Oliko Turussa eilisiltana kaikkien vajakkien äiti tankkaamassa autoa? Turussa oli räjähdysvaara, kun henkilöauto syttyi tuleen kesken tankkauksen. Päivystävän palomestarin arvelee syttymissyyksi tupakointia. Jos näin oli, niin äkkiä aivojen buuttaukseen tuo porukka.
Vastaukset 5
- vajakit.lataamoon
Hups, piti tietysti olla päivystävä palomestari.
- onko.myöhäistä
No menehän jo buuttaamaan itsesi, vai auttaako enää.
- Kjell.C.Pippelström
onko.myöhäistä kirjoitti:
No menehän jo buuttaamaan itsesi, vai auttaako enää.
Huomenna taas pumppaillaan...
- Kari_Krandie
Keravalla teinityttö tankkasi mopoautoa Asemansillan Nesteellä rööki samassa kädessä höyryävän tankkauspistoolin kanssa. Huomautin asiasta ja tyttö kattoi suu auki ja sanoi, että on kai täsät joku aiemminkin sanonut. Sanoin, että kuitenkin voit tumpata röökin tankkiin, koska tumppi sammuu. Lähin sitten pois.
No näitähän tapaa. Olin nuorena töissä venehuoltiksella, ja etenkin juhannuksena meno välillä hirvitti. Kaiken maailman kippoja ja kuppeja tankattiin kännissä ja rööki suupielessä tai sormien välissä. Muistan useammin kuin kerran poistuneeni ripein askelin asiakkaan välittömästä läheisyydestä, eikä aina sanominenkaan auttanut. Ja kun itse piti saada tankata, vaikka minä olisin samaan hintaan lirutellut ne kiulut täyteen – roiskimatta sitä bensiiniä pitkin mittarikenttää ja vaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta381939- 901025
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil292887Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75810Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii295808Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O49799- 69704
- 90665
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64647- 33613