Kuka helvetti ostaa autoksi hyundain?

Huonomerkki

Otsikko kertoo kaiken

12

177

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ssamsung

Kuka ostaa Hyundain? Varmaan se joka luottaa Korealaiseen teknikkaan, kuten Samsungin telkkareihin ja älypuhelimiin.

• tiisselipalaa

Ostettu on ja hyvä auto on. Ei mitään eroavaisuutta muihin autoihin, no paitsi esim vw ongelmat puuttuvat. Olet vain rajoittunut luonteeltasi . Puhelimet pitää olla I phoneja.

En ymmärrä vihaisuuttasi? Ei ole pienintäkään estettä ostaa todella hyvin toimivaa jonka tekniikka kestää. Ajelen kyllä pelkästään dieseleillä.