PS3 ja spotify ongelma

tietämätön93

Hei,

Itselläni on käytössä PS3 ja siinä on spotifysovellus, aikaisemmin ei ollut mitään ongelmaa sen kanssa mutta yhtäkkiä ei yhdistäkkään spotifyyn. Sovellusta avattaessa tulee ilmoitus "virhe muodostettaessa yhteyttä Playstation networkiin. Yritä myöhemmin uudelleen."
Olen koittanut ladata sovelluksen muutaman kerran, kirjautunut ulos ja sisään PSN tunnuksilla sekä sovellusta avattaessa olen aina sisäänkirjautunut. Tarkistanut puhelimesta että asetus on päällä jolla sen saa yhdistettyä PS:ään.

Mikähän olisi neuvoksi ? En ainakaan äkkiseltään löytänyt netin kautta mitään.

7

1806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • humiko_san

kokeile vielä kirjautumalla spotifyn sivuille pc ja kirjaudu ulos kaikista laitteista(?), ja ehkä vain aika parantaa sony kun on kumppanina lol.

• Musamies79

Laita kännykän spotifystä biisi soimaan ja sitten asetuksiin ja valitse "spotify connect". sitten laita ps3:sen spotify päälle. PS3:n pitäisi ilmestyä valittavaksi kännykkään. Valitse se ja biisi siirtyy pleikkariin soimaan. sitten voit käyttää ps3:spotifyä normaalisti. Molempien pitää olla samassa verkossa. Siis kännykän wifi;n kautta samassa reitittimessä. Miksi tämä homma toimii näin, on mysteeri. Luin tämän joltain englanninkieliseltä foorumilta...

• simpppe

Mä taistelin monta päivää sen kanssa myös, kaikki muut (netflix ym) toimi, mut spotify herjas ettei ps networkiin saa yhteyttä. Kirjauduin networkista ulos ja käynnistin spotifyn, siinä spotifyn käynnistyksen hteydessä kun kirjauduin uudelleen sisään, alkoi spotify toimia :)

• xBoxok

Haistakaahan paska Sony on vaan vitun perseestä

• Sheriffi69

Kiitoksia vinkistä. Toimii juurikin niin että laittaa biisin soimaan puhelimesta ja sitten avaa ps3 spotifyn jonka jälkeen valitsee kännykästä laitteeksi ps3

• Tympääntynyt

Onko kenelläkään ollut sellaista ongelmaa, että vaikka spotify on yhdistetty puhelimen kautta pleikkaan niin se toimii ok noin puolisen tuntia ja sit koko pleikka jämähtää aivan täysin?! Ei pysty ohjaimella tekee mitään vaan pakko sammuttaa väkisin.. Musiikki soi kyllä puhelimessa tämänkin aikana

• ehkäauttoiehkäei

Et välttämät voi olla kirjautunut samanaikaisesti useaan app. yhdellä tunnuksella. Kuuntele joko ps3 spotify app. kautta tai puhelimen app.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      165
      8410
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      447
      7543
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      156
      3619
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      114
      3033
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2735
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      42
      2046
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1621
    Aihe