MInä yleensä masterboin lenkkipoluilla. On mukava masterboida ja katsella vähäpukeisia naisia lenkillä. Oko muita jotka masterboi ja bongailee naisia? Itse olin runkkubongaillut Oulussa jo vuodesta 2008. Juuri sinä nainen olet saattanut olla minun ja monen muun masterbaatio-objekti. Miltä tuntuu olla seksihaaveen kohde vasten tahtoasi?
lenkkeily_Oulussa
10
75
Vastaukset
- vatkulipoika
Mä näin sut pusikossa kerran. Aloin vatkaamaan sulle. Mitäs siihen sanot?
- JanitAAHH
Hyvältähän se tuntuu ja joskus olen sinut nähnyt ja kotona sitten litisee.
- Rankkurune
Mitäse Masterpointi on, Tiedän vain mitä Masturpointi on.
- pumpputekno
Masterboy on tekno pumppu.
- TaKe-me-hardly-boy
Olet ilmeisesti master? Voisitko pakottaa kullisi takaloosteriini rajusti? Saat kusasta päälleni ja alistaa. Olen Oritkarin P-paikalla ja takakontti auki, vänkärin aurinkolippa alhaalla ja tunki katolla tanaan veivattuna. Tule ja ota minut!
- KöpleriS
Jaaha. Huomaa taas että jollakin on liikaa joutoaikaa ja mentaalisia ongelmia. Trollaus viittaa epäsuorasti myös narsimiin.
- Lesta-Oulu-
Eikö riitä huumorintaju
- tunkkimies_oulu
Voin tulla. Minulla on tunkki tanassa, takaluukku auki, kattoluukku auki, oikea ovi vähän raollaan ja ikkuna veivattuna vasemmasta puoliväliin ja vänkärin aurinkolippa alhaalla ja kuuntelen suolipoppi radiokanavaa jossa soi hissitechnojytkä vaisulla volyymilla. Kaikki homoseksin tunnusmerkit. Ajelen viereesi tunkki tanassa. nimim : vertaillessa tunkkejamme...
- Lesta-läppää-lisää
Heh Hyvää homoläppää :)
- juoksumölinä
Minä masturboin ja juoksen ilman kenkiä torinrannassa ja keskustassa muuallakin. Rotuaarilla. Sitten mä mölisen mennessäni. Olen pitkätukkainen. Olette nähneetkin mut. Saa pyytää nimmaria kirjoitan spermaisella kädelläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760