Rakas J kaipaan sinua. Olet niin ihana nouche että en saa sinua mielestäni. Ota yhteys you know to who..;)
J missä olet rakas?
6
<50
Vastaukset
- arbeeet
Eli jollekin työkaverille...?
- jootänään
Olen yhteydessä ja ylihuomenna mutta seuraavan viikon aikataulusta en tiedä. Olen yhteydessä myös viime vuonna ja ensi vuonna. Seuraavasta vuodesta en vielä tiedä?
- looolool
haista ruskea vittus, ei kiinnosta sun loukkaukset :D
- kovamimmi
Kova mimmi mut kovatkin mimmit itkee
- arbetflocker
te ette ole mä kun mä oon sä ja me halutaan Jii. Jii on ihanin miesmanni ja vähän nainen ja poika ja tyttö. kyllä jässi on nässi näin.
- kuulehantoveri
Hyvä. Nämä ovat kyllä tosi kivoja aloituksia jne. Mutta käytä aikaasi hyödylliseen tekemiseen. Jos pakkomielteisesti haluat näitä tänne kirjoitella niin se olkoon päivän piristys sinulle. Mieti että onko hirveän järkevää tälläinen jatkuva ja hyödytön suoltaminen palstalle.
Ei väliä kuka kirjoittaa ja onko tosissaan vai leikillä niin pakko sanoa että ei hirveän rikas elämä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760