Kuka helvetti ostaa autoksi hyundain?

Huonomerkki

Otsikko kertoo kaiken

12

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ssamsung

Kuka ostaa Hyundain? Varmaan se joka luottaa Korealaiseen teknikkaan, kuten Samsungin telkkareihin ja älypuhelimiin.

• tiisselipalaa

Ostettu on ja hyvä auto on. Ei mitään eroavaisuutta muihin autoihin, no paitsi esim vw ongelmat puuttuvat. Olet vain rajoittunut luonteeltasi . Puhelimet pitää olla I phoneja.

En ymmärrä vihaisuuttasi? Ei ole pienintäkään estettä ostaa todella hyvin toimivaa jonka tekniikka kestää. Ajelen kyllä pelkästään dieseleillä.

• dddww
    • Siinänevalinnat

Jos ei halua ostaa nykyistä japsikuraa, niin sitten on vaihtoehtoina korealaiset tai eurooppalaiset. Siinä asiakasryhmässä.

• Laatuahyndailta

Eipä ole yhtäkään syytä olla ostamatta! Oletko hieman vajakki kun et ole asiosta perillä?

Rasvaatko polkupyöräsiketjut voilla ?

• boyswiththeirtoys

Mua ei edelleenkään kiinnosta nää autojutut mä mietin vaan sitä pyörällä rastsastamista ilman sitä satulaa. Muutahan mulle ei ole tarjolla siinä hopeisella vai kultanenko se oli? tarjottimella

• laatua

Minä, ja kokemusta neljästä Hyundaista yli 600000 km. Aloittaja katkera omaan elämäänsä ja tulee tänne itkemään pahaa oloaan, suosittelen ammattiapua.

• Uusi20

Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä

• uusi20

Jatkampa vielä senveran että katsastuksista olen päässyt Hynyillä ekalla joka kerta.

• i30i40
        Uusi20 kirjoitti:

Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä

Kaikkia on ollu rellusta volkkariin . 2 hynyä ajossa .ei kehua viitti joku heittelee herneitä kumminkin!

• hanes

Kyllä auto hyvä on ei siinä mitään. Muttä järjetön kantaa rahansa aasiaan kun ei ne osta meiltä mitään. Pitäisi aina miettiä kauppapolitiikkaa. Olis sunkin muksuilla j töitä.

• Uusi20

No sanoppa sitten aito suomi auto, juu mesen a malli mutta on hinnakas. Liekkö muita joista jää raha suomeen ja jollakinhan autokauppiaidenkin pitää elää joten tuohan ne töitä aasiankin tuotteetvälillisesti kuten huolto, myynti jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe