moro! oon 14 vuotias tyttö ja olen juonut alkoholia kuluneen kesän aikana 3 kertaa humalaan asti. oon miettiny et onkse harmitonta vai mitä se tekee mun kropalle? oon ny lukenu kaikkee ja mietin onko ne totta
alkoholin juominen alaikäisenä
2
187
Vastaukset
- Ei_kannataX
Ja ajattelit sitten kysyä asiaa suomi24 asiantuntijaryhmältä - valitettavasti tältä foorumilta et tule järkeviä vastauksia saamaan. Kysy joltain lääkäripalstalta, saat vastauksen joka on suunnilleen - olet vielä kehityvässä vaiheessa joten alkoholisin siemen on todella helppo istuttaa jne ei ole terveellistä juoda humalaan oli minkä ikäinen tahansa saati sitten 14-vuotiaana. Tosin joku vastaa - anna mennä vaan ei se mitään haittaa....
- t.äitisi
Vittuako rupiat alaikäsenä leikkii viinoilla ja hengelläs? odottelehan ihan rauhassa sinne täys-ikäisyyteen. juo vettä. piste. t. äitis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962149
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786