Mä alan näyttää vanhalta! Hei, nyt äkkiä mies toimintaa. Ei kukaan halua vanhaa ja vanhannäköistä tätiä. Mun pitää ajatella näin. Nuori mies tehköön musta vielä vireän. Olkoon 10v se maksimi ja toiminta alkaa samantien. Paniikki!
Kriisi syntymässä!!!
4
<50
Vastaukset
- vaaleelle
Voi mun säihkysääri hanipuppeli :)). Minne haluaisit että veisin sinut? Kerro moneltako olet valmis niin ... kauneushoitola on sinulle varattu. Älä huoli ikä on kuin konvehdit koskaan ei tarvitse laskea montako on syönyt ~~_~~
- SäteilyäPukkaa
:DDD minä senkun olen vain nuorentunut, juuri sain kuulla, että olen entistäkin nuoremman näköinen:) Ööööhhmm... Näköjään riittää, kun edes ajattelee nuorempaa miestä:)
- vanahasetä
Ei tuo vanhuus näy vaivaavan, nähtävissä rivakkuutta ja kohellusta.
- setähänjaksaa
Nuoret kaljut ovat alaikäisiä ei pidä sekoittaa vanhaan jos kerran olemme näkemästämme samaa mieltä. Vielä minä sentään kauniit erotan. Ah sitä ei voi sanoin kertoa kun veri kiertää kunnolla :))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760