Sormittelu

Psykoottinen

Tykkäätekö te naiset siitä että miehet sormittelevat tiedän emättimiä? Miksi minun tyttöystäväni nauttii siitä niin paljon? Teen sen hänelle noin kolme kertaa päivässä ja hän haluaisi enemmän. Tuntuuko se niin hyvältä muka?

11

3088

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gassu

      Sun kulli on niin pieni ettei se tunnu sun vaimosta miltään.

    • 244544

      Mä ainakin tykkään

    • n43

      Siitä ei voi olla nauttimatta!

    • isovottu

      Minä myös tykkään kun mies sormettaa. Vielä parempi kun mies nuolee pehmeällä kielellä. Uuuhhhh.
      Minä aina ulvon kun joku lukuisista miesystävistäni nuolee minua. Naapurit ei aina ymmärrä kun eivät saa nukuttua kun kuulevat voihkimiseni.

      • Anonyymi

        Kuulutko susilaumaan??


    • Cgchyvä

      N43 oletko mistä päin..?

    • Himokasmimmi

      No alottajalle voisin vastata , tuntuuko sinusta hyvältä, kun nainen antaa sulle käsihoitoa. Siinä vastaus.

    • Pirkanmaalla suihinotto ja käsihoito vaidetaan sormetteluun ja pillun nuolentaan.

    • Namiakeskelläyötä

      No mikä ettei sehän on vaan niin kivaa. Mies menee jalkoväliini kopeloimaan. Kerrankeskiyöllä vähintään. Toisinaan haluan että hän tekee sen useammin. Väliäkö sillä on monnestikko mies kopeloi jalkoväliä. Miellä menee aina lopuksi nuolemiseksi ja seksin puolelle lopuksi. Ihan lopuksi suuhun namia kun saa parisuhde on hyvillä raiteilla sydämmellisesti kannatan miehen kopelointia jalkovälissä erityisesti yöllä kesken unien.

    • rennosti.m

      Olen vanhempaa polvea, joka ei ollut vielä niin vapaa seksiasioissa, kuin nykyisin ollaan. Kun pojat tapasivat tyttöjä, eivät tytöt suinkaan antautuneet yhdyntään, useat eivät edes suostuneet näyttämään vittuaan, mutta kyllä kaikki tytöt pitivat siitä, että jutellessa pojan sormi oli vitussa ihan koko tapaamisen ajan.

      Kun itse muistelen noita aikoja, tuntui kuin olisi henkisestikin lähempänä tyttöä, jonka vitussa sormi oli. Muistan kuinka ravintolassa kahdestaan olon jälkeen keskustelin tytön kanssa sormen pitämisestä tytön sisällä, ja tämä oli aivan samaa mieltä. Se tuntui luonnolliselta ja suorastaan välttämättömältä, kun pyrittiin olemaan samalla aaltopituudella.

      Tuntui oudolta ajatus, että keskustelisi tytön kanssa ilman, että sormi olisi hänen vitussaan. Sehän olisi ihan kummallista. Näin ajattelivat myös tytöt.

      Toinen asia, joka tuntuu kovin luonnolliselta, on vitun näyttäminen, vaikka silloin kaikki tytöt eivät siihen uskaltautuneetkaan. Mies arvostaa erityisesti tytön herttaisuutta, jos tämä reilusti avaa ja näyttää sukupuolielimensä niin, ettei se tapahdu jonkin varjolla, vaan selkeästi tarkoituksella ja toisen ilahduttamiseksi.

      Kun kerroni toisessa ketjussa, että kävin opiskelutoveritytön luona oikeasti päiväkahvilla, ja tämä samalla kehvittelun lomassa näytti minulle kauniita sukupuolielimiään, eräs kommentaattori sanoi, ettei usko, koska hänelläkin on jo kouluajoilta tuttu porukka, eikä ole koskaan nähnyt toisten sukupuolielimiä.

      Ajat ovat toki muuttuneet. Ovat tulleet pilleritkin. Nykyisin on yhtä vaikeata nähdä tapaamisella järkevää merkitystä, jos ei ole yhdyntää ja muuta seksiä. Olemme menneet ihan oikeaan suuntaan. Elämme hyvää aikaa.

    • Anonyymi

      Sormettaminen tuntuu ihanalta.
      Kuljen sillon tällön reilun puolen tunnin työmatkaani pikavuoron bussilla ja välillä samaan bussiin osuu miespuolinen työkaverini. Kerran mies laski kätensä reidelleni ja hyväili pikkaisen reittäni. Ehkä aluksi ei ollut tarkoitus tapahtua mitään sen kummempaa, mutta, muutaman työmatkan jälkeen käsi alkoi siirtyä lähemmäksi haarojani ja voi että miten hyvältä hyväily tuntui. Bussissa on koko ajan se riski, että joku näkee mitä tapahtuu ja se ehkä kiihoitti mieltäni lisää.
      Joku aamu mies tuli taas viereeni ja minulla oli hame päällä. Mies alkoi taas hiplata reittäni ja ei aikaakaan kun käsi oli jo todella lähellä haarojani. Silloin päätin, että katsotaan mitä tapahtuu. Siirsin peppuani vähän lähemmäs penkin reunaa ja levitin hieman jalkojani. Miehen sormet siirtyivät saman tien pimpilleni ja tunsin valtavaa kiihoitusta. Tilanteessa olimme kumpikin ihan kun emme edes tuntisi toisiamme, minä katselin bussin ikkunasta ulos ja mies selasi puhelintaan toisella kädellä. Nostin kassini syliini näkösuojaksi, kun tunsin miehen sormet pikkuhousujeni alla. Voi taivas, että tuntui hyvältä aamuhaämärässä miehen soprmet pimpissäni.
      Hengitys muuttui raskaaksi ja oli vaikea peitellä nautintoa. Sinä aamuna toivoin, että työmatka olisi ollut piedempi.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe