Oliko Turussa eilisiltana kaikkien vajakkien äiti tankkaamassa autoa? Turussa oli räjähdysvaara, kun henkilöauto syttyi tuleen kesken tankkauksen. Päivystävän palomestarin arvelee syttymissyyksi tupakointia. Jos näin oli, niin äkkiä aivojen buuttaukseen tuo porukka.
Supervajakki tankkaamassa?
5
<50
Vastaukset
- vajakit.lataamoon
Hups, piti tietysti olla päivystävä palomestari.
- onko.myöhäistä
No menehän jo buuttaamaan itsesi, vai auttaako enää.
- Kjell.C.Pippelström
onko.myöhäistä kirjoitti:
No menehän jo buuttaamaan itsesi, vai auttaako enää.
Huomenna taas pumppaillaan...
- Kari_Krandie
Keravalla teinityttö tankkasi mopoautoa Asemansillan Nesteellä rööki samassa kädessä höyryävän tankkauspistoolin kanssa. Huomautin asiasta ja tyttö kattoi suu auki ja sanoi, että on kai täsät joku aiemminkin sanonut. Sanoin, että kuitenkin voit tumpata röökin tankkiin, koska tumppi sammuu. Lähin sitten pois.
No näitähän tapaa. Olin nuorena töissä venehuoltiksella, ja etenkin juhannuksena meno välillä hirvitti. Kaiken maailman kippoja ja kuppeja tankattiin kännissä ja rööki suupielessä tai sormien välissä. Muistan useammin kuin kerran poistuneeni ripein askelin asiakkaan välittömästä läheisyydestä, eikä aina sanominenkaan auttanut. Ja kun itse piti saada tankata, vaikka minä olisin samaan hintaan lirutellut ne kiulut täyteen – roiskimatta sitä bensiiniä pitkin mittarikenttää ja vaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859