Olet älykäs, karun komea ( ;)), sisukas ja sinulla on ystävälliset silmät. Sinussa ei ole minun silmissäni mitään vikaa, päinvaston, viehätät minua. Mutta väylä, mitä kautta tunnemme, on liian hankala. Loppujen lopuksi ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella. Olen päättänyt keskittyä enemmän irl... Moikataan, jos tavataan. :)
Aikaa ei ole tuhlattavaksi
10
54
Vastaukset
- HeipatVain
Samaa ssnoisin eräästä miehestä :) Taidan tykätä hänestä aika paljon :) Tuosta ajasta. En uskalla ajatella sitä. Pelkään, että menetän jotain sellaista, jota en edes koskaan saa. Huvittavaa :D))
- kivakuullatuo
no kiitos..
- rykimistäkröhöm
Onks vähän noloa tunnustaa mutta hivelee vähän miehistä itsetuntoani. Suostuiskohan kaunotar iltakahville (kuiskaaja: olis mulla vahvempaakin)? Voitais jutella rauhassa (kuiskaaja: nopeesti vaan asiaan). Ihan vaan näin ystävällisesti tiedustelen (kuiskaaja: alkaa jo olla tukalat olot).
- hymyllä_
Tiedät hyvin, ettei me voida siinä mielessä kahvitella... Ei musta ole sun kaveriksikaan. Lähinnä haluaisin selventää, että tämä alkaa olemaan tässä, jos tästä voi niin edes sanoa, ehhehe. ;) En halua, että tästä jää ikävä muisto. Mummelina voin ehkä lapsenlapsille kertoa mummon höpötyksistä... :D
- selvennänyt
hymyllä_ kirjoitti:
Tiedät hyvin, ettei me voida siinä mielessä kahvitella... Ei musta ole sun kaveriksikaan. Lähinnä haluaisin selventää, että tämä alkaa olemaan tässä, jos tästä voi niin edes sanoa, ehhehe. ;) En halua, että tästä jää ikävä muisto. Mummelina voin ehkä lapsenlapsille kertoa mummon höpötyksistä... :D
Annas etukirjain kummankin? Jos menis vaikka oikealle!
- hymyllä_
Mun nimen etukirjain on sun toka kirjain.
- turpooksSe
Turvottaako ? =D
- melkeinosuumutta
Tämä liippaa läheltä. Ruma ja sitkee joo.. Silmät on sielun peili.. Mutta, että älykäs. Siihen taitaa tämä tyssätä.
Mutta kuitenkin. Minä olisin kyllä mielelläni kokeillut jotain muuta tapaa kun tämä nykyinen on liian hankala. Kun kerran on löydetty toisemme.. - ihmetellyoon
Pitikö sun just perjantaina kadota ;)
- komea_atleetti_Oulu
Täällähän puhutaan musta, muttet sä nyt mua huolisi kun oon kesämakkaralihonnut. Mun pitää ensi treenailla niin tuun sitte treffeille sun kanssas. :) ota vähä. kuukausi niin oon taas tiukkaperse hauismies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780