puhuu siitä että lapsella pitää olla äiti ja isä
jotta hän saa vaikutteen naisesta äidiltään
ja miehestä isältään
huh huh sanon minä
kun seuraa näitä nykyajan pika avioliittoja uusperheitä
yksinhuoltaja äitejä joilla on viisi lasta neljälle eri isälle
ja viidennen kanssa ollaan menossa naimisiin
roikutaan avioliitossa niin kauan kun lapset on aikuisia
siinä hyvä esimerkki oman perheen perustavalle nuorelle aikuiselle
joo mennään naimisiin ja erotaan sit kun lapset on täysikäisiä
näinhän ne äiti ja isäkin tekivät
mikä se on se naisen malli
ja mikä se on se miehen malli
josta niin paljon kohistaan
kotooko sen vaan saa
melko kahlittu täytyy kotiin olla jos ei
päästetä tutustumaan malleihin kun kotona
meidän perässä tuli kerran vartijat parkkihalliin
kun ei maksettu mitä otettiin kaupasta
aito avioliitto perheen lasten suusta kuultua
siinä sitä on naisen ja miehen mallia oikeen todenteolla.
aito avioliitto aloitteen nokkamies
38
<50
Vastaukset
Olen huomannut ja tainnut toitottaakin, että lapset toistavat meidän tekoja. Että jos jää jumiin huonoon avioliittoon, sekin vaikuttaa lapsiin. Esimerkkinä jos toinen alistaa toista, se on minusta huono malli lapsille jos sen vaan hyväksyy ja jää.
Isä ja äiti voi olla vaikka eroaakin. Hankalampaahan se on, mutta ei mahdotonta.
Uusi suhde voikin olla sitten mutkikkaampi juttu. Se että ylipäänsä löytää jonkun joka on hyväksi kaikille, taitaa olla lottovoitto. Ite lottoan tosi harvoin, niin montaa tyhjää arpaa vetänyt. Ja nyt ne murut on siinä iässä että tulee mieleen että työnnän ne pesästä ulos jos ahtaan kämppään jonkun Voiton. Pienempinä he olivat vastaanottavaisimpa vieraiden suhteen. Ite tein aikoinaan päätöksen lähteä, nyt elän sen mukaan.just sen takia mun mielestä on väärin sanoa
että lapset saa naisen ja miehen mallin kotoo
koska ne kotiolot ei aina oo ruusuisia
ainoastaan vaan niiden mielestä jotka asiaa ajavat
jos kaikki lapset sais naisen ja miehen mallin ainoastaan ja vain kotoo
niin avioeroprosentti olis hyvinkin pian sata
jos nyt jo puolet avioliiton solmineista eroo
joo oon määkin eronnu vuonna yks ja kaks
ja lapsellani on äiti ja kaks isää
ja jos sanotaan että lapsi saa naisen mallin äidiltään
niin ei kyllä pidä paikkaansa :)
toisen esimerkinkin ns aidosta avioliitosta
ja naisen ja miehen suhteesta syntyneestä
rakkauden hedelmästä voin antaa
tässä on kanssa maailman parhain naisen ja miehen malli
ei tää ollukkaan mun juttu tää avioliitto
muutetaan erilleen toinen asuu turussa
ja toinen oulussa
lasta/lapsia pidetään vuoroviikoin
vaihdetaan jossain matkakeskuksen parkkipaikalla
pahimmassa tai parhaammassa tapauksessa
kuka sen nyt sit mitenkin kokee
naisen ja miehen vaihtamatta sanaakaan toisilleen
kyllä me aidossa avioliitossa syntyneet naiset ja miehet
tiedetään että just sillon kun omat lapset lähtee kouluun
niin vaihdetaan osoitetta ja pistetään lapsille kaksi kotia
olihan meillä siellä kotona naisen ja miehen malli
äiti ja iskäkin tekin näin niin täähän on ihan normaalia.Niin, mikä on normaalia nykyisin? Ei mikään enää. Omalta kohdaltani voin vain sanoa, että jotenkin oli mukamas kunnia asia pitää perhe koossa, siis isä, äiti ja koti lapsille, joka on muuten edelleenkin, siis heidän omat huoneensa ovat heidän.
Jos minun mukamas periaatteeni olivat niitä "kunnioitettavia", niin siskolleni ja veljelleni eivät niitä olleet. Siskoni jopa erehtyi kihloihin homo miehen kanssa, jota hän ei tiennyt silloin ja veljeni vaimo julkeasti rakasteli toisen veljeni kanssa, joten se siitä. Itse olen edelleen avioliitossa.
En todellakaan kammoksu homoja ja lesboja, joten en ala selvittelemään omaa näkemystäni täällä sen enempää.Kristiina23 kirjoitti:
Niin, mikä on normaalia nykyisin? Ei mikään enää. Omalta kohdaltani voin vain sanoa, että jotenkin oli mukamas kunnia asia pitää perhe koossa, siis isä, äiti ja koti lapsille, joka on muuten edelleenkin, siis heidän omat huoneensa ovat heidän.
Jos minun mukamas periaatteeni olivat niitä "kunnioitettavia", niin siskolleni ja veljelleni eivät niitä olleet. Siskoni jopa erehtyi kihloihin homo miehen kanssa, jota hän ei tiennyt silloin ja veljeni vaimo julkeasti rakasteli toisen veljeni kanssa, joten se siitä. Itse olen edelleen avioliitossa.
En todellakaan kammoksu homoja ja lesboja, joten en ala selvittelemään omaa näkemystäni täällä sen enempää.onko se niin paha jos erehtyy kihloihin jonkun kanssa
mää tiedän moniakin jotka on erehtyneet
eikö sekin oo ihan normaalia että mennään kihloihin
ja onneks se ettei olla toisillemme sopivia tulee esille jo sillon
ennenkö tehdään niitä lapsia jaettavaksi
ja jos sanot että veljeni vaimo julkeasti rakasteli jne
olitko katsomassa vierestä kun niin varma oot asiasta
vai onko vaan kuulopuheita :)tiinaiseksi kirjoitti:
onko se niin paha jos erehtyy kihloihin jonkun kanssa
mää tiedän moniakin jotka on erehtyneet
eikö sekin oo ihan normaalia että mennään kihloihin
ja onneks se ettei olla toisillemme sopivia tulee esille jo sillon
ennenkö tehdään niitä lapsia jaettavaksi
ja jos sanot että veljeni vaimo julkeasti rakasteli jne
olitko katsomassa vierestä kun niin varma oot asiasta
vai onko vaan kuulopuheita :)Tietenkin taas kirjoitin siten, että siitä ei saa selvää ja tuo kihloihin menokin oli jotenkin huvittava, kun siskoni meni entisen koulukaverin kanssa, josta kellään ei ollut silloin, eikä silloinkaan harmainta aavistusta moisesta, kunnes kihlaus tapahtui, jota homo mies yritti vielä peitellä.
Ja kuinka takerruit tuohon, mitä veljeni vaimo teki ja miten sen sain tietää? Onko tämä nyt sitä provosoinita, että kun kysyt lisää, niin minähän kerron, kuten korppiskin tekee?
Unohda kirjoitukseni. Tästä en halua enää jatkaa.- pirutiinaiseksi
Kristiina23 kirjoitti:
Tietenkin taas kirjoitin siten, että siitä ei saa selvää ja tuo kihloihin menokin oli jotenkin huvittava, kun siskoni meni entisen koulukaverin kanssa, josta kellään ei ollut silloin, eikä silloinkaan harmainta aavistusta moisesta, kunnes kihlaus tapahtui, jota homo mies yritti vielä peitellä.
Ja kuinka takerruit tuohon, mitä veljeni vaimo teki ja miten sen sain tietää? Onko tämä nyt sitä provosoinita, että kun kysyt lisää, niin minähän kerron, kuten korppiskin tekee?
Unohda kirjoitukseni. Tästä en halua enää jatkaa.mulla on semmonen periaate että
usko puolet mitä näet älä mitään mitä kuulet
ihan sen takia vaan heitin ton kysymyksen
ei provosointia olleskaan ihan voit ottaa vitsinä
mää yleensä aina sanon jos joku kehuu jonkun
pettäneen jotain tai epäilevänsä tämmöisen tapahtuneen
olitko jaloista pitelemässä
se taas tuli siitä kun isyyteen piti olla todistaja
ja mun hyvä ystäväni sai lapsen
joka on mun kummilapseni
niin olin todistamassa sosiaalitantan luona asiaa
siitä on mulla muuten paperikin vielä tallella
kysyi minun mielipidettä siihen voiko kyseinen mies
olla pojan isä sanoin
että kyllä mun mielestä on mutta en ollu jaloista pitelemässä :)
no enpä muistanu kirjautua rekatulla mutta olkoon
en jaksa uudelleenkaan ruveta tekstaileen. pirutiinaiseksi kirjoitti:
mulla on semmonen periaate että
joka on mun kummilapseni
olla pojan isä sanoin
en jaksa uudelleenkaan ruveta tekstaileen.itse tämän kirjoitin :)
pirutiinaiseksi kirjoitti:
mulla on semmonen periaate että
joka on mun kummilapseni
olla pojan isä sanoin
en jaksa uudelleenkaan ruveta tekstaileen.Hyvin ajateltu tuo usko puolet, mitä näet j.n.e, kuulemastasi älä sitäkään, lisäisin.
- Äskettäin oli Poliisi TV:ssä juttu miehestä, joka pyysi tyhjentämään asuntonsa vieraista ja kun poliisit saapuivat, ei siellä ollut ketään, vaikka mies vannoi, että tuossahan ne sohvalla istuu!!
Olen itse nähnyt ja siis kuullutkin pari sellaista tapausta, joissa olemattomat ihmiset olivat paikalla, mutta toiset eivät niitä nähneet. Varsinaista Kuikka Koposen toimintaa, mutta alkoholilla oli osuutta asiaan, ...siis tällä esittäjällä.:))
Ai niin, se, olinko jaloista pitämässä? En ollut, mutta "melkein".
Teini-ikäiset lapseni olivat aitassa pahvisen seinä takana ja todellakin ymmärsivät asian, että ei siellä oltu heiniä seipäälle luomassa ja sen jälkeen hikisessä saunassa.:))
Minun ei pitänyt enää osallistua koko keskusteluun, mutta lukiessa nyt uudestaan tätä, niin "surkee-näkemys-.." sai innostumaan.
Ilmeisesti on sama kirjoittaja, joka on sitä mieltä, että se kunnioitus, lupaukset ja uskollisuus ja mitä niitä olikaan, pelastaa kaikki avioliitot? Kommunisti paasaa, että uskollinen on oltava kolhoosin isännälle, vaikka selkäänsä saisi.:))
- Kuinkas´ lienee nuo sodat? Nämä "uskollisethan" hyökkäsivät esi-valtaansa vastaan? Jotkut voitti, toiset hävisi, mutta edelleen on ratkaisematta rakkauden arvoitus, mikä sitoo toiset ihmiset toisiinsa ja kuitenkin, jos Raamattuun uskoo, niin suurin on kuitenkin rakkaus.- tästä.näin
Kristiina23 kirjoitti:
Hyvin ajateltu tuo usko puolet, mitä näet j.n.e, kuulemastasi älä sitäkään, lisäisin.
- Äskettäin oli Poliisi TV:ssä juttu miehestä, joka pyysi tyhjentämään asuntonsa vieraista ja kun poliisit saapuivat, ei siellä ollut ketään, vaikka mies vannoi, että tuossahan ne sohvalla istuu!!
Olen itse nähnyt ja siis kuullutkin pari sellaista tapausta, joissa olemattomat ihmiset olivat paikalla, mutta toiset eivät niitä nähneet. Varsinaista Kuikka Koposen toimintaa, mutta alkoholilla oli osuutta asiaan, ...siis tällä esittäjällä.:))
Ai niin, se, olinko jaloista pitämässä? En ollut, mutta "melkein".
