Oletko ikikuuna päivänä nähnyt, kuullut, tällaista kaupunginvaltuuston puheenjohtaajaa, mihin itse nyt sorrut??
Vastaapa jotain. Olisi hyvä tietää, oletko järki9ssäsi, oletko dementikko. oletko mahdollisestai sairastumassa alzheimertautiin. Viittaa ihan johonkin näistä epäilyistä!!
Kimmo Sarkkinen
31
284
Vastaukset
- vastaa-jos-ällyyt
korjaan:
oletko järjissäsi?, vai dementikon alku vai herra heimerin tautia sairastava? - julkkisväkee
Uskomatonta. ? Mitä sanoo Kimmo SArkkisen poika: Pasi Sarkkinen, entä miniä : Tuuli Matinsalo??
- Sankareita
No mitä Kimmon poika tai hänen vaimo tähän kuuluu?
Jo on kaukaa haettua.
Tosin, toisaalta mitä sanoo Tex Willer tai Kit Carson tai mukana oleva intiaani Tiger?
- Oikeetaasiaa
Kyllä Kimmo kirjoitti asiaa. Jos minä jättäisin paluttamatta 3500€ työ kalut työnantajalle, kun vadan työnantajaa, varmaan olisin oikeudessa ja saisin tuomion. Vielä kun on useaan kertaan niitä pyydetty palauttamaan. Mitä virkavapaalla oleva johtaja niillä muuten on tehnyt. Kai Tikkanen on ne palauttanut sinne minne ne kuuluukin, eli tek.toimistoon.
- Katosvaan
Hah hah,vanhoista romuista 3500 €.kaikkee sitä kaipaillaan
- pätkätöitä.talveksi
ai niin ei se yksityiselle yhtiölle järkätty kaupungin lainaraha ollutkaan hukanperseessä, kas kun paikkakunnan pitkäkestoisimmat alasrakentajat klaarasivat korvauksena riesaksi hometautihallin, ja näin se kuuluisa "velton-vastuuongelma" oli siirretty näppärästi toiseen lahkeeseen.
pikku summa, mitä siinä nyt noin 600 000 euroa katosi. - Ernestin
Onkos monitoimihallin lainoja hoideltu?
- koneeton
Kuka ekaksi valitti lehden sivulla ettei ole ees konetta. Unohti vain mainita et ittellä on yksi kaupungin omistama kone hallussa. Miksi pitäs ostaa taas verovaroilla uusi kone
- Läppäriheikki
Mistäs tiedät? Onko kuulopuheita vai mitä. Miksi pitää maksaa kahden johtajan palkkaa? Vastaappa tähän "koneeton"
- Väisäsfani
Väisäsen Pentti oli jämy valtuustonpuheenjohtaja! Selväsanainen
- Vötkylä74
Surullista nähdä miten paappa itse tuhoaa vuosikymmenien aikana ansaitsemansa maineensa rippeetkin
- ed.kaltaisia-kutsutaan
huonoiksi häviäjiksi. Vastoinkäymisien kohdalla olisi aina aihetta laskea kymmeneen vaikka miten vituttaisi ettei tule tuollaisia itkupotkuraivari tyyppisiä lapsellisiksi luokiteltavia avautumisia tapahtumasarjan päätteeksi jossa syyllinen löytyy peilistä.
- totuusontotuus
Asiallinen vastine Sarkkiselta. Lehtien palsyoilla on revitelty ettei kjlle ollut edes konetta eikä puhelinta. Lehtien palstalla on silloin vastattava- Kuka saa viedä työnantajalta siis lähes 5000 euron edestä tavaraa? Ja vielä sisällöt sisällä. Siinä on rikottu kyllä monta perusasiaa. Ja tämä silloin kun oli lähtenyt Heinolaan, jäädäkseen sinne???
- hörökorvat-pieni-suu
tarkastuslautakunnan yläpään herralta voi kysellä, saiko työnantajan omaisuutta ottaa omin luvin ja käyttää rakentamisessa? Voi olla ettei muista / halua muistella.
Sitkeä väite kähmintäasiaan liittyy, minä en tiedä mitään, kunhan juoruan ilkeyttäni vanhoja kaivellen.
oletan myös, että teknisen puolella mm. haalarihemmot ovat ikänsä siirtäneet omaan käyttöön "poistettua" käyttökelpoista konetta ja laitetta ja tavaraa sisäpiirin sopimalla pikapäätöksellä.
Onhan niitä Pyhäjärvisiä isoja herroja jäänyt kiinni toisen tavaraan ryhtymisestä oman käden oikeudella. Paljon on kieroiluilla tehtyjä, vihjatulla etukäteistiedon avulla asiasta, haalittu arvokastakin pilkkahinnalla, jopa röyhkeästi väärennetyin allekirjoituksin. Paikkakunnalla saa mellastaa poliisi selän takana ja silmäin alla; kun on h-aika, lain silmät kiinni siksi aikaa ja jos joku ryökäle on havainnut epäilyttävää, sakilla on suojattu kiinnijäämisuhan alla oleva kaveri.
Nooh, en väitä nähneeni ihan varmasti, saattoi se olla joku muukin tupakalla, mutta ihminen se mielestäni silti oli.
Ihmismielen pahuutta on monenlaista, Pyhäjärvellä se on nyt pahimmillaan poliittisessa kissa-hiiripiirileikissä, kiivas taistelu meneillään, kuka vie linnan lipun ja kuka laitetaan vikisemään. Hän/he jotka puolustavat xx sekä xx virantoimituksessa, ovat elokuun lopulla vahvoilla totuusleikissä.
Jos ymmärrätte, mitä tarkoitan.
- onasiaa
Kuka saa viedä työnantajan omaisuutta lähes 5000 euron edestä ja vielä kun on lähdössä toisen työnantajan palvelukseen? Koneiden sisältöjen vieminen on vakava asia yksinäänkin. Asiaa S kirjoitti, lehden palstalla Pyhäjärven kaupungin mainetta herjattiin, ettei edes konetta eikä puh ollut töihin tullessa. Lehdessä on silloin ok vastata, että nehän piti tulla mukana sen joka oli mukaansa ottanut. Kelle tuollainen tavaran vienti yleensä tulisi edes mieleen?
- Perusasioita
Eihän työkoneella voi olla yksityisiä tiedostoja! Työaikana tehdään töitä koska palkka maksetaan töistä eikä yksityisasioiden hoidosta!
- olikositäasiaa.todella
Aika epätoivoinen yritys syyllisyyden siirtämisestä omilta hartioilta muiden niskaan ja vielä viittauksella työnantajan omaisuus riistoon työpaikkavaihdoksen yhteydessä missä ao. ensitöinään kumosi khpj:n tyttäreltä kymmenien tuhansien työsuhdebemarin ja ulkomaanmatkat saaden työnantajan varojen holtittomaan rahankäyttöön puuttumisesta potkut.
Mitähän te vielä oikein keksisitte Titan mustamaalaamiseksi vaikka tuomion sai ihan ikiomat kuntakepulaiset jotka julistatte suuren vääryyden kohteiksi joutuneiksi marttyyreiksi?
Mikäs siinä. Jos ei luonto riitä katsomaan peiliin voihan sitä aina kerätä koiranpaskoja muiden postilaatikoihin jos se helpottaa.
Ai niin siitä kolmesta ja puolesta tonnista joka hyppäsi jo viiteen montako sataa tuhatta tämä työnanataja jonka varojen tuhlaamisesta edellä oltiin kovasti huolestuneita joutuu maksamaan ao:lle korvauksia ja paljonko meni sen lisäksi käräjiin jotka edelleen maksaa mm. edellisen viestin kirjoittaja omalta osaltaan? - tavarattakaisin
Perusasioita kirjoitti:
Eihän työkoneella voi olla yksityisiä tiedostoja! Työaikana tehdään töitä koska palkka maksetaan töistä eikä yksityisasioiden hoidosta!
