Kannattaako meijän ostaa mulle ponia 142cm jos oon ite n.166cm ja painan n.48kg.. On aika roteva poni joten kestää kyllä kantaa, mutta mietin tota pituutta vaan..
Liian pitkä(kö)?
5
108
Vastaukset
- Mörrinkäinen
Sanotaan niin, että hyvin voit vielä tuon kokoisella ratsastaa, mutta jos kasvat vielä tai tähtäät oikeasti tavoitteelliseen ratsastukseen, n. 150cm ratsu olisi sinulle paremman kokoinen.
- z---
Itsekin ostaisin isomman. Tosiaan kyllä ton kokosella vielä ratsastaa. Pitkä olet jo, mutta painoa on niin vähän. Omaksi en kuitenkaan ostaisi, jos tarkoitus on pitää hevonen pidempään kuin ehkä vuoden tai max pari.
Oletan että olet vielä nuori, joten tulet vielä kasvamaankin.
Itse ainakin otsaisin ihan normaalikokoisen hevosen, joku 160-170cm. Sellaiseta on iloa pidemmäksi aikaa. 150cm pikkuheppakin voi jäädä pieneksi jos tuosta tulee usemapi sentti lisää.- unelmaponi
joo, olen 13 vuotias.. itse olen ajatellutkin jtn 150-160cm hevosta jo koska alkaa tuntumaan niin pieneltä tuo..
- vanhajaviisas
Itelleen sillä hetkellä parhaimman kokonen on noin 10 senttii siuta pienempi tai siis jos oot 165 nii säältään 155 ois TÄLLÄ hetkellä hyvä :)
- saitarpeeksi
Makkaraa. Saksalaissyntyinen Christine Wels, 67, oli kuuluisa brutaaleista valmennusmetodeistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025