varaa haukkua kenenkään ulkonäköä. Et sinä itsekään mikään täydellinen ole likimainkaan.
Ei sun tartte mua haukkua sen takia että satun olemaan hetero.
Ja sinullakaan ei olisi kyllä
11
<50
Vastaukset
- Noenkyllähauku
Mä en välitä miltä ihmiset näyttää. Itse jos voin sanoa omasta ulkonäöstäni niin olen kuin apina jolla ei ole karvoja. En ole kyllä haukkunut sinua sen takia että olet hetero?
- harvakai
tuiki tuntemattomia haukkuu?!
- Sun_tyyli_
Oli / on kirjoittaa ilkeästi, mitätöivästi ja halveksien.
- Kysymystä
Sun_tyyli_ kirjoitti:
Oli / on kirjoittaa ilkeästi, mitätöivästi ja halveksien.
Mitähän ilkeää olen tuossa nyt sanonut?
- oipoijjaatsentään
Kysymystä kirjoitti:
Mitähän ilkeää olen tuossa nyt sanonut?
no tuskin nyt sentään oli kyse tuosta vaan muista viesteistäsi, missä hitossa teiän älli oiken on??
- Okeijoo
oipoijjaatsentään kirjoitti:
no tuskin nyt sentään oli kyse tuosta vaan muista viesteistäsi, missä hitossa teiän älli oiken on??
Totta. En tiennyt että tarkotit niitä aiempia.
- noenmäkään
Okeijoo kirjoitti:
Totta. En tiennyt että tarkotit niitä aiempia.
t i e t ä ä voi mut mun älli sano niin. vaikka ei siinäkää järkee oo et vastaa väkisellä vaikkei oikeestaan ees tiiä mitä alotus merkkaa.
- Eioleystävä
Jos noin tekee.
- ninni_kapee_pylly
Nii mut en voi ola enää sun ystävä ko sun perse on levee. Sit kaikki kattoo mua et mä hengaan leveeperseisen kaa. Nii.
- Okeihienoa
Samoin koska sä oot liian laiha. Kaikki kattois mua et mä hengaan liian laihan kaa. Daa.
- itsekatsonsilmiinn
Kivoja juttuja teillä. Noinko teidät kotona kasvatettiin, että kun kohtaa ihmisiä niin kätellään ja katsotaan... perseeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424