Jotkut perustelevat alkoholin tuontia virosta sillä, että pitävät laatukkaista juomista. Minulla olisi teille pari kysymystä.
1. Mitä laatujuomia tuotte virosta tuotte?
2. myytäänkö nauttimianne laatutuotteita suomessa ja jos myydään niin miten iso on hintaero?
3. Monta annosta alkoholia kuluu keskimäärin yhten kuukauten aikana?
Luonnollisesti kesäkuukausina varmaan menee hiukan enenmän.
4. Oletteko laskeneet että paljonko tulee vuoden aikana säästöä, kun ostatte juomat alkon sijasta virosta?
pari kysymystä laatujuomien ystäville
3
77
Vastaukset
- olugin
1. Enimmäkseen haen lonkeroita ja nelosolutta.
2. Myydään ja nelosoluen ja lonkeron hintaero on huomattavan suuri viron ja suomen välillä. Gin lonkku maksaa virossa n.20€ tallinkin laivalla laatikko ja suomessa alkossa n. 60€ eli n.40€ hintaero.
3.N. Kaksi laatikkoa kuussa.
4. suomen hinnoilla 2 lonkerolaatikkoa kuussa. 2x60x12 = 1440€
Viron hinnoilla. 2x20x12= 480€ säästöä 960€ eli lähemmäs 1000€ vuodessa tästä pois vielä päiväristely matkat n. 3 kertaa vuodessa -100€ eli kyllä siinä 800€/vuosi säästöä tulee. - Nauttien
1. Konjakkia ja viskiä - lonkero ei ole laatujuoma
2. kyllä myydään - ei kaikkia ja hintaero on aika pieni maista ostettuna laivalla hieman isompi. Maissa noin -10...20% ja laivalla noin -15-35%
3. noin 10 annosta
4. en ole laskenut enkä laske - hintannan vaikutus on aika pieni, valikoimalla on suurempi vaikutus - geggteegteg
Vastaan vain kysymykseen 2. Olen kerran elämäni aikana tunut Virosta alkoholia (olutta). Sama tuote on Suomessa yli 4 kertaa kalliimpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124