siinä on niin vaikeata q 1516 monta kertaa kertonut muttet vieläkään millään tajua??


      • myösautoilija
        diaspar kirjoitti:

        Eikös nuo merkit tarkoita molemmat yksisuuntaista katua. Näkyvät vaan eri suunnista ja tuo toinen ei ole käytössä Suomessa.

        Eikö se toinen ole, että liikennemerkin vaikutus alkaa tästä.


      • Muistutusta
        myösautoilija kirjoitti:

        Eikö se toinen ole, että liikennemerkin vaikutus alkaa tästä.

        Se on musta nuoli keltaisella pohjalla.


      • myösautoilija kirjoitti:

        Eikö se toinen ole, että liikennemerkin vaikutus alkaa tästä.

        Molemmat "1516" nimimerkin kuvissa olevat merkit tarkoittavat yksisuuntaista katua. Ensimmäinen on tarkoitettu kohtisuoraan yksisuuntaista katua lähestyville, ja toinen kadun suuntaisesti lähestyville, ei tosin ole käytössä Suomessa.

        Näin ainakin luulen, korjatkaa jos olen väärässä.


      • diaspar kirjoitti:

        Molemmat "1516" nimimerkin kuvissa olevat merkit tarkoittavat yksisuuntaista katua. Ensimmäinen on tarkoitettu kohtisuoraan yksisuuntaista katua lähestyville, ja toinen kadun suuntaisesti lähestyville, ei tosin ole käytössä Suomessa.

        Näin ainakin luulen, korjatkaa jos olen väärässä.

        nå hyvä että joku vihdoinkin ymmärsi :D


      • diaspar kirjoitti:

        Molemmat "1516" nimimerkin kuvissa olevat merkit tarkoittavat yksisuuntaista katua. Ensimmäinen on tarkoitettu kohtisuoraan yksisuuntaista katua lähestyville, ja toinen kadun suuntaisesti lähestyville, ei tosin ole käytössä Suomessa.

        Näin ainakin luulen, korjatkaa jos olen väärässä.

        Olet väärässä. Molemmat merkit on tarkoitettu kaikille tienkäyttäjille.


      • neljäs.pelle
        TheRat kirjoitti:

        Olet väärässä. Molemmat merkit on tarkoitettu kaikille tienkäyttäjille.

        Ei pidä paikkaansa! Kyseiset liikennemerkit eivät ole tarkoitettu oraville. Onhan oravakin tienkäyttäjä, mikäli siinä tallustaa.


      • neljäs.pelle kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa! Kyseiset liikennemerkit eivät ole tarkoitettu oraville. Onhan oravakin tienkäyttäjä, mikäli siinä tallustaa.

        TLL:n mukaan tienkäyttäjällä tarkoitetaan:
        > 10) tienkäyttäjällä jokaista, joka on tiellä taikka sillä olevassa
        > ajoneuvossa tai raitiovaunussa;

        Voitaneen miettiä, kuuluuko orava joukkoon "jokainen". Jos kuuluu, TLL ja sitä myöten liikennemerkit koskevat myös oravaa. Tosi on.


      • TheRat kirjoitti:

        Olet väärässä. Molemmat merkit on tarkoitettu kaikille tienkäyttäjille.

        ei, vaan sinä et ymmärrä mitä tarkoitettu tarkoittaa :D


    • on.se.pelle

      "Joka ei ymmärrä eikä tiedä liikenteestä ja autoista yhtikäs mitään,"

      Olet aivan oikeassa. Ja peiliin katsomalla selviää sinullekin, vaikka idiootti oletkin, että kyseessä on palstapelle "autoilija" arto.

    • myösautoilija

      Vain ja ainoastaan yksi pelle. Kirjoittaa esim. nimensä näin on.se.pelle on.se.pelle

      • Nimimerkki-

        Kirjoita kommenttisi...


      • pelle.se.on

        Palstapelle "autoilija" arto on saanut kaltaisensa idiootin fanittajan tai raapustaa itse käyttäen eri nimimerkkiä.


      • tämä.selvä

        Eli lyhyesti, "autoilija" on palstapelle, raapustelee myös nimimerkillä "myösautoilija".


      • llej
        tämä.selvä kirjoitti:

        Eli lyhyesti, "autoilija" on palstapelle, raapustelee myös nimimerkillä "myösautoilija".

        Käsipelle
        Pyllypelle
        Homåpelle


      • jalkapelle

        Puupelle
        Paperipelle
        Nokiapelle
        Autopelle


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1974
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1592
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1544
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1408
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      20
      1281
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1015
    Aihe