Teini-ikäiset lapseni olivat aitassa pahvisen seinä takana ja todellakin ymmärsivät asian, että ei siellä oltu heiniä seipäälle luomassa ja sen jälkeen hikisessä saunassa.:))
Minun ei pitänyt enää osallistua koko keskusteluun, mutta lukiessa nyt uudestaan tätä, niin "surkee-näkemys-.." sai innostumaan.
Ilmeisesti on sama kirjoittaja, joka on sitä mieltä, että se kunnioitus, lupaukset ja uskollisuus ja mitä niitä olikaan, pelastaa kaikki avioliitot? Kommunisti paasaa, että uskollinen on oltava kolhoosin isännälle, vaikka selkäänsä saisi.:))
- Kuinkas´ lienee nuo sodat? Nämä "uskollisethan" hyökkäsivät esi-valtaansa vastaan? Jotkut voitti, toiset hävisi, mutta edelleen on ratkaisematta rakkauden arvoitus, mikä sitoo toiset ihmiset toisiinsa ja kuitenkin, jos Raamattuun uskoo, niin suurin on kuitenkin rakkaus.Lainaus laulusta:
https://www.youtube.com/watch?v=sCyZbOyUUmQ tästä.näin kirjoitti:
Lainaus laulusta:
https://www.youtube.com/watch?v=sCyZbOyUUmQParemmin et olisi voinut levyn valintaasi tehdä, siis todella hyvä. Koskaan en ole kuullutkaan moista sanoitusta, mutta kyllä tuossa on ilmeisesti sitä tietoa laulettu, joita useimmat ovat meistä kokeneet?
Kiitos sinulle, levynlaittaja, vaikka koneeni niin huonosti toistaakin noita lauluja, .....apropoo, nythän meillä Taivas repesi! Vettä tulee kuin,,...empäs sanokkaan?- Homompiparempi
Olisiko tässä kuvattu tilanne ollut parempi homoliitossa, sitäkö yrität sanoa?
Nyt kun vihdoikin on päästy eroon "järjestetyistä" avioliitoista, eiköhän, järjestetä "avioliitto" allttarirlla YÄKS..Ihan kuin ei muuta tekemistä ois "kristillisyydellä...Onko muslimien matkiminen noin tärkeää...olenkin sanoutunut irti moisesta...
ja voi niitä pieniä poika raukkoja
joiden ainoa miehen malli
sylkee päin naisen naamaa ja huorittelee
taikka sitten toiste päin
aito avioliitto se se on meidän jokaisen
unelmien täyttymys
sillä ei oo mitään merkitystä minkälaista se on
kunhan se vaan kestää ja siinä on nainen ja mies.Tuo, kostetaan lopunikää on jotenkin sairasta, tunnen sellaisia...Myös käsitys Jumalasta, joka perii veroa HEVETIN TUOMIOSTA...Homouden, yksinhuoltajuuden,lesbouden ym vuoksi..Lapsille suotakoon suuri turvaverkko ja RAKKAUS...
- surkee-näkemys-yhteis-
yhteiskunnasta on alotuksen tekijällä.
---
tiinaiseksi:
---
alottajan kaikki esimerkkitapaukset heti pysiatriseen hoitoon,
tuossa näkee kuinka sairas nyky yhteiskunta on jos noin toimitaan.
noista esimerkeistä puuttuu kaikki normaali opittu ihmisyys, ei ole opittu
rehellisyyttä, vastuuta, toisen ihmisen kunnioitusta, ym.
