EU:N TUKIRAHOJA FERRARIIN JA MARMOSIRIIN KYLPYHUONEISIIN JA MÄTÄNEVÄÄN PUUVILLAAN
Suomesta maksetaan satoja miljoonia Kreikan avustamiseen EU:n jäsenmaksujen kautta. EU myönsi avustuksia Kreikalle vuosina 2007-2013 lähes 42 miljardia euroa.
Spiegel - lehden mukaan kreikkalaisessa ammatikoulutusta tekevässä järjestössä oli maksettu opettajille palkkaa jopa 225:ltä tunnnilta kuussa palkkaa jopa 600 euroa tunti.
Toinen saksalainen Lehti Deutsche Welle kertoo myös vuonna 2012 tapahtuneesta 9 miljoonan euron EU-varojen törkeästä väärinkäytöstä. Ateenalaisessa yliopistossa 1990 -luvulla käytettiin Ferrarin hankintaan 80.000 euroa yliopiston tutkimusrahoja. '
Tutkimusrahoja käytettiin myös mattoihin, marmorisiin kylpyhuoneisiin ja loma-asuntojen kalustamisiin.
Suuri määrä Kreikan saamista tukirahoista on mennyt hyödyttömiin tai keksittyihion hankkeisiin.
Kreikkalaiset maanviljelijät tuottavat muun muassa EU.n tuella niin huonolaatuista tupakkaa ja puuvillaa, että sitä ei kukaan osta.
Ne mätänevät ja tupakka ja puuvillavuoret Kreikassa kasvavat.
Suomen EU:n tukea Kreikan rikollisillille
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348