Eli olen 18 vuotias nuori miehentulokas ja olen alkanut miettimään miksi olen vieläkin sinkku ilman yhtään suhdetta takana, olenko huono tuurinen vai onko minussa jotain vikaa? olen 183cm pitkä ja todella hoikka kropaltani, eli ei tuota lihasta juurikaan ole, kasvoiltani kuitenkin ystävät ovat sanoneet komeaksi ja olen itsekkin tyytyväinen :) silmien väri harmahtavan vihreät ja hiukset tummanruskeat. pidän paljon musiikista ja harrastan erilaisia taidemuotoja :) piirrän, ja maalailen spray/käsin maalaten esineitä uusiksi. en ole juurikaan liikunnallinen mutta kävelen kuitenkin päivittäin :D ja jos olisi tuo tyttöystävä hänen kanssaan viihtyisin paljon luonnossa tai ylipäätään 4 seinän ulkopuolella. olen hieman ujo tekemään aloitetta tytöille... mutta jos pääsen tutustumaan kyllä puhumaan alan ja oma huumori saa lentää :D, ongelma on ehkä se että en avaa itseäni muille ihmisille sellaisena kuin olen, jollei hän ole oikeasti ansainnut luottamustani ja osoittanut olevansa sen arvoinen. todellisuudessa olen todella herkkä persoona ja aika romanttinen :) rakastaisin vain helliä tyttöä ja söpöillä tämän kanssa. kuten sanoin todella pehmoinen ja romanttinen ihminen :). kertokaa mielipiteenne?
16-22 ikäiset tytöt/naiset kertokaa mielipiteenne
8
<50
Vastaukset
- nainen16
Kuulostaa mielestäni hyvältä
- Justwonderin
okei :) onko kellään muilla mielipiteitä :)?
- girl943
hot! <3 huonoa tuuria pojalla .. :3
- Justwonderin
oi kiitän :> toivotaan näin :)
- 204
vika on luultavasti siinä, että et liiku porukoissa ja olet sen lisäksi vielä ujo, tytöt kun harvemmin tekee itse aloitetta
- JustWonderin
mmh. tuohon johtopäätökseen vähän itsekkin päätynyt :/ mitä tehdä?...ei tuollaisia kaveriporukoita oikein ole... :( onko lisää mielipiteteitä?
- 204
yritä vaan rohkaistua ja mennä puhumaan tytöille, tuskin kukaan sitä pistää pahakseen, ainahan valitetaan siitä, kun ei jätkät tule ite juttelemaan :D
mutta, jos ei vaan löydy rohkeutta niin yks vaihtoehto on tietty kans netin kautta yrittää tutustua, on ainakin jutteleminen helpompaa - JustWonderin
noh tottahan tuokin :D, vieläkun tapaisi jossain niitä tyttöjä, esim jos on samoissa kaveriporukoissa olisi helpompaa jutella, mutta tuntemattomalle se on jotenkin vaikeaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155