No vähän rankkakin, mutta sun kaa vierekkäin... Aah , milloin onnistuis, J-mies?
Kiva päivä
15
<50
Vastaukset
- thejiiman
Uh ja ah, vaikka heti, oi naiseni.
- asetunenää
Ainoastaan T-naisen viereen
- longkissgoodnight
koitahan sit tulla asettumaan
- koitahan
longkissgoodnight kirjoitti:
koitahan sit tulla asettumaan
Laittaa merkkiä ilmaan niin lähestyn sinua muualla kuin idiootti palstalla
- SatunnainenOhikulkijaT
Ei tällaiseen paikkaan voi mitään merkkejä laittaa.
- theJii
Olen ainoastaan rakkaani Mnaisen vieressä. Hän on nytkin tässä vieressä.
- mnaisesi
Loistohomma :) rakas jii..
- rakastaen
M****a on minun rakkaani Mnainen, kihlattuni
- tieteellinen
mnaisesi kirjoitti:
Loistohomma :) rakas jii..
Todistus miten J nostetaan treffipalsta ilmoituksella ja samanaikaisesti kommentoi myös tänne :) no joo te ootte aika helppoja...eli M oli näiden takana osaksi :) joo o loistohomma tosiaan ;) älkää tahriko patjoja volgan nesteillä
- OiKeA_KiRjAiN_oN
tieteellinen kirjoitti:
Todistus miten J nostetaan treffipalsta ilmoituksella ja samanaikaisesti kommentoi myös tänne :) no joo te ootte aika helppoja...eli M oli näiden takana osaksi :) joo o loistohomma tosiaan ;) älkää tahriko patjoja volgan nesteillä
Ip todistaa - helppoa hahaa =)
- tieteellisesti
OiKeA_KiRjAiN_oN kirjoitti:
Ip todistaa - helppoa hahaa =)
Todistettuna käännät asian huumorilla pois :D
Seuraatko tiedettä paljon? Ihmisen psykologisesta käyttäytymisestä esim. Voin pitää luennon :)
- SunJ
4. Elokuuta, se yö on meidän
- äMmänaika
Ei muuten oo. Minä olen sun luona silloin.
- noniin-
äMmänaika kirjoitti:
Ei muuten oo. Minä olen sun luona silloin.
Oletkin mutta malttia vähän. Olitkos nyt sitte Mari,Miia,Marika...
- NamskisSille
Jiipä jii. Sanoisin et M lupaa hyvää. Se sointuukin paremmin, mmm niin kuin Mies. Sorry Jii, kyllä se on ehdottomasti Mmmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750