joten nyt kaikki jotka noin käyttäytyy ON pikaisesti hakeuduttava psykiatriseen hoitoon, tai jos on avioliitossa, niin perheneuvolaan ja pitkään perheterapiaan,
elämä ei ole pelkkää leikkiä, eikä juhlaa,
avioelämä on vastuulisuutta ittestä ja toisesta, paljon työtä työtä ja työtä,
toistensa kunnioitusta, jos avioliitto perustuu vastuulisuuteen rehellisyyteen toistensa kunioitukseen EI IKINÄ avioreoja tulisikaan,
joten alotuksen esimerkki on hyvin sairas yhteiskunta,
ikävä juttu tiiaselle, jos on joutunu elämään tommosessa ympäristössä,
neuvonki, menkää lääkäriin, hakekaa pitkää perheterapiaa,
ja hulluimassa tapauksessa hakekaa psykiatrista hoitoa,
OPPIKAA ELÄMÄÄN REHELLISTÄ VASTUULLISTA ELÄMÄÄ,
lapsen tasolle jääneet vastuuttomat hunsvotti ihmiset ei sovi ikinä avioliittoon,
siis joiltaki ihmisiltä pitäisi kieltää avioliitto lupa kokonaan,tässä oli vaan muutama esimerkki joita tiedän todeksi
ja siksi ihmettelen miksi ainoa ja oikea äitiys ja isyys
on se joka avioliitossa pannaan alulle
eikö kaksi äitiä tai kaksi isää
voi antaa lapselle naisen ja miehen mallia
vai pitääkö se malli vääntää väkisin
semmoisessa suhteessa mihin ei tunnu kuuluvansa
just tyypillinen vastaus
ikävä juttu mulle kun olen joutunut elämään jne
mutta nää ei ollu mun elämästä sori
tuottaa sulle nyt pettymys kun sait piikitellä
mun elämä ei oo koskaan rajoittunu
eka avioliittoni oli varsin tyydyttävä
ja tää toinen hyvinkin onnellinen
en ole sitonut lastani hän on saanut kasvaa vapaasti
luoda omat käsityksensä naiseudesta ja mieheydestä
kotini oli lämminhenkinen ja turvallinen kasvupaikka
ikäväkseni isäni kuoli jo silloin kun olin itse aikuisuuden kynnyksellä
mallia en sen kummemmin heistä ottanut tietenkään
muuten kun perusasioissa
isä kun oli syntynyt kahdeksantoista ja äiti kakskytkolme
ja mää viiskytseittemän niin jotenkin maailmakin oli
toki muuttunut vuosikymmenten saatossa.
Isä, Äiti, Lapsi, Äpärä, Avio-liitto, Rekisteri-liitto.
Siinäpä noita sivistyksen, ja kansan-kulttuurin tuomia(suomia) nimityksiä.
Minä en pidä siitä että niitä mennään sekoittelemaan noin vain, jonkun väärä-
uskoisen, väärin sivistyneen Hihhuli-Piispan taholta :)
Jos kuvittelemme todella epä-uskoisen tapahtuman...
Aloittaja menisi naimisiin muslimin kanssa kaapuun verhoutuneena.
Tarkoitan toisen-laista kaapua kuin yleensä.
Huutaisin vasta-lauseita niin että Moskeija raikuen ratkeaisi ja kirkkojen
kellot rapisisivat.
Raastaisin kaavun ja muslimin pois ja astuisin itse alttarille.
Näyttäisin koko maailmalle, kuinka vapaasti meillä Suomessa vaaleahkot heterot
saavat pussailla :)
H.- ei-lapsia-homoille-
On aivan älytöntä miesparien vaatia lapsia perheeseen,
lapset tarttee aina äidin ja isän,
siitä on omakohtainen kokemus,
oli kammottavaa jos en tietäisi kuka oli isäni ja kuka äitini, ja minkälaisia he ovat olleet,
olisko niin ette homo-parit haluaa lapsia vain seksuaalisista syistä, ehkä ne ovat pedofiileja alitajuisesti,
sama epäily koskee lespopraeja,No kuules. Omakohtainen kokemukseni on, että kunhan lapset kasvavat onnellisessä perheessä, niin kaikki on hyvin. Ja vaikka onni olisi hukassakin välillä, se ehkä auttaa laittamaan elämän vastoinkäymiset mittasuhteisiinsa. Sellainen ihminen joka ei ole kokenut onni-tonta elämää, ei osaa aina välttämättä arvostaa onneaan.
