Otsikko kertoo kaiken
Kuka helvetti ostaa autoksi hyundain?
12
105
Vastaukset
- Ssamsung
Kuka ostaa Hyundain? Varmaan se joka luottaa Korealaiseen teknikkaan, kuten Samsungin telkkareihin ja älypuhelimiin.
- tiisselipalaa
Ostettu on ja hyvä auto on. Ei mitään eroavaisuutta muihin autoihin, no paitsi esim vw ongelmat puuttuvat. Olet vain rajoittunut luonteeltasi . Puhelimet pitää olla I phoneja.
En ymmärrä vihaisuuttasi? Ei ole pienintäkään estettä ostaa todella hyvin toimivaa jonka tekniikka kestää. Ajelen kyllä pelkästään dieseleillä. - dddww
Todella erikoinen on otsikko. Et ole varmastikkaan koskaan seurannut mitään testejä ym.
http://www.toyota.fi/toyota/laatu/auto_bild_laaturaportti.json - Siinänevalinnat
Jos ei halua ostaa nykyistä japsikuraa, niin sitten on vaihtoehtoina korealaiset tai eurooppalaiset. Siinä asiakasryhmässä.
- Laatuahyndailta
Eipä ole yhtäkään syytä olla ostamatta! Oletko hieman vajakki kun et ole asiosta perillä?
Rasvaatko polkupyöräsiketjut voilla ? - boyswiththeirtoys
Mua ei edelleenkään kiinnosta nää autojutut mä mietin vaan sitä pyörällä rastsastamista ilman sitä satulaa. Muutahan mulle ei ole tarjolla siinä hopeisella vai kultanenko se oli? tarjottimella
- laatua
Minä, ja kokemusta neljästä Hyundaista yli 600000 km. Aloittaja katkera omaan elämäänsä ja tulee tänne itkemään pahaa oloaan, suosittelen ammattiapua.
- Uusi20
Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä
- uusi20
Jatkampa vielä senveran että katsastuksista olen päässyt Hynyillä ekalla joka kerta.
- i30i40
Uusi20 kirjoitti:
Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä
Kaikkia on ollu rellusta volkkariin . 2 hynyä ajossa .ei kehua viitti joku heittelee herneitä kumminkin!
- hanes
Kyllä auto hyvä on ei siinä mitään. Muttä järjetön kantaa rahansa aasiaan kun ei ne osta meiltä mitään. Pitäisi aina miettiä kauppapolitiikkaa. Olis sunkin muksuilla j töitä.
- Uusi20
No sanoppa sitten aito suomi auto, juu mesen a malli mutta on hinnakas. Liekkö muita joista jää raha suomeen ja jollakinhan autokauppiaidenkin pitää elää joten tuohan ne töitä aasiankin tuotteetvälillisesti kuten huolto, myynti jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898