Lasso Blonde

UrpoMallasmaa

Mielestäni parasta mitä on koskaan tölkkiin laitettu. Lagerinlitkujen jälkeen Ale on vähän outo tuttavuus mutta lagerit unohtuu pian mielestä. Olen myös maistellut muutamia muitakin pintahiivaoluita(esim. Keisari 66, Saimaa Blonde Ale..) mutta eivät yllä samalle tasolle kuin Lasso Blonde.
Mielipiteitä?

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeshavemorefun

Lasso Blonde on ihan hyvän makuinen belgialainen ale-olut vaikka mieluummin ruoan kanssa juonkin Olvin ykköstä - se vain sopii ruokien kanssa erittäin hyvin.

Juttu astianpesukoneessa pestyjen lasien vaikutuksesta vaahtokukkaan lienee mätäkuun juttuja - itselläni ainakin olut vaahtoaa hyvin ja "kukka" säilyy vaikka lasit ovatkin astianpesukoneessa pestyjä - ehkä syynä voisi olla huuhteluaineen käyttö, jota en itse käytä tai nämä all-in-one-pesuainetabletit. Itse käytän astianpesukoneessa vain LV:n konetiskitabletteja, jotka ovat hajusteettomia ja fosfaattittomia ilman huuhtelukirkasteita.

Tärkeintä oluen nauttimisessa on tietysti oluen lisäksi nauttia se puhtaasta lasista.

• KeskariKeijo

Lasso Blondea tuli maistettua. Seuraavana viikonloppuna maistoin uudestaan. Viime torstaina ei käteen enää tarttunut Sandelssia tai Karhua vaan kiikutin mökille 6 tölkkiä Lasso Blondea. Onko muutkin Ale-oluet hyvän makuisia vai onko tuo Lasso omaa luokkaansa? Alkoi tuo Ale kiinnostaa enemmänkin.

• AimoAle

Hei, mistä löytyy Lasso Blondea vai löytyykö enää mistään? Mainiota mallasta mutta hävisi kaupoista. Onkohan maahantuonti lopetettu?

• msjarvimi

Maahantuonti on lopetettu, ilmeisesti myynti oli liian vähäistä. Suomalaiset taitavat haluta vaan juoda kotimaisia mauttomia lagereita.

• gsdgrsf

Kyllähän tuon huomasin kun saiturinpörssissä kävin. Iso pino tarjouksessa(1,4e) kun parasta ennen oli menossa vanhaksi. Itseeni tuo ei oikein iske mutta vieressä oli onneksi velko darkia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      422
      5489
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1898
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      362
      1835
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      120
      1074
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      994
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      918
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      815
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      72
      791
    9. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      704
    Aihe