Etsin Lahdesta tai sen lähistöltä selvännäkijää, joka tekee yhteistyötä enkeleiden kanssa. Osaisiko joku auttaa? Olisi myös kiva lukea muiden kokemuksia näkijäistunnoista:)
enkelitulkitsija/sellvännäkijä lahdessa?
8
450
Vastaukset
Ikävä kyllä sellaisia ei ole missään.
Sellaisia varmaan on, jotka väittävät tekevänsä yhteistyötä enkeleiden kanssa, mutta eivät pysty todistamaan siitä väitteestään kirjaintakaan.- Nglm
Tämä on vanha keskustelu mutta ajattelin silti osallistua. En ole itse koskaan käynyt enkeli-istunnoissa mutta mun elämään enkelit tuli 4 vuotta sitten. En edes tiennyt ensin mitä ihmettä tapahtuu.. myöhemmin, suunnilleen pari vuotta siitä ymmärsin jo paremmin. Tämän vuoksi, nyt kun itse olen jo vahvempi aion auttaa muita ja etsin tällähetkellä enkeli-kurssia. Toisaalta myös ajattelin ettei se ole pakollinen kun mulla on jo todella vahva yhteys enkeleihin. Ollut jo vuosia. He kertoivat että minun tehtävä on auttaa muita. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tai kurssi mahdollisuuksia?
Älä etsi enkeleitä, vaan Jeesusta, koska on olemassa pimeyden enkelietä, jotka tekeytyy valkeyden enkeleiksi tehdäkseen pahaa.
Tässä yksi Raamatun kohta asiasta. Ilmestyskirja:22:7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
22:8 Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti. >> Jakeen lisätiedot
22:9 Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa."
22:10 Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!- susiJApunahilkka
Juuri niille jotka kokevat:
>pimeyden enkelietä, jotka tekeytyy valkeuden enkeleiksi tehdäkseen pahaa.<
rohkaisuksi luota valkeuden enkeleihin. He ovat läsnä etsimättä.
Eduskunnan istuntosali oli täynnä mörköjä, edustajat eivät enää sopineet sinne - Luucifer
Mitä jos Penttikin kasvaisi aikuiseksi ja tunnustaisi ettei enkeleitä, demoneita, kristuksia, kummituksia ja menninkäisiä ole olemassakaan :)
- Eimeinaasekaanmahtua
Meillä NewAge ihmisillä on tuvat täynnä enkeleitä ja muita pörriäisiä.
- sdfsdfgh
Minä olen selvännäkijä joka kerta kun otan kännit kapakassa. Näen selvän tarjoilijan. Voin kyllä tulla Lahteen ryyppäämään, jos tarjoat. Usein koen varsinkin naistarjoilijan enkeliksi, kun saan vielä paukut vaikka olenkin kännissä.
ps. opetelkaa suomea, idiootit, se sana on selvänäkijä.- Mercedes__
Niin, olit humalassa ja näit selvännäkijän, joka toi sinulle olutta! Hienoa! Naispuolinen vielä, niin ajattelit että jopa enkeli? Miten lähempi tutustuminen? Tollaisessa tilanteessa tulee monesti mieleen sellainenkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602