Että olisit voinut olla sielunkumppani, tunnut niin läheiseltä, olisin toivonut että olisit ollut osa elämääni, olisit ollut mulle olemassa ja minä sinulle. Et kyennyt ystävyyteen, miksi? Tiesit, että olin varattu mutta...
Enää en ole, mutta varmaan aika on jo ajanut ohitsemme...onhan tässä jo niin kauan sitä mennyt. Mutta ei puhuta siitä..
Ajattelin joskus
6
<50
Vastaukset
- sorryvaanmut
En kykene ystävyyteen kun tunteet on paljon syvemmät.
- Tulitmieleeni
Miten toit tunteesi ilmi, jos saa kysyä?
- sopiimainiosti
Voidaan me olla ystäviä. Sellaisia, jotka suutelevat ja rakastelevat ja käyvät samaan sänkyyn nukkumaan.
- Läheinen.olit.sinäkin
Tietenkin voimme olla ystäviä, kunhan olet minun omani. Ei tuolla ajalla ja sen kululla ole merkitystä, jos olet hän, olet aina tervetullut.
- illanajatus
Aika ei koskaan aja ohitse, niistä jotka merkitsevät eniten.
Sitäkutsutaanikuseksi rakkaudeksi, sellaisella ihmisellä on aina tieetty paikka toisen sydämessä. Ystävyys voi olla liian vaikeaa, koska haluaa kokoajan toisen omakseen. Vaikeinta on luopua ihmisestä, jota todella rakastaa.- asioilla.on.merkitys
Olet oikeassa siinä, että on vaikea luopua, mutta miksi pitäisi täysin luopua, voihan kauniit muistot säilyttää sydämmessään. On luonnollista, että todella rakkaan haluaa omakseen, mutta ehkäpä se onkin tämän opiskeluplaneetan opetus, että kun et voi omistaa ihmistä, niin et voi haluta häntä omaksikaan, vaan tavallaan lainaat häntä siksi ajaksi, kuin on tarkoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245231Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303718No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv331593- 501588
- 411570
- 231491
- 291323
- 141322