Olisikohan hyvä idea ostaa suuri määrä viinaa ja kokeilla rajojaan?
Juomisen rajat?
10
<50
Vastaukset
- kmnbvc
Kokeile äläkä täältä kysele lupia
- hhhhhhhhhhhhhhh
Kokeile, itsekkin kokeilin ja kymmenen päivää kestin, sit näinkin vaikka mitä krapulassa, kissamiestä sun muuta ikkunassa.
Ennätys taitaa tähän mennessä olla vaivaiset kolme päivää... Voisihan tuota omaasi koettaa parantaa.
...Pitäs ostaa pakastin täyteen pizzoja ja sitten ehkä kymmenisen litraa viinaa lantrinkia. Lantrinkikin tulisi maksamaan melko paljon...
- fffdsssa
Halvinta viinaa ja lantrinkina pelkkää vettä
fffdsssa kirjoitti:
Halvinta viinaa ja lantrinkina pelkkää vettä
Vois olla, tai sit vaan vetäisi shotin puolen tunnin välein (ja mahdollisesti vettä päälle). Tuo veisi tosin sen tissuttelun ilon, kun pitäisi kelloa aina kytätä. Olisi muutenkin ehkä turhan suunnitelmallista.
- ovipönkkä--
Kyllähän tuo hyvältä idealta vaikuttaa, koska kännissä on mukava olla. Itsekkin tässä muutamaa eiliseltä jäänyttä königsbacheria juon ja mieli tekis käydä ostamassa lisää, mutta tässä on vaan semmonen ongelma, että juon vuokrarahoja, ja tämänkin kuun vuokra on maksamatta.
Onko palstalaisilla mitään nerokkaita ideoita tämän ongelman ratkaisemiseksi? - juppotamminen
Parasta on juoda joka kerta enemmän, kuin koskaan aikaisemmin ikinä :D
- ovipönkkä--
Hieno motto. Jos joskus pääset vieraaksi Arto Nybergiin, niin pistä tuo motoksesi, kun siinä vieraan esittelyssä kysytään jokaisen vieraan mottoa.
- Naimainenmummo
Lähteekö Puohitien juopot Keltainen mies ryyppykisaan?
Kisan voittaa viimeisenä keltaiseksi muuttunut ja perii aiemmin multiin siirtyneet juopot.
Kisa kestää yleensä 30 päivää.
Syöpäsairas ,absolutisti ,isoäitini lähtisi ryyppyremmiinne ja antaa mielellään humalassa kyyditkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1372401Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961147Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1071025Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296868- 65843
- 53831
- 46819
- 85807
- 51733