Millaiset ovat miehen ihastumisen merkit?

Tee73

Millainen se ihastunut mies sitten oikein on?
Millaiseksi mies menee,kun se ihastumisen kohde on lähettyvillä?

21

21704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

..mies menee, jos ujo on.

• pohtii hän

mies mennä hämilleen vaikkei tykkäisikään, jostakin muusta syystä??

• Violator
        pohtii hän kirjoitti:

mies mennä hämilleen vaikkei tykkäisikään, jostakin muusta syystä??

Harvemmin, ellei ole epätavallisen ujo, tai jollet sano jotain joka saa hänet hämilleen.

• Rasputin

en ny osaa muitten puolesta sanoo tai ruveta yleistämää, mut voin kai omasta puolestani puhuu. Joskus nuorempana kun en omannu vielä suurtakaan itsevarmuutta ni rupesin punastelemaan, sanaa ei tullu suusta tai sitte puhe oli sellasta änkytystä. Silmät suurenee vähäsen ja rupee kädet tärisee. Yrittää vältellä katsetta ja on muutenkii hieman hätääntyneen olonen.

Nykyään noita reaktioita osaa jo jonkii verra vältellä, mut kyllä niitä on yhä edelleen havaittavissa mullakin. Tosin nyt on jo oppinu sen, et miten pitäis eläytyy mut tosiasiassa käyttäytyy käyttäytyy eritavalla.

• pelottaa

toivottavasti sä et ihastu kovin usein :) tai ainakaan muhun

• nolo
        pelottaa kirjoitti:

toivottavasti sä et ihastu kovin usein :) tai ainakaan muhun

..sitte jos mies flirttaa ensin, ja koskettaa ohimennen olkapäätä yms. Ja kuitenkin välillä on ihan kuin olisi vihainen jostain?! Seuraa silti katseellaan kokoajan..

• Kukkaketo

Sellainen hermostunut tavaroiden räpeltäminen(Esim kynä tai mikä nyt lähettyvillä on) tai siirtely?
      Onko tuollainen tyypillistä ihastuneelle miehelle,jos ihastuksen kohde menee juttelemaan?

Entäs sellainen,kun jotain kysyy tai sanoo,niin ensimmäinen vastaus on "ai,mitä"?

Miksi miehet kääntävät katseen ihastuksen kohteesta,kun tämä katsoo takaisin?Kertooko se,että ei sittenkään ole mitään?

• Mies22

Joo-o. Tämän tavaroiden liiallisen räpeltelyn ja "ai mitä?" hokemisen olen itsessänikin huomannut kun olen todella ihastunut:) Myös katseen välttely kuuluu näihin oireisiin, ujo kun pohjimmiltani olen.

• Bill26

olen kiinnostunut naisesta, sitä vähemmän räpellän mitään. mut jos olen kiinnostunut naisesta ja paljonkin, niin sillon tulee sekoiltua punasteltua (ainakin tuntuu siltä) ja "hermoiltua".
        katsekontaktia on vaikee ainakaan pitempään pitää vaikka juttelisi ihastuksensa kanssa, ja jos ei ole ihastunut niin silloin rupattelu on tosi helppoa ja itsevarmaa, ihastukselle jutellessa miettii taas liikaa sanojaan ja änkyttää.

toi "ai mitä", yleensä sanon minäkin niin jotta saisi kuulla A) lisää ihastuksen puhuvan
        B) miettimis aikaa saada itsensä takas "kondikseen" :)

• Rasputin

"Miksi miehet kääntävät katseen ihastuksen kohteesta,kun tämä katsoo takaisin?Kertooko se,että ei sittenkään ole mitään?"

Toi on mun mielestä vähän 2-piippunen juttu. Jos se mies kääntää katseensa suoran katsekontaktin jälkeen lattiaan, homma on selvä; se on ihastunut sinuun! Jos taas se kääntää katseensa johonkin muualle, se voi olla myös jotain muuta.. mut jos se tekee sen hätäsesti ni taasen on kyseessä ihastuminen. Se välttelee pitkää katsekontaktia, koska pelkää nolaavansa itsensä tai ei uskalla. Ja samalla kuitenkin toivoo et se katse kestäis pitkään...

• pohtii hän
        Rasputin kirjoitti:

"Miksi miehet kääntävät katseen ihastuksen kohteesta,kun tämä katsoo takaisin?Kertooko se,että ei sittenkään ole mitään?"

Toi on mun mielestä vähän 2-piippunen juttu. Jos se mies kääntää katseensa suoran katsekontaktin jälkeen lattiaan, homma on selvä; se on ihastunut sinuun! Jos taas se kääntää katseensa johonkin muualle, se voi olla myös jotain muuta.. mut jos se tekee sen hätäsesti ni taasen on kyseessä ihastuminen. Se välttelee pitkää katsekontaktia, koska pelkää nolaavansa itsensä tai ei uskalla. Ja samalla kuitenkin toivoo et se katse kestäis pitkään...

sentään, ottaa nyt tuosta selvän.Apuva!

• girl
        Mies22 kirjoitti:

Joo-o. Tämän tavaroiden liiallisen räpeltelyn ja "ai mitä?" hokemisen olen itsessänikin huomannut kun olen todella ihastunut:) Myös katseen välttely kuuluu näihin oireisiin, ujo kun pohjimmiltani olen.

joo no kyllä mä ainaki rpertelen tacaroita vaikka juttelisin kaverin kanssa joka ei oo niin tuttu ja turvallinen vielä ;P

• oloinen??

Totta olen huomanNut ihastuneen miehen yhdeksi "oireeksi", joissain tilanteissa että on "vihainen"
      Miehet miksi/mikä sen saa aikaiseksi ??

• Totta

Mistä se johtuu?Miehet kertokaa

• Mettinen
        Totta kirjoitti:

Mistä se johtuu?Miehet kertokaa

Ja se on ärsyttävää.

Itse tulet onnellisena ja lämpöä täynnä häntä vastaan niin äijä se viuhtookin kulmat kurtussa ohi, tuskin mulkaisee mennessään.

Siitä tulee niin paha mieli. Ja nolo olo ja vaikka mitä. Että tulikin taas tuntikaupalla haaveiltua tuollaisesta örkistä.

Kunnes jälleen, lempeä pitkä katse ja hymy...kaikki jää sydämestä sulaa niin kuin ei sitä koskaan olisi ollutkaan.

On tää vaan hommaa.

• arvailija
        Mettinen kirjoitti:

Ja se on ärsyttävää.

Itse tulet onnellisena ja lämpöä täynnä häntä vastaan niin äijä se viuhtookin kulmat kurtussa ohi, tuskin mulkaisee mennessään.

Siitä tulee niin paha mieli. Ja nolo olo ja vaikka mitä. Että tulikin taas tuntikaupalla haaveiltua tuollaisesta örkistä.

Kunnes jälleen, lempeä pitkä katse ja hymy...kaikki jää sydämestä sulaa niin kuin ei sitä koskaan olisi ollutkaan.

On tää vaan hommaa.

Kuulostaa tutulta, koska ihastun aina samanlaisiin "örkkeihin". En tiedä mistä tällainen johtuu ja voin vain arvailla. Yksi mahdollinen syy voi olla, että mies on suhun ihastunut mutta ei tiedä sun tunteistasi ja ei uskalla tehdä aloitetta (on siis lähinnä itselleen vihainen). Jos sä haluat ko. miehen, sun on pakko tehdä aloite. Muuten ei tule tapahtumaan mitään. Toinen mahdollisuus on tietysti se, että mies on vain pahalla päällä eikä vihainen käytös liity suhun mitenkään.

• mimmi
        arvailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta, koska ihastun aina samanlaisiin "örkkeihin". En tiedä mistä tällainen johtuu ja voin vain arvailla. Yksi mahdollinen syy voi olla, että mies on suhun ihastunut mutta ei tiedä sun tunteistasi ja ei uskalla tehdä aloitetta (on siis lähinnä itselleen vihainen). Jos sä haluat ko. miehen, sun on pakko tehdä aloite. Muuten ei tule tapahtumaan mitään. Toinen mahdollisuus on tietysti se, että mies on vain pahalla päällä eikä vihainen käytös liity suhun mitenkään.

tai sitten voi olla et mies kääntää katseen pois jos luulee että se ärsyttää sitä naista.... =)

• Yarr

Syynä voi olla turhautuminen ja raskaiksi käyvät tunteet, riittämättömyyden tunne, luovutus, toivottomuus yms.

• alkaa olla
        Yarr kirjoitti:

Syynä voi olla turhautuminen ja raskaiksi käyvät tunteet, riittämättömyyden tunne, luovutus, toivottomuus yms.

ihastuminen jo niin vakavaa sinuun..
        mies on niin sanotusti jo "eväät levellään",sen on keksittävä jotain mikä suojaa sulta.tulee tuiman näköiseksi.
        oikeesti tahtois jo sulkea sut syliinsä!

• Yarr the Pirate
        alkaa olla kirjoitti:

ihastuminen jo niin vakavaa sinuun..
        mies on niin sanotusti jo "eväät levellään",sen on keksittävä jotain mikä suojaa sulta.tulee tuiman näköiseksi.
        oikeesti tahtois jo sulkea sut syliinsä!

Aivan, tuota myös! Ei ole tuntematonta minullekaan.

• medium

viimex kun tapasin "jumalani",sen korvat punastu suloisesti,se pudotteli tavaroita ja käyttäyty muutenki oudosti. Tää on vähän kummallista ku tyrin jutun tarjoomaalla sille rahaa seksistä;että edes saisin olla katsojana! sen jälkeen,kun sattuneista syistä hän kieltäytyi,löin häntä turpaan ja oksensin sitten hänen jaloilleen. Silti hän punastelee...haluaisin ajatella jotain upeeta,mutta en uskalla. Ei aikuisena oleminen ole helppoa,nuorena palautuu nopeammin,mut...kysymys on ikuinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      186
      2690
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      84
      954
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      819
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      285
      775
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      89
      774
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe