rakastumme toisiimme?
P-mies montako kertaa
9
<50
Vastaukset
- JuuAarfäggöt
3 tai 4 XD
- oikeaPsydän
Palsta-avaruudessa rakkaus kaareutuu paperisydämen muotoon.
Sitä rataa mennään :)- iuhtde
Minä ainakin oikaisen mustan aukon kautta vain todetakseni päätyneeni samalle radalle yhä uudestaan huomaan vain syklin nopeutuneen.
- tässäelämässä
iuhtde kirjoitti:
Minä ainakin oikaisen mustan aukon kautta vain todetakseni päätyneeni samalle radalle yhä uudestaan huomaan vain syklin nopeutuneen.
juu, ei mennä enää 10 vuoden sykleissä tai oikeastaan olen rakastunut koko ajan
- Pee-Mies
Kun tekee sen heti kunnolla, yksi kerta riittää.
- tinkerbell4
oliskin näin, niin asiat olisivat nyt paremmin ja olisivat aina olleet paremmin, olisi säästytty monelta murheelta (varsinkin minä) ja oltaisiin oltu yhdessä hyvin onnelliset, ei tarvitsisi suomi24lla kirjoitella vaan tälläkin hetkellä nukuttaisiin vierekkäin ja hänen luonaan kaikki olisi hyvin
- Mikätakia
piilottelet ittees,ei kuulu ei näy.
juttelua,näkemistä pliis :- kauniitviherötkinolis
ei suakaan näy täällä meillä päin
- ainavarvien
aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770