Otsikko kertoo kaiken
Kuka helvetti ostaa autoksi hyundain?
12
99
Vastaukset
- Ssamsung
Kuka ostaa Hyundain? Varmaan se joka luottaa Korealaiseen teknikkaan, kuten Samsungin telkkareihin ja älypuhelimiin.
- tiisselipalaa
Ostettu on ja hyvä auto on. Ei mitään eroavaisuutta muihin autoihin, no paitsi esim vw ongelmat puuttuvat. Olet vain rajoittunut luonteeltasi . Puhelimet pitää olla I phoneja.
En ymmärrä vihaisuuttasi? Ei ole pienintäkään estettä ostaa todella hyvin toimivaa jonka tekniikka kestää. Ajelen kyllä pelkästään dieseleillä. - dddww
Todella erikoinen on otsikko. Et ole varmastikkaan koskaan seurannut mitään testejä ym.
http://www.toyota.fi/toyota/laatu/auto_bild_laaturaportti.json - Siinänevalinnat
Jos ei halua ostaa nykyistä japsikuraa, niin sitten on vaihtoehtoina korealaiset tai eurooppalaiset. Siinä asiakasryhmässä.
- Laatuahyndailta
Eipä ole yhtäkään syytä olla ostamatta! Oletko hieman vajakki kun et ole asiosta perillä?
Rasvaatko polkupyöräsiketjut voilla ? - boyswiththeirtoys
Mua ei edelleenkään kiinnosta nää autojutut mä mietin vaan sitä pyörällä rastsastamista ilman sitä satulaa. Muutahan mulle ei ole tarjolla siinä hopeisella vai kultanenko se oli? tarjottimella
- laatua
Minä, ja kokemusta neljästä Hyundaista yli 600000 km. Aloittaja katkera omaan elämäänsä ja tulee tänne itkemään pahaa oloaan, suosittelen ammattiapua.
- Uusi20
Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä
- uusi20
Jatkampa vielä senveran että katsastuksista olen päässyt Hynyillä ekalla joka kerta.
- i30i40
Uusi20 kirjoitti:
Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä
Kaikkia on ollu rellusta volkkariin . 2 hynyä ajossa .ei kehua viitti joku heittelee herneitä kumminkin!
- hanes
Kyllä auto hyvä on ei siinä mitään. Muttä järjetön kantaa rahansa aasiaan kun ei ne osta meiltä mitään. Pitäisi aina miettiä kauppapolitiikkaa. Olis sunkin muksuilla j töitä.
- Uusi20
No sanoppa sitten aito suomi auto, juu mesen a malli mutta on hinnakas. Liekkö muita joista jää raha suomeen ja jollakinhan autokauppiaidenkin pitää elää joten tuohan ne töitä aasiankin tuotteetvälillisesti kuten huolto, myynti jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875