jos viesti osuu liian lähelle , siihen ei vastata
palstasääntö numero 1
14
<50
Vastaukset
- myöskin_nähty
koska sääntö nro 2, kun lähelle osuvaan viestiin vastaa, sitä seuraava viesti meneekin vuorostaan niin kauas, että etäisyydet aurinkokuntamme planeettojen välilläkin tuntuvat reissulta lähikauppaan.
- mannemeikäläinen
täällähä se rotta pyörii :D
- mitäpillua
WTF
- pihassaoottelen
Nyt en lähe sinne lähikauppaan, kävin jo. Mut pitää tulla hakemaan etuovelta, makso mitä makso. Mua on juoksutettu jo ihan riittävästi olen ihan hyytynyt. I am Worth It Fucker!
- tämäkin_nähty
sääntö nro 3, silloin kun tunnisteen kirjoittaja ei ole kaivattu, ei myöskään vastata
- tiedänkukaootnyt
En ole lukenut tänään mitään..
Lisäksi jos sua seurataan tai kuunnellaan, liian lähelle osuvat voi olla ihan tarkoituksellisia ansoja. Älä grillaa. Jokainen vastaa miten vastaa. Jos haluaa takuuvastauksen kysyy muuta kautta kuten hyvin tiedätte... - Vihaanrottia
Itse aavistan ja osittain tiedän ketkä täällä tekee ja mitä, olkoon ei juurikaan kiinnosta, jatkakoon, pilkka osuuu vielä omaan nilkkaan ja heikot jauhaa toisista p*skaa.
- TheRistoTheOnniKkoiip
minun palstasääntö numero yksi ja ainoa on, että luen vain niitä tekstejä, joita kuvittelen olevan häneltä, ja kommentoin vain, jos viesti jostain syystä kolahtaa minuun, naurattaa, itkettää tai ottaa päähän (yleensä ottaa sytämeen). Viestit, jotka on hölynpölyä, ja joissa ei ole mitään idistä tai juumoria, jätän kommentoimatta. Toisin sanoen, ne vistit, jotka on tylsiä tai sitten niistä koituu palsta riitelyä (jota yritän ennakoida), jätän omaan arvoonsa. Siis, vietin pitää olla jollakin tasolla mielenkiintoinen tai hullu tai muuten vaan hauska.
- Rebellium
Kertokaa toki ne muutkin säännöt että kaikki tietää miten tulee toimia
- tämä_täältä_tähän
sääntö numero 1 on tärkein ja siitä johdetaan kaikki muut
- tämä_täältä_tähän
niin sopiva , kiitos
- osuiniinlähelle
Ei voi vastata tähän.
- LäheltäLiippaa
hahahahhahahahahahahaha
- noniin_noniin
osui ja upposi, kuten kohta tämä ketjukin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057