pari kysymystä laatujuomien ystäville

laatunystävä

Jotkut perustelevat alkoholin tuontia virosta sillä, että pitävät laatukkaista juomista. Minulla olisi teille pari kysymystä.

1. Mitä laatujuomia tuotte virosta tuotte?
2. myytäänkö nauttimianne laatutuotteita suomessa ja jos myydään niin miten iso on hintaero?
3. Monta annosta alkoholia kuluu keskimäärin yhten kuukauten aikana?
Luonnollisesti kesäkuukausina varmaan menee hiukan enenmän.
4. Oletteko laskeneet että paljonko tulee vuoden aikana säästöä, kun ostatte juomat alkon sijasta virosta?

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olugin

1. Enimmäkseen haen lonkeroita ja nelosolutta.

2. Myydään ja nelosoluen ja lonkeron hintaero on huomattavan suuri viron ja suomen välillä. Gin lonkku maksaa virossa n.20€ tallinkin laivalla laatikko ja suomessa alkossa n. 60€ eli n.40€ hintaero.

3.N. Kaksi laatikkoa kuussa.

4. suomen hinnoilla 2 lonkerolaatikkoa kuussa. 2x60x12 = 1440€
      Viron hinnoilla. 2x20x12= 480€ säästöä 960€ eli lähemmäs 1000€ vuodessa tästä pois vielä päiväristely matkat n. 3 kertaa vuodessa -100€ eli kyllä siinä 800€/vuosi säästöä tulee.

• Nauttien

1. Konjakkia ja viskiä - lonkero ei ole laatujuoma

2. kyllä myydään - ei kaikkia ja hintaero on aika pieni maista ostettuna laivalla hieman isompi. Maissa noin -10...20% ja laivalla noin -15-35%

3. noin 10 annosta

4. en ole laskenut enkä laske - hintannan vaikutus on aika pieni, valikoimalla on suurempi vaikutus

• geggteegteg

Vastaan vain kysymykseen 2. Olen kerran elämäni aikana tunut Virosta alkoholia (olutta). Sama tuote on Suomessa yli 4 kertaa kalliimpaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5360
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1122
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      102
      875
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      801
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      783
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      757
    7. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      753
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      734
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      719
    10. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      46
      718
    Aihe