Ranskalaiset kansanedustajat ja entiset ministerit vierailevat Krimillä ja haluavat poistaa EU Venäjä.pakotteet ja tunnustaa Krimin.
Ranskalaiset kansanedustajat arvostavat kansanvaltaa Krimin kysymyksessä, EU ja Suomen hallitus eivät sen sijaan arvosta... suurimpana kieltäjänä ulkoministeri Timo Soini, valtiovarainministeri Alexander Stubb ja pääministeri Juha Sipilä. Presidentti Sauli Niinistöä ei kannata mainita, kun tahallisesti teki kansainvälisen oikeuden vastaisen päätöksen evätä Venäjän Etyj-valtuuskunta.Luulisi suojeluskuntalaisia vituttavan?
Ranska jo lipeää USA/EU typeryyksistä
7
<50
Vastaukset
- Niils-ask
Ukraina harkitsee boikotteja ja maahantulokieltoja näille Ranskalais-politikoille.Tämä ryhmä haluaa poistaa järjettömät pakotteet ja aloittaa hyvien kahdenvälisten suhteiden rakentaminen venäjän kanssa.
- sdfksfskjfh
Nih.
- dfhfkh
sdfksfskjfh kirjoitti:
Nih.
jep.
- Boikotti-puree-ryssää
Suomalaiset harkitsivat boikotteja ryssän duuman jäsenille ja havaitsivat ne hyviksi ja tarpeellisiksi.
Hyvä, hyvä.
Vähemmän venäläisiä, vähemmän harmeja.
Se Ranska mihinkään lioeä. Justhan ransalaiset jätti parit helikopteritukialukset toimittamatta Krimin ryöstäjille ryssille.- sipissä
Taitaapa sipissä olevaa Suomea purra enempi boikotit.
- huudi
sipissä kirjoitti:
Taitaapa sipissä olevaa Suomea purra enempi boikotit.
Sipissä on.
- Pienviljelijä
Keijo Korhonen sanoi, että Ranskan ulkopolitiikan perusoppi on se,että heikot kortit pitää lyödä pöytään voimalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181