PS3 ja spotify ongelma

tietämätön93

Hei,

Itselläni on käytössä PS3 ja siinä on spotifysovellus, aikaisemmin ei ollut mitään ongelmaa sen kanssa mutta yhtäkkiä ei yhdistäkkään spotifyyn. Sovellusta avattaessa tulee ilmoitus "virhe muodostettaessa yhteyttä Playstation networkiin. Yritä myöhemmin uudelleen."
Olen koittanut ladata sovelluksen muutaman kerran, kirjautunut ulos ja sisään PSN tunnuksilla sekä sovellusta avattaessa olen aina sisäänkirjautunut. Tarkistanut puhelimesta että asetus on päällä jolla sen saa yhdistettyä PS:ään.

Mikähän olisi neuvoksi ? En ainakaan äkkiseltään löytänyt netin kautta mitään.

7

1541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • humiko_san

      kokeile vielä kirjautumalla spotifyn sivuille pc ja kirjaudu ulos kaikista laitteista(?), ja ehkä vain aika parantaa sony kun on kumppanina lol.

    • Musamies79

      Laita kännykän spotifystä biisi soimaan ja sitten asetuksiin ja valitse "spotify connect". sitten laita ps3:sen spotify päälle. PS3:n pitäisi ilmestyä valittavaksi kännykkään. Valitse se ja biisi siirtyy pleikkariin soimaan. sitten voit käyttää ps3:spotifyä normaalisti. Molempien pitää olla samassa verkossa. Siis kännykän wifi;n kautta samassa reitittimessä. Miksi tämä homma toimii näin, on mysteeri. Luin tämän joltain englanninkieliseltä foorumilta...

    • simpppe

      Mä taistelin monta päivää sen kanssa myös, kaikki muut (netflix ym) toimi, mut spotify herjas ettei ps networkiin saa yhteyttä. Kirjauduin networkista ulos ja käynnistin spotifyn, siinä spotifyn käynnistyksen hteydessä kun kirjauduin uudelleen sisään, alkoi spotify toimia :)

    • xBoxok

      Haistakaahan paska Sony on vaan vitun perseestä

    • Sheriffi69

      Kiitoksia vinkistä. Toimii juurikin niin että laittaa biisin soimaan puhelimesta ja sitten avaa ps3 spotifyn jonka jälkeen valitsee kännykästä laitteeksi ps3

    • Tympääntynyt

      Onko kenelläkään ollut sellaista ongelmaa, että vaikka spotify on yhdistetty puhelimen kautta pleikkaan niin se toimii ok noin puolisen tuntia ja sit koko pleikka jämähtää aivan täysin?! Ei pysty ohjaimella tekee mitään vaan pakko sammuttaa väkisin.. Musiikki soi kyllä puhelimessa tämänkin aikana

    • ehkäauttoiehkäei

      Et välttämät voi olla kirjautunut samanaikaisesti useaan app. yhdellä tunnuksella. Kuuntele joko ps3 spotify app. kautta tai puhelimen app.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe