Yökylä tekemistä 12v tytöille?

12vuotiastyttö

Oon 12 v tyttö ja mun samanikänen kaveri tulee meille pian yökylään. Mitä me voitais tehdä? Yleensä me pelataan kokoajan kännyil ja se on tylsää.

25

22805

1Äänestä

    Vastaukset

    • Jokuvaantaiehkäei

      Moi oon tyttö 10 v. Mun mielest teidän kanttis ettii netis joku kasvonaamio ohje ja kokeilla toimii ! Tai sitten voitte ostaa kaupasta esim. S marketist semmoset valmis naamio pussit ja sitten vaik kuunnel musaa

      • Anonyymi

        Menä Hessen tai shopailemaan ja katote jiku kivan leffan ja syöte jotain hyviä herkkuja


    • Jokuvaantaiehkäei

      Olkaa hyvä

    • diy_friikki

      voitte leipoo tai opetella tekee jotain uusia temppuja esim. voimistelu-, tramppa- tai taikatemppuja. tai vaikka askarrella rclbeauty101 tai diylover youtube videoita ja tehä jotain sellasii juttuja mitä ne tekee. tai sokkomeikkausta (jos omistatte meikkejä) tai kattoo jotain leffaa ja tehä poppareita. tai sitten niinku jokuaantaiehkäei sano eli kasvonaamioita. :) ulkona on hyvä ilma menkää vaikka puistoilemaan ja jäätelölle tai yrittäkää arvailla jotain asioita toisistanne esim lempivärejä, lempieläimiä, vanhempien nimiä tai vaikkapa lempi ulkomaan matkakohdetta tms. tai piirrustuskisa tai tehkää adjektiivi tarinaa esimerkin voi löytää tosta osotteesta
      ->http://koululainen.fi/valkka/t12257 se on ihan kiva :3

    • jokumuutaiehkäei

      Moi

    • Balloora

      Olkaa vaikka totta vai tarua jos toinen ei halua niin uhka vai mahdollisuus nää on kivoi leikkejä esimerkiksi juuri 12v tytöille

    • vaateleikki

      Pukeutukaa toistenne vaatteisiin

    • Tylsäääää

      Meki just mietitää et mitä me tehtäis ku on vaa iha himo tylsää kertokaa mulle jotai tekemistä

    • Jokuidiootti

      Itsellä sama ongelma

    • Anonyymi

      No menkää kauppaan ostaan molemmille tyyliin omat muta/daimkakut ja menkää telttaan ja ruokaa sinne kauhee kasa peittoi ja tyynyi, ottakaa paljon ruokaa (esim poppareita ja ne teiän kakut) mukaan ja tietokone tai joku josta voi kattoo netflixii ja sit vaa syötte ja tuijotatte jtn, ja sit keskellä yötä menkää hyppii ulos 😂

    • Anonyymi

      käydä yökävelyil

    • Anonyymi

      Leipokaa jtn:)

    • Anonyymi

      Itsellä myös sama ongelma. Oon ite 13 v ja mun kaveri nuorempi. Oisko vielä jotain ehdotuksia?

      • Anonyymi

        Kertokaa kauhutarinoita hyrrr


    • Anonyymi

      Leffa ja herkut on varmaan esimerkiksi tosi kiva. Tai jos tykkäätte voimistelusta voitte olla trampalla ja muutenkin harjoitella temppuja ja jutella kaikesta. Kasvonaamiotkin on kiva idea, myös instagram-live ja voitte yhdessä vastata kysymyksiin mitä kysytään!

    • Anonyymi

      Olen 12v tyttö minulla on kaveri yökylässä ja meillä meni tunti näitä lukiessa.😂

    • Anonyymi

      Valvoo ja kattoo vaikka joku leffa alandin ja Home on mun leffa suositukset ja leffan jälkeen olla vaan puhelimilla randomisti

    • Anonyymi

      Kattokaa leffa:)

    • Anonyymi

      Moi mää ja mun kaveri leikitään tyynysotaa ja popitetaan usein lakaataan kynet😁😁😁😃🙂

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe