Mersun omistajat

alkuillannaurut

Oletteko oikeesti kaikki tunnevammasia mulkvistejä. Itketään jostaki jos huollossa puhutaan "tiirikasta" Sitte muka ymmärrät huumoria. Mee hoitoon Tai sijota sen osamaksupommin kuoletusrahat terapeutille. Saat siitä myös itselle apua ja hyödyn

14

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen_puhetta

      Oikeaa Skodamiehen puhetta, kun on taas vähän pierettävää tsekkiolutta nautittu.

      • Na_zdravi

        Täällä ihka uudella C-sarjan M-B:llä ajava tšekkioluen ylin ystävä, joka osaa arvostaa korkealle myös Škodan (ja muun VW-konsernin) osaamista! Olen vahvasti sitä mieltä, että näillä palstoilla nähdyt muunmerkkisten autojen ja niiden omistajien tunnepitoiset mollaamiset ovat äärimmäisen typeriä ja syvältä.

        Nautitaan jokainen omista mielimerkeistämme niin autojen kuin olusienkin puolella ja pieraistaan kuuluvasti ja haisevasti lapsellisille merkkifanaatikoilla!

        Jookos!


      • nazdrave
        Na_zdravi kirjoitti:

        Täällä ihka uudella C-sarjan M-B:llä ajava tšekkioluen ylin ystävä, joka osaa arvostaa korkealle myös Škodan (ja muun VW-konsernin) osaamista! Olen vahvasti sitä mieltä, että näillä palstoilla nähdyt muunmerkkisten autojen ja niiden omistajien tunnepitoiset mollaamiset ovat äärimmäisen typeriä ja syvältä.

        Nautitaan jokainen omista mielimerkeistämme niin autojen kuin olusienkin puolella ja pieraistaan kuuluvasti ja haisevasti lapsellisille merkkifanaatikoilla!

        Jookos!

        Aivan loistavaa. Olen tasan samaa mieltä. Itsellä ei ihan uusi eemeli, mutta kyllä täytyy sanoa, että tsekki-olut on hyvää ja tuo toinen juttu eli eri automerkkien typerät ja lapselliset haukkumiset ovat tosiaankin niin, niin syvältä kuin olla ja voi. No , jotkut keskenkasvuiset, joko henkisesti tai ihan fyysisestikin, saavat kiksejä kun saavat päästää aivopierunsa muitten haisteltaviksi. -Elikkä, isot olutpierut näille pösilöille.


      • turha_yrittää
        Na_zdravi kirjoitti:

        Täällä ihka uudella C-sarjan M-B:llä ajava tšekkioluen ylin ystävä, joka osaa arvostaa korkealle myös Škodan (ja muun VW-konsernin) osaamista! Olen vahvasti sitä mieltä, että näillä palstoilla nähdyt muunmerkkisten autojen ja niiden omistajien tunnepitoiset mollaamiset ovat äärimmäisen typeriä ja syvältä.

        Nautitaan jokainen omista mielimerkeistämme niin autojen kuin olusienkin puolella ja pieraistaan kuuluvasti ja haisevasti lapsellisille merkkifanaatikoilla!

        Jookos!

        Skodalla ajat mutta Mersusta haaveilet, Jookos?


      • BMWtaiMB
        nazdrave kirjoitti:

        Aivan loistavaa. Olen tasan samaa mieltä. Itsellä ei ihan uusi eemeli, mutta kyllä täytyy sanoa, että tsekki-olut on hyvää ja tuo toinen juttu eli eri automerkkien typerät ja lapselliset haukkumiset ovat tosiaankin niin, niin syvältä kuin olla ja voi. No , jotkut keskenkasvuiset, joko henkisesti tai ihan fyysisestikin, saavat kiksejä kun saavat päästää aivopierunsa muitten haisteltaviksi. -Elikkä, isot olutpierut näille pösilöille.

        Täysin samaa mieltä mikäs tässä olutta nautiskellen ja yöt venyy tottakai myöhäälle koska ansaittu loma ja BMW on autona jos kiinnostaa jotaki ;) Ei siinä oikeat Saksalaiset autot herättää kateutta niin se vaan on aina ollut mutta antaa kateellisten paukuttaa. Sen näemme jälleen tässä alhaalla vanhaan tuttuun tapaan


    • haukiputaalainen

      Toisaalta teitä aivottomia moukkia on kiva kusettaa varaosie hinnassa. Raakasti vaan mulkulle asiakkaalle pikkusen katetta koekeemmalle. Vittumainen kitisiäasiakas saa myös huollonaikana muutamankympin jopa satasen lisälaskun todella helposti.

      t. pohjois-pohjanmaalla täitä tekevä

      • Josef

        Miten niitä täitä tehdään.


      • AbdulAlKovabanos

        Olemalla peseytymättä kuukausiin. Johan alkaa täitä tulemaan.......


      • nazdrave
        AbdulAlKovabanos kirjoitti:

        Olemalla peseytymättä kuukausiin. Johan alkaa täitä tulemaan.......

        Hyvin pitkälti juuri noin. Tämä haukiputtaalainen uuninpankko-tollukka varmaankin tietää tarkemmin niin täiden kuin muidenkin syöpäläisten (esim. satiaisten) aikaansaamis- menetelmistä kertoa tarkemmin.


      • tarkkaa_hommaa

        tuo täin naiminen, ei se onnistu kuin pohjois-pohjanmaalaisilta.


    • vanhojen_rouvien_auto

      Mulla on mielikuva pikemminkin mersukuskeista että ovat yleensä kuusikymppisiä vanhoja rouvia, siis mies on yhtä rouva kuin vaimonsa, ellei enemmänkin. Ei voi liata käsiään edes öljyntarkistusta varten, pesettää autonsa käsin jollain firmalla, vaihdattaa kesä- ja talvirenkaat liikkeessä, ym.

      • nuorijanuori

        Mikä on öljytikku??? Mistä saa konepellin auki ja miksi se pitäisi avata? Kyllä huollon kaverit pitää hyvää huolta ja tyytyväinen olen.


      • Hyacinth_Bucketit

        Noh menepäs vanha rouva siitä nyt käskyttämään palvelusväkeä että osaavat leikellä puutarhasi talvion kukkaset mielesi mukaiseksi...


    • fjsklfjslkjflsk

      mersukuskit ovat ilmeisesti entisiä amisviiksiä kun ne kalapuikkoviikset pitää säilyttää vielä kuusikymppisenäkin. Lippis on sentään otettu jo pois päästä ja reikäisten verkkarien tilalla on tylsän harmaa puku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe