minä yhtä lihava
kärpissä oli jääkiekkoilija paino 103.4kg
25
200
Vastaukset
- henrikijäs72
101.4kg painna tullu pyöräiltyä
- henrikijäs72
haluisin olla snoolerin maailmamestari mutta ei onnistu nyt
- henrikijäs72
markku hämäläinne pelas hyvin snookkeria siitä ois voinu tulla engläntiin menijä
- henrikijäs72
viimeksi 1 treenasin meni kaikki säkkiin
- henrikijäs72
oon minäå hy vä pelaaja en ole huono
- henrikijäs72
mietippä jo kiertgeillä vetäsee joka pallon sääkkiin täytyy oll ahyvä pelajaaja
- henrikijäs72
aattele jo stekisin pieniä breikkehjä voittasin maaimamestaruuden
kova seiftaa kuletta apalloo- TunnusKäytössä
Niihän ne kaikki luulee mut ehkä et pärjäis edes huonoimmalle ammattilaiselle mitä esim. Englannista taikka Suomesta löytyy ;) Etsä varmaa huono oo
- henrikijäs72
top 100 vois päästä
- henrikijäs72
oon hyvä pelaa nookkeria
- henrikijäs72
joskus kohelleu mutta syytti mailaa
- henrikijäs72
oon armottamn hyvä pelaa snookkeria
- henrikijäs72
ve näjä nauraetyjiin ei pääsy
a suomelle kun oonn niin tyhmää
- EiMeeNiin
Jääkiekkoilijat ei yleensä ole lihavia vaan lihaksikkaita :)
- henrikijäs72
pelaa ja musta vois tulla
- henrikijäs72
venäläiset naurraa suomelle armeijalle
- henrikijäs72
vammanen on suomen armeia haukkuu sen pystyy omi a tuhoo
- henrikijäs72
hiukkavavaaran armeija pitäis siirctfää sinne tulee radiosignaaleja
esikunta siirtfää pois oulusta - henrikijäs72
armeijan olen käynny niin niin pyöräöilee hiukkavarassa saa signaalia
- henrikijäs72
kiroilee minä ja naiset kun näkyy signaalia hiukkavaarassa vaikkei enään armeija alue
- henrikijäs72
sanoo armeijall ehaista vittu kun kuulen radiosignaaleja
- henrikijäs72
kuulen ääniä radiokll asatellitiliitilla pääni ulkopuolella portugalissakin kuulin
- henrikijäs72
3 masto antenni tpihall evois auttaa
- henrikijäs72
3 masto omalla pihalla auttaa
- Anonyymi
Löytyy kiekkoilijoita esim. Färjestadin Axel Bergvist joka on 176cm ja 91kg. Siis mistä tuo massa oikein tulee? Onko yksilöitä jotka saa sen lihasmassan samoin tein sinne kinttuihin vai missä se massa on?
Ite bodannu kauan enkä ikinä saa tuollaisia massoja alle 20% rasvoissa vaikka mitä tekis.
T: Lahjatonko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232678- 1702109
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241370- 1001356
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451139Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078