Mä haluaisin olla alfauros

Oikeatosimiea

Mä olisin ehkä kalju, ja olis pari tatskaa. Kun nainen lähestyisi, mä katsoisin sitä leukaa aavistuksen nostaen, niin kuin mies joka tietää asemansa. Mä nostaisin toista kulmakarvaa, ehkä hymyilisin viekkaan huvittuneesti. Se on peliä. Se alkaa heti. Mä puhuisin naiselle matalalla äänellä ja tylysti. Lyhyitä lauseita, jotta se tietää että mä olen päästä varpaisiin todella kova ja miehekäs. Mä en paljon maailmasta tiedä, mutta sen tiedän että heikot sortuu elon tiellä, mutta jätkä sen kun porskuttaa. Mun asema ei ikinä romahda, kun mä oon jäätävän kova jätkä joka hetki. Pokka ei petä.
Mulla on jenkkirauta ja mä teen kovaa bisnestä, niin kuin tosi mies tekee. Naiset arvostaa tekijämiehiä. Tylysti mä puhun kännykällä mun alaisille. Siitä naiset tietää, että en ole turha tyyppi, vaan vahva mies, joka kannattelee yhteisöä, communityä. Niin leffoissa sanotaan. Mai kommunity. Mä olen tärkeä, mutta miehekkäästi. Mä en putoa. Koskaan.

Mä harrastan äksön lajeja välillä, ja kalastan. Saan vain isoja kaloja, kosken kuohuissa. Kun mä nään toisen samanlaisen äijän, mä morjenstan reteesti. Se toinenkin tekee niin, jos se tajuaa että olen kova. Pitää olla heti kova, ettei luulla... No tiiätte kyl.

Mä katon vaan väkivaltaviihdettä ja kuuntelen aitoa rokkia. Pojan mä vien heti kamppailulaji harjoituksiin ja karjun sille miehekkäästi. Tiedän että vaimo kattoo ihaillen.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvätnaurut

:D voi luoja

• justeikylläolehauska

Ap. kerää runkkausmateriaalia täällä ja sä annat sitä sille.

• katsoovierestä
        justeikylläolehauska kirjoitti:

Ap. kerää runkkausmateriaalia täällä ja sä annat sitä sille.

Yksinkertaiset huvituttavat toisiaan.

• hyvätyötsilti

Tämä aloitus oli illan hauskin. Kiitos ap, nyt voi mennä nukkumaan. Tai en minä oikein tiedä voiko noin karskille miehelle sanoa menevänsä nukkumaan. Ehkä pitäis sanoo jotain, että hei mä meen nyt elbaamaan tai vetään unta kaaliin. Eikä noin karskille miehelle voi varmaan toivottaa hellyttävästi hyvää yötä?

• pxp

:D Oot huikee! Mä en halua kuvailemaasi, mutta haluun jonkun joka osaa kuvailla noin <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen