Mä puhuisin matalalla äänellä mun kauniille naiskollegalle, joka juoksee pyssyn kanssa suorittamassa tehtävää. Pelkään että se kuolee, ja soitan sille puhelun, miten rakastan sitä. Maailman pelastaminen yhdessä kaunokaisen kanssa olisi siis juttuni.
Mulla olisi symmetriset kasvot ja vahva leuka, ja olisin siksi myös määrätietoinen. Mä katsoisin konnia suoraan silmiin tutkivasti ja haastavasti, näkisin mitä niillä on mielessä, ja samalla huutaisin put te kan daun! Siitä naiset tietäisi, että mun kanssa ei rosvot leiki.
Olisin siis vahva, ja nainen, joka on tosi vahva myös, joutuisi aina tulla pelastaa mut. Mä nauttisin siitä, kun se tulee huolestuneena mekossa ja korkokengissä ja aseen kanssa. Oletko kunnossa, se kysyy ja kumartuu puoleeni. Olen, vastaan matalalla ja miehekkäällä äänellä. Olisin syntynyt sankariksi, ja se näkyisi kaikissa liikkeissäni, jotka ovat nopeita, tyylikkäitä ja teräviä. Mies tuli, näki ja voitti, naisten sydämet myös. Mies, johon kaikki tukeutuvat pahassa maailmassa. Poistuisin paikalta rennosti ja kunniaa tuntien, mutta miehekkään rosoisesti.
Haluaisin olla superkyttä
Haluanhaluanolla
7
<50
Vastaukset
- hassualoitus
Olipa hauska aloitus. Tykkään muutenkin lukea satuja. Paitsi, että tuossa omassa kertomuksessasi ap olisit sitten kaikkien naisten sankari vähän niinkuin Kari Grandy kaikkien janoisten sankari. Olisi kiva, jos olisi oma sankari.
- RichardSolomon
Kari ei voisi olla. Ehkä Carl. Tai Richard.
- victorkalboorek
Vähän niinku Jari Aarnio
- mukava_lukea
Hauska kirjoitus!
- eeppistävsepistä
Kevyt flashback ja hieno stoori.
Kerran hiihtelin itsekkin samoja latuja yhden Ms Makepeace:n imussa hetken vaikka handussa pelkkii kakkosia. - rosvojenkopuolella
No mut hei sähän oot jo.
- punaiset_kalsarit
Ja sitten heräsit ja huomasit olevasi Superhessu :)....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944