Lapsi tarvitsee rakkautta, ruokaa ja turvaa. Ihan sama miten nuo raavitaan kokoon, kunhan ne saadaan.
Mikä ei tapa, se vitut..hajott.. eikun siis vahvistaa.On sitten "Pihtiputaan mummokin" saanut netin toimimaan ja ihan omasta kokemuksesta kertoo, kuinka isä ja äiti tarvitaan, kunnes lapsia voi kasvattaa?
Olisit nyt samalla kertonut, mitä niistä piikojen lapsista tuli, jotka oli isännän panemia? Kotimaiset elokuvat ainakin kertoo, että hyvin hekin pärjäsi ja saivat osuutensa perintönsä mukaan.
Jokunen Raamatun lause vain puuttui, vai etkö ole lukenut Raamattuasi?- lapsen-turva-on-
hmp.f kirjoitti:
No kuules. Omakohtainen kokemukseni on, että kunhan lapset kasvavat onnellisessä perheessä, niin kaikki on hyvin. Ja vaikka onni olisi hukassakin välillä, se ehkä auttaa laittamaan elämän vastoinkäymiset mittasuhteisiinsa. Sellainen ihminen joka ei ole kokenut onni-tonta elämää, ei osaa aina välttämättä arvostaa onneaan.
Lapsi tarvitsee rakkautta, ruokaa ja turvaa. Ihan sama miten nuo raavitaan kokoon, kunhan ne saadaan.
Mikä ei tapa, se vitut..hajott.. eikun siis vahvistaa.normaali hetero vanhemmat, isäsä ja äiti, tuliko selväksi.
"hmp.f."
pedofiilia EI ikinä ole rakkautta,
homoja voi epäillä pedofiiliksi,
muunten ne ei ikin haluisi lapsia itelleen, hyii,
vai menaatko että pikkulapsen hyväksikäyttö on rakkautta,huh huh
hyii h e l ek u t t i ku inhottavaa touhua,
lapset saa valtavan trauman seksuaalisesta hyväksikäytöstä, se EI ikinä ole lapselle rakkuden osotusta,
hulluko olet
lapsi tarvitsee aina normaalin isän ja äidin, EI ikinä homoja eikä lespoja kasvattamaan heitä, hyii ajatuski inhottaa,
Avioliittokin voi pitää sisällään erilaisia seksuaalisisa mieltymyksiä. Avioliittohan ei ole vain seksiä varten. Avioliittoon kuten muihinkin yhteiselon kuuluu normaalia elämää työtä, harrastuksia yms. Ei avioliitto eikä muutkaan yhteiselon muodot ole ainoastaan seksuaalisien tyydyttämistä.
Kadulla sinua kävelee vastaa erilailla seksuaalisesti suuntautuneita, joista et voi päätellä mitään. On kuten heti alussa huomaatte myös heitä, jotka eivät tunne seksuaalista vetovoimaa mihinkään.
Kun luette listaa, muistakaa homot eivät ole pedofilejä ja bi-seksuaalit voivat olla voimakkaammin suuntautuneet vastakkaiseen sukupuoleen kuin samaan sukupuoleen.
Seksuaalisia suuntautumisia:
aseksuaalisuus - seksuaalista vetoa toisiin henkilöihin ei koeta
biseksuaalisuus - seksuaalinen veto kohdistuu kahteen tai useampaan sukupuoleen
bi-curious - seksuaalinen veto kohdistuu useampaan sukupuoleen, mutta on vielä ns. kokeiluasteella
panseksuaalisuus - seksuaalinen veto kohdistuu kaikkiin sukupuoliin
heteroseksuaalisuus - seksuaalinen veto kohdistuu ainoastaan vastakkaiseen sukupuoleen
homoseksuaalisuus - seksuaalinen veto kohdistuu ainoastaan samaan sukupuoleen
transsuuntautuneisuus - seksuaalinen veto kohdistuu erityisesti trans-ihmisiin
queerseksuaalisuus Seksuaalistasuuntautumista ei määritellä.
Parafilioita:
agalmatofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu patsaisiin ja nukkeihin
autoseksuaalisuus - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ainoastaan itseen
dendrofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu puihin
efebofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu murrosikäisiin tai juuri sen ylittäneisiin
gerontofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu vanhuksiin
koprofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ulosteeseen
makrofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu suurikokoisiin ihmisiin
mikrofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu pienikokoisiin ihmisiin
nekrofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu kuolleisiin
pedofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu lapsiin
zoofilia - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu eläimiin
TämäPs. siellä avioliittosängyssä voi iskä ja äiskä leikkiä ulosteella ja olla onnellisia lasten kasvattajia.
Ettehän tekään tuomitse pikku taaperoa, joka leikkii omalla kakallaan.- ent.siivojaparka
Mitästä höpäjät, korppis!!!!
"""Kun luette listaa, muistakaa homot eivät ole pedofilejä..."""
Ihan yhtä hyvin homo voi olla pedofiili kuin heterokin voi olla. ent.siivojaparka kirjoitti:
Mitästä höpäjät, korppis!!!!
"""Kun luette listaa, muistakaa homot eivät ole pedofilejä..."""
Ihan yhtä hyvin homo voi olla pedofiili kuin heterokin voi olla.En höpöjä mitään. Pedofiilit ovat erilailla seksuaalisesti suuntautunut ryhmä kuin heterot ja homot.
- ent.siivoojaparka
korpikirjailija kirjoitti:
En höpöjä mitään. Pedofiilit ovat erilailla seksuaalisesti suuntautunut ryhmä kuin heterot ja homot.
Ja kaikilla on vain yksi seksuaalinen suuntaus? -ko? Mukamas.
Mihin seksuaaliseen suuntaukseen karsinoit sitten hänet, perheenisän, joka lähmi pikkupoikia hississä? Mikä seksuaalinen suuntaus?
Sekä homo, hetero että bi... voi olla nekrofiili, pedofiili, zoofiili, mikrofiili... tai makrofiili samaan aikaan. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Ja kaikilla on vain yksi seksuaalinen suuntaus? -ko? Mukamas.
Mihin seksuaaliseen suuntaukseen karsinoit sitten hänet, perheenisän, joka lähmi pikkupoikia hississä? Mikä seksuaalinen suuntaus?
Sekä homo, hetero että bi... voi olla nekrofiili, pedofiili, zoofiili, mikrofiili... tai makrofiili samaan aikaan.Seksuaalisten suuntauksien takana on ihminen. Mitään ryhmää ei voida yhdistää toisiinsa. Ihminen voi olla mies tai naissukupuolta. Älä vaivaa päätäsi asialla, joka on sinulle liian iso pala sitä ymmärtääksesi.
Seksuaalisten suuntauksien takana on ihminen. Mitään ryhmää ei voida yhdistää toisiinsa. Ihminen voi olla mies tai naissukupuolta. Älä vaivaa päätäsi asialla, joka on sinulle liian iso pala sitä ymmärtääksesi.
Jatkan vielä olet liian musta/valkea. Kysyt kuin lapsi sellaista mitä en ole edes maininnut.
"Ja kaikilla on vain yksi seksuaalinen suuntaus? -ko? Mukamas."
Koeta ymmärtää sekin, että joillakin ei ole ollenkaan minkäänlaista seksuaalista suuntautuneisuutta ei edes sitä yhtä..- ent.siivoojaparka
Jatkan vielä olet liian musta/valkea. Kysyt kuin lapsi sellaista mitä en ole edes maininnut.
"Ja kaikilla on vain yksi seksuaalinen suuntaus? -ko? Mukamas."
Koeta ymmärtää sekin, että joillakin ei ole ollenkaan minkäänlaista seksuaalista suuntautuneisuutta ei edes sitä yhtä..Peru sitten jo äkkiä sanasi:
"""Kun luette listaa, muistakaa homot eivät ole pedofilejä...""" ent.siivoojaparka kirjoitti:
Peru sitten jo äkkiä sanasi:
"""Kun luette listaa, muistakaa homot eivät ole pedofilejä..."""Etkö ole lukenut homovastaisita aloituksista sitä suunnatonta pelkoa kuinka homot ovat vaarallisia lapsille. Siksihän avioliittolakiakin vastustetaan, ei lapsia homoille jne. Pääsääntöisesti homovastaisissa kirjoituksissa homot leimataan pedofiileiksi. Minua ihmetyttää näiden kahden seksuaalisen suuntautuneisuuden yhdistäminen. Olisiko tämä sitä manipulointia, josta jossain ketjussa juteltiin. Suomen eduskunta hyväksyi samaa sukupuolta olevien avioliitot. Nyt uusi eduskunta pitää se vahvistaa. Suomessa ryhmä lain voimaan tulon vastustajista on alkanut aivopesun ja keräävät nimiä lain kumoamiseksi.
Hullu saa olla mutta ei tyhmä.- ent.siivoojaparka
Etkö ole lukenut homovastaisita aloituksista sitä suunnatonta pelkoa kuinka homot ovat vaarallisia lapsille. Siksihän avioliittolakiakin vastustetaan, ei lapsia homoille jne. Pääsääntöisesti homovastaisissa kirjoituksissa homot leimataan pedofiileiksi. Minua ihmetyttää näiden kahden seksuaalisen suuntautuneisuuden yhdistäminen. Olisiko tämä sitä manipulointia, josta jossain ketjussa juteltiin. Suomen eduskunta hyväksyi samaa sukupuolta olevien avioliitot. Nyt uusi eduskunta pitää se vahvistaa. Suomessa ryhmä lain voimaan tulon vastustajista on alkanut aivopesun ja keräävät nimiä lain kumoamiseksi.
Hullu saa olla mutta ei tyhmä.Aika rajoitettua sinunkin suvaitsevaisuutesi on, jos et suvaitse tyhmiä ihmisiä. Teitähän on maailma pullollaan.
- Homojenhommia
"viidennen kanssa ollaan menossa naimisiin"
Enpä usko.
Tuskinpa sellaista viidettä miestä enää löytyy, joka noin paljon käytettyä enää huolisi.
Miehilläkin on joku raja. Voivat "seurustella" mutta tokkopa naimisiin menevät.
Siksi toiseksi eikös se naimisiin meno ala olla nykyään homojen hommia. - äijä-
-kai pointti on se, ettei varta vasten aleta verovaroin kustantamaan lapsia sellaisille joille se on mahdotonta; miespari, naispari...koska siihen se johtaa, jos kaikki oikeudet suodaan kaikille rajoituksetta. On aika kummaa ajattelua, kun jotkut pitävät oikeutenaan saada omia biologisia jälkeläisiä yhteiskunnan varoin, aikuisten oikeudet menevät lapsen oikeuden edelle väärin perustein, kuka kysyy lapselta?..niinpä, ei syntymättömältä voi kysyä. Kaikki muu ns. tasa-arvo saa varauksettoman kannatukseni, mut lapsen kuuluu saada oikea iskä ja äiskä.
- haaaukotus
Juntti mikä juntti...
- äijä-
haaaukotus kirjoitti:
Juntti mikä juntti...
-onneksi sinun fiksuutesi paljastui...vähä kyl väsy on, joo...
- tätä-mieltä-
Homoille EI lapsia, hyii, tulee pedofiilia mieleen, homot on luontaisia pedofiilejä, kun muutenki ovat poikeavia,
-- vain normaali hetero pareille lapsia
normaalilla luonnonmenetelmällä, miehen ja naisen välinen seksuaalinen rakkaus tuottaa normaalisti lapsia.
- liianpaksua
On nähty kauniiden puheiden ja tekojen suhde jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471349
- 55792
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe38711- 80617
Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39586- 45585
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa31572Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...53571Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi49557- 32530