Ni petätköhän mut kun oot sellanen vikkusilmä ja huomionkipee? En haluu satuttaa itteeni.
Jos lupaan rakastaa sua nainen aina
16
<50
Vastaukset
- näinonnäreet
En petä, vaiks vastassa ois ketä.
- uskollinen-
olisin hamaan loppuun asti.<3
- uskollinen-n
En petä, mutta saahan sitä pientä hauskaa pitää.
- pikkukb
Jos rakkaus toimii.
Ei tarvetta.
Mut viina paholaisen juoma huh Huh! - TämäOnTosi
Olen tosi uskollinen, vaikka kuva voisi olla muunkinlainen. Olin vain onneton ja sinun huomiotasi vailla.
- myötäjavastamäki
Olen uskollinen hänelle kenen kanssa aion loppuelämäni viettää. Huomasin viimeksi kun istuimme samassa kulkuneuvossa, tietystä syystä johtuen, että meidän hajut sopii edelleenkin yhteen.
- kokemuksestanäi
Minä en petä. Olen yhden miehen nainen. Tuosta ikuisuudesta en pysty sanomaan, riippuu miten kohtelet minua. Minusta saa luotettavan ja hyvää tahtovan kumppanin, ollessaan minulle sellainen niin ja sinnikkään.
- hänonparas
Sithän mulla olisi kaikki mitä oon kaivannut sinut. En ikinä satuttaisi sitä Miestä.
- sivusta
Neuvoni, lupaa toki jossain muualla, irl. Tutustu toiseen myös siellä irl niin selviää sekin, onko toisen luonne mikä.
- Ohikojoelämä
Mä hölmö olen uskollinen miehelle, joka ei minun ole, eikä välitä paskan vertaa. En edes vilkaise muita, niin tosissani rakastan. Ja sattuu niin s...sti. Pysynyt kaukana hänestä, mutten siltikään pääse yli.
- T4two
täntunnelman voin jakaa ... jotenkin tietää olevansa ihan "pihalla" kun on todellakin uskollinen miehelle jota ei kiinnosta ...no , elämä on ...
- lammeNRannalla
Kaikki oleellinen on tässä;
https://www.youtube.com/watch?v=apXkg4W4-ms - Nainenarveleenäin
Jos se sun nainen ei rakasta sua niin enemmin tai myöhemmin löytää rakkauden. Näin ulkopuolisena täytyneen valistaa teitä, vain rakkaus pitää ihmiset yhdessä oli silmät millaiset tahansa :)
- Tus_totuus
Heh, aloittajalla pääkoppa tyhjää täynnä.
- hggttuuj
Tämä on jotenkin kummallisen ehdollinen teksti, jo otsikkoa myöten. Ei käsittääkseni ole kyse tahdon asiasta. Lisäksi kuvaus henkilöstä ei ole mitenkään mairitteleva.
- josrakastaisit
En varmasti teksi niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882