Suomi on luokiteltu maailman 6. rauhallisimmaksi maaksi. Muutkin Pohjoismaat ovat hyvällä tasolla, maailman 17 rauhallisimman maan joukossa. Venäjä laskettiin listalla samaan kastiin Pohjois-Korean kanssa. Itänaapurimme oli listalla sijalla 152.
http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/suomi-on-maailman-kuudenneksi-rauhallisin-maa/2092199?pwbi=3cae051aa2679995f77e36d2c48c8e5f
Suomi parhaimmistoa, Venäjä Pohjois-Korean tasoa
15
<50
Vastaukset
- Tahdonsua69
TlSSl!!!!
PlLLU!!!- Ootmun
Panisin!
- Hyvää-päivää
Pietarin trollien taso on näemmä laskenut käsittämättömän huonoksi. Tai sitten suomalaiset kakarat ovat oppineet uusia sanoja ja hokevat niitä täällä.
- Kakkaaaja
Mulla on kakkahätä, kannattaako mennä vessaan?
- Apuaaaaa
Kakkaaaja kirjoitti:
Mulla on kakkahätä, kannattaako mennä vessaan?
Ette vastanneet ja paskat tuli housuun :(
- Abrahamm
Suomen hallinto ei pystyisi puoleksikaan hoitamaan Venäjän kokoista maata. joten ei kannata pullistella. Kanada on hyväesimerkki, kun rajatkin vartioimatta !
- matkailijamatti
No heh, miten hyvin mielestäsi Venäjän hallinto on onnistunut? Kurjuutta suorastaan löytyy heti Moskovan ja Pietarin lähialueilta.
- Jönas77
Kanada on tosiaan hyvä esimerkki. Väkiluku vain 35 miljoonaa ja bruttokansantuote kuitenkin suurempi kuin Venäjällä.
Venäjä ja Pohjois-Korea ovat kuitenkin itsenäisiä maita, joilla on oma valuutta ja ne saavat itse päättää omasta ulko- ja sisäpolitiikastaan. Tällä mittarilla ne ovat kaukana Suomen yläpuolella.
Suomi ei ole itsenäinen maa. Se on EU:n komission sätkynukke, joka ei saa itse edes päättää siitä mitä maata syrjitään ja kenen kanssa saa olla ystävällisissä suhteissa. Suomi ei saa päättää siitä, ketkä pääsevät maahamme ja ketkä eivät . Lukemattomat EU-direktiivit valvovat Suomea ja määrittelevät suomalaisten elämää. Venäjä ja Pohjois-Korea ovat tässä suhteissa vapaita maita Suomeen verrattuna.
Suomella on siten vielä paljon opittavaa Venäjältä ja Pohjois-Korealta. Hankkikoon Suomi ensin itsenäisyyden omalle maalleen, ennen kuin kritisoivat niitä maita, jotka ovat paljon järkevämpiä, eivätkä ole luovuttaneet pois omaa itsenäisyyttään.- Aabrahamm
Turhaan selittelet, Sakari. Listan mukaan Suomi ja muut pohjoismaat on luokiteltu yksiksi maailman turvallisimmista valtioista. Ehkä sinä et halua asua rauhallisessa maassa.
Oma ulko- ja sisäpolitiikka ei ole tae siitä, että asiat olisivat hyvin. Venäjän ja Pohjois-Korean johto on sössinyt kansansa asiat ihan itse ilman EU:n apuakin. - varmatieto
Pohjois-Korea siis Suomea paljon järkevämpi? Viime nälänhädän aikana helluntalaisseurakunnat auttoivat Pohjois-Koreaa. Nyt uhkaa uusi nälänhätä, onkohan kolehtihaavit pantu jo kiertämään.
Minulla on kiinalainen miniä. Hän ja varsinkin äitinsä ovat kokeneet kommunistisen Kiinan. Miniän äiti on vieläkin pelkkää luuta ja nahkaa, kun välillä joutui Kiinassa syömään nuorta heinää nälkäänsä. Tällaisia ovat diktaattorien maat. - varmatieto
Saksalainen järjestö "Welthungerhilfe" on toiminut 20 vuoden ajan Pohjois-Koreassa auttaen parantamaan ruuantuotantoa.
- pimeää-on
"Suomella on siten vielä paljon opittavaa Venäjältä ja Pohjois-Korealta. "
Pohjois-Korea yöllä:
https://pbs.twimg.com/media/CJQnlLSW8AAwxnq.jpg - rähinäksi
Tähän muutos meuhkaa nilkit kansalaistorilla. Mamuja ja rähinää Suomeen!
- Netollot
Venäjä-kiimaiset haluavat tehdä Suomesta Venäjän ja Pohjois-Korean tyylisen maan. Keikuttaisiin listoilla sijalla 150..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918