Irina Viinanen, Virolahdelta jäi tänään kiinni Virolahdella yrittäessään varastaa täysiä marjakoreja marjanpoimijoilta. Nopeat poimijat saivat kiinni täysiä koreja kantaneen Viinasen juoksemalla ja saivat marjansa tällä kertaa takaisin. Vastaavia marjavarkauksia on ollut alueella ennenkin.
Vastaukset 11
- Rikosilmoitus
Kannattaa ilmoittaa ilmoittaa varkaista poliisille.
- marjakingi
Itse potkin korit nurin ja tallon marjat jos koreja näen ilman kerääjiä. Rosvokerääjät ei sääliä tarvitse.
- riistakameralla
Miksi pitää olla ilman kerääjiä?
- paluuliput
Onneksi suomalaiset ei potki eikä varasta marjakoreja...mitäs jos menisitte takasin rajan taakse..
- europerkilo
Poimijat tekee sitä mitä Työnantaja määrää. Menetelmät on myös työnantajan määräämät. Poimijat saa euron kilolta.
- oleskelulupapois
Lienee samaa porkukkaa kuin mökkimurtojen tekijät..
- kauhiarikooos
Marjakorivarkaus, marjakorivarkaus. Voiko olla pahempaa Virolahdella?
- pitkäonpäivä
Sinulle tiedoksi että marjakoreja on viety kun veli on nainut siskoaan. Kukaan ei ole ollut vahtimassa kun Virolahden punaniskat jytkyttävät toisiaan persiiiseen päivät pitkät.
- moukkuatulee
Tämän foorumin keskusteluja lukiessa ei voi olla ajattelematta, kuinka moni tarvisikaan kivan värisiä pillereitä tasaamaan järjen juoksua. Sekä, miksi ylläpito ei jätä julkaisematta nimiä?
- Kriminalisti
Mitä pahaa on siinä jos varkaiden nimet tulee julkisuuteen?
- Mmmmmmmmmmm
Kumpi on suurempi rikos: Marjojen rosvousyritys vai nimen vuotaminen julkisuuteen? Ei ole varmaan vaikea arvata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091310
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32448- 51445
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e83434- 52403
- 42400