viimeisen vuoden aikana ovat aiheuttaneet minulle postraumaattisen stressireaktion. Siitä olen pikkuhiljaa toipumassa.
Kokemukset töissä
3
<50
Vastaukset
- kiitollinentyöstä_silti
Mä en kyllä yhtään ihmettele. Kyllä työelämä on nykyään niin hektistä, et traumathan siitä saa :) Toista se oli ennen, työnantaja luotti aikuisiin ihmisiin, siis et ne tekee työnsä ja työmoraalin säännöt ovat omasta takaa. Nykyään on toisin, jokaista työntekijää on valvomalla valvottava, vaan enpä kadehdi sitäkään ..lienee erittäin kuluttavaa hommaa.
Silti kannattaa muistaa, että meillä täällä hyvinvointivaltiossa on työmarkkinoilla hyvin, ainakin niillä joilla on työtä. Lukekaa mitä muualla maailmassa tapahtuu... - koitajaksaa
Paranemisia sinne.
- vähänenääpakko
Onkohan tää paras paikka toipua...? Ihan vain vinkkinä että jos sun ei oo PAKKO olla täällä niin älä ole. En mäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750