Kuka helvetti ostaa autoksi hyundain?

Huonomerkki

Otsikko kertoo kaiken

12

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ssamsung

      Kuka ostaa Hyundain? Varmaan se joka luottaa Korealaiseen teknikkaan, kuten Samsungin telkkareihin ja älypuhelimiin.

    • tiisselipalaa

      Ostettu on ja hyvä auto on. Ei mitään eroavaisuutta muihin autoihin, no paitsi esim vw ongelmat puuttuvat. Olet vain rajoittunut luonteeltasi . Puhelimet pitää olla I phoneja.

      En ymmärrä vihaisuuttasi? Ei ole pienintäkään estettä ostaa todella hyvin toimivaa jonka tekniikka kestää. Ajelen kyllä pelkästään dieseleillä.

    • dddww
    • Siinänevalinnat

      Jos ei halua ostaa nykyistä japsikuraa, niin sitten on vaihtoehtoina korealaiset tai eurooppalaiset. Siinä asiakasryhmässä.

    • Laatuahyndailta

      Eipä ole yhtäkään syytä olla ostamatta! Oletko hieman vajakki kun et ole asiosta perillä?

      Rasvaatko polkupyöräsiketjut voilla ?

    • boyswiththeirtoys

      Mua ei edelleenkään kiinnosta nää autojutut mä mietin vaan sitä pyörällä rastsastamista ilman sitä satulaa. Muutahan mulle ei ole tarjolla siinä hopeisella vai kultanenko se oli? tarjottimella

    • laatua

      Minä, ja kokemusta neljästä Hyundaista yli 600000 km. Aloittaja katkera omaan elämäänsä ja tulee tänne itkemään pahaa oloaan, suosittelen ammattiapua.

      • Uusi20

        Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä


      • uusi20

        Jatkampa vielä senveran että katsastuksista olen päässyt Hynyillä ekalla joka kerta.


      • i30i40
        Uusi20 kirjoitti:

        Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä

        Kaikkia on ollu rellusta volkkariin . 2 hynyä ajossa .ei kehua viitti joku heittelee herneitä kumminkin!


    • hanes

      Kyllä auto hyvä on ei siinä mitään. Muttä järjetön kantaa rahansa aasiaan kun ei ne osta meiltä mitään. Pitäisi aina miettiä kauppapolitiikkaa. Olis sunkin muksuilla j töitä.

      • Uusi20

        No sanoppa sitten aito suomi auto, juu mesen a malli mutta on hinnakas. Liekkö muita joista jää raha suomeen ja jollakinhan autokauppiaidenkin pitää elää joten tuohan ne töitä aasiankin tuotteetvälillisesti kuten huolto, myynti jne...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe