Mä leikin sulla. Simple as that
Sä leikit vaan mulla joten
8
<50
Vastaukset
- KannattaisPuhua
Eläissäni en ole ihmisillä leikkinyt! Joskus mieli muuttuu mutta leikkiä se ei ole vaan elämän kulkua. Eli jos joku tota musta kuvittelee tietää nyt itse ainoana tehneensä tahallaan pahaa.
- tiadoksi_vaan
Seli seli see
- KannattaisPuhua
tiadoksi_vaan kirjoitti:
Seli seli see
Perustele, ole hyvä:( Muutet syytät (tai kostat) turhasta. Jos hetkeäkään luulet puhuvasi nyt oikealle ihmiselle...
- ihankersa
leikkiminen on just hauskaa
- pikkukb
Mä en leiki ihmisillä
Mä leikin muuten. - Entodellakaan
koskaan leikkinyt, tietoisku sulle. En oo millään tavalla ilkeä ainakaan tahallani.Leikillisyys on eri asia.
- TeenNiin
Kyllä mä leikin. Leikin sellaisen kanssa, jota rakastan. Sydämellään, sillä en leiki koskaan.
- jaksaajaksaako
Se joka leikkiin ryhtyy leikin kestäköön :D, mun oli se joka tapauksessa törkeetä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760