Olen ottanut selvää, että laitteiden sisällä olevat tiedostot, asiakirjat ym. aineisto on asianomaisen omaisuutta, ei työnantajan. Luuletteko, että nykyaikaiset laitteet, jos niitä on kolmekin-viisi vuotta käytetty, ovat enää minkään arvoisia. Hankintahinta on toinen ja käyttöikä toinen. Jos tekninen johtaja antaa valtuuston puheenjohtajalle hankintahinnan, niin pitää hänenkin kaupungilta tehdyistä ostoistaan todeta samaa. Ei tämä ole sen vaikeampaa.
Todella hieno analyysi ja niin todentuntuinen "hörökorvat-pieni-suu" nimimerkin
kerronta. Olen kuullut samaa. Jopa puitakin on kaadettu virman ajalla ja halot saatu omaan käyttöön. Kas, kun on pitänyt alue saada muuhun käyttöön. että sellaista. Puhumattakaan pakettiautoista, puhelimista (missä on vanha kasa).
Että eipä pääse kehumaan, kun asioita ruvetaan penkomaan.
Missä on kaupungin irtaimistoluettelot. Niistä varmaankin näkee, minne käytetyt laitteet ovat joutuneet. Kerran olin näkevinäni kaupungintalon eteisessä vinon pinon vanhoja laitteita (tietokoneita). Kuka niistä on hyötynyt, kun ei huutokauppaakaan ole ilmoitettu. Hei, missä ne ovat ja minkä arvoisia??
Nyt porukka selvittämään asiaa. Meillähän on tyttömiä paljon, joten porukat tekemään tilastoja ostoista ja tavaroiden nykysijainnista.
Kimmo Sarkkinen johtamaan orkesteria. - omaisuutta
tavarattakaisin kirjoitti että laitteiden sisällä olevat tiodostot yn on asianomaisen omaisuutta, ei pidä paikkaansa, tiedostot ovat kaupungin omaisuutta
- KysympäMinäkin
MIKSI Sarkkinen ei toiminut suoraan. Ihmiseltä ihmiselle. Tiesi varmaan osoitteen, mistä henklön löytää. PUHUMALLA asiat selviää. Varmaan entisenä opena sen itsekin tiedät.
Turhan monimutkaista asioiden selvittelyä, kysellä lehtien palstoilla.
- Faktaonfakta
Jos Kimmo kirjoittaa tosiasiasta niin ei se asia miksikään muutu.
- 6467
Kirjoittaako?
- Kysäsenvaan
No mihinkä Tikkanen pani ko.laitteet kun niitäkään ei ollut työpaikalla vai oliko vain lupiaskin kansi käytössä?
- Tämmöstäse
Sarkkinen puhuukin totta.
- väärä.ilmianto
Tämmöstäse kirjoitti:
Sarkkinen puhuukin totta.
Itse asiassa; todisteet puuttuvat.
- suuret.luulot
ne on kuulemma jossain autotallissa odottamassa "toista" tai "kolmatta" tulemista. Luulen, en tiedä.
- mistäminätietää
Josko Tikkanen ei laitteita vienyt, vaan sen hoiti eräs toinen hänen puolesta.
Lenkillä ollessa näin jotain liikettä autotallin kulmilla, mer....sun kuljettaja
siirteli tavaraa autotalliin vai oliko se toisinpäin.....
- 135615
Minä vastaan alkuperäiseen kysymykseen etten oo.
- Anonyymi00029
Mie oon rehellinen palkan nauttia PISTE
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mie oon rehellinen palkan nauttia PISTE
Ei ainakaan ole rattijuoppo.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei ainakaan ole rattijuoppo.
Olen rehellinen palkan nauttia , ja herätän luottamusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902907- 2091154
- 821106
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti196995- 75980
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.112951- 65842
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20706- 69693
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588