Käykö karhumiehet kuntosalilla? Kuinka moni heistä nostaa 80 kg penkistä?
KarhunVoimat
12
374
Vastaukset
Kaikki...;)
- einosta
Tää on seksipalsta. Kysymys ei ollut käsillä nostamisesta.
- kkvhkkdh
Kyllä seksikkyys nousee, jos paljon nostaa...(käsillä)
- Heivari
Poliisi nostaa 60 kg. Kyllä karhu jeparin voittaa, karhulla on yhdeksän miehen voimat.
- TarkastajanaToiminut
Jotkut karhumiehet on lihavia vetelyksiä, mutta toisilla karhuilla on lujasti voimaa.
- NallePuhHuh
Onks näillä mitään yhteyttä merikarhuihin joiksi merenkulkijoita ennen nimitettiin ?
Ja mitä sieltä penkistä pitää nostaa peräti 80 kiloo. Perunoitako ? Kysyy epätietoinen heteronalle.- Merinalle
Voipa olla merikarhuihin hyvinkin, merellä oltiin ennen pitkiä aikoja miesporukalla, varmasti on sattunut kaikenlaista...
- saas
100kg aina. Olen 180cm ja 85kg Miehen pitää liikuttaa 5 metristä lasikuituvenettä ILMAN apulaista.
- KetunVoimat
Mielenkiintoista. Nosteletko sinä sitä venettä? Eikö se ole hankalaa?Minäkin olen 180/85, enkä koe olevani karhumies, penkistä nousee tuskin 50 kg, mutta veneen vedän kyllä teloille itsekseni.
- NiinEnnen
Ihan hyvä tulos, jos nostaa enemmän kuin oman painonsa ja 100 kg tuntui pikkupoikana mielettämän riskin miehen tempulta.
- beargynt
Ai nyt hiffasin, painat ite 80kg ja haluaisit että joku nostais sut tattelin päälle.
- wertyh
Nyt niitä tappelia olisi taas metsät täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim792991"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532901Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862678- 352480
- 572351
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982