Onko minkälaisia kokemuksia tuosta Lehtosen Konepajasta?
Hitsarille töitä
8
194
Vastaukset
- upstaigen
Jos täällä kyselet
,olet pudonnut kelkasta ,mene sossuun hamppari! - syötti
Osaa kirjoittaa! Täysin ylikoulutettu.
- konepaja
Ei tarvitse mennä sossuun kun liittoon kuuluu. Eikä kyllä kiinnosta kotona istua vaan pitää ammattitaitoa yllä.....
- nykyäänhesalainen
Ei ole kokemuksia lehtosen pajasta mutta eikös kokemäellä ole potilan pajakin eikö sielläkin ole hitsareita
- konepaja
En tiedä, en ole siis itse Kokemäkeläinen vaan olosuhteiden pakosta pitänee katsastella mahdollisia työpaikkoja vähän kauempaakin. Mutta kiitos, pitää tutkia :)
- haepois
Lehtosen Konepajalla näyttää menevän hyvin, kun laajeneekin koko ajan. Varmaan suht vakaa ja varma työpaikka. Potilan konepajaa ei enää ole ollut aikoihin.
- näinontiädätkösitä
3 vuotta olin aikoinani sorvarina ja kyllä mahtava paikka olla töissä mukava työporukka ja lehtosen mikko mukava myös onnistu roklaamaan vapaita jos oli tarvetta ja sai tehdä ylitöitä ihan kiitettävästi mutta ainoa miinus mikä oli niin palkka jokseenkin alhainen niin vaihdoin työtä mutta lehtosen konepajalla enemmän plussaa kuin miinusta. suosittelen!
- Juttujaliikkuu
Mä olen kuullut kyllä kaikkea muuta kun hyvää siitä paikasta... Kyllä siellä taidetaan joissakin asioissa toimia hieman kyseenalaisin keinoin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078