otin vähän kaljaa ja sit se oikeestaan lähti lapasesta , anteeksi
anteeksi taas kaikesta
14
<50
Vastaukset
- kommentti_
Kyseisenlaiset miehet kuvottavat... Kunnon mies osaa käyttäytyä aina!
- tämä_täältä_tähän
anteeksi
- AlkoholiVainTekosyy
Painu vittuun täältä saatanan sekopää ! Kannattaisi hakeutua hoitoon !!
- tämä_täältä_tähän
anteeksi
- yöhhh
kuvottaa tollaset papukaijat!
- tämä_täältä_tähän
anteeksi
- tämä_täältä_tähän
taisin olla palstatranssissa
- hyväesiintulo
kananmunasade ja vähän fanfaaria :p
- tämä_täältä_tähän
toivottavasti keitettyjä ilman kuoria
- elämäonlaiffia
tämä_täältä_tähän kirjoitti:
toivottavasti keitettyjä ilman kuoria
luulen, et ne on keittämättömii, sorge mies!
- sivusta_heitän_
joku ihastunut taitaa tarkkailla sua, tai sitten on tarkotus joku ihan muu.
- tämä_täältä_tähän
no se nyt on selvä
- sivusta_heitän_
tämä_täältä_tähän kirjoitti:
no se nyt on selvä
Ei välttämättä. Riippuu ketä tarkotetaan. Sinua, minua sitä kolmatta tai kuka tekstin takana lymyää. Tai sitten ei sinnepäinkään.
- Uijui
Anteeksi TAAAAAAAS kaikesta ?? Tajuatkohan kuinka rumalta tuo näyttää ? No tajuat,sun juju on pysyä pinnalla ! Vähä niinku turhan julkkiksen ! Ihminen joka osaa käyttäytyä ei toimi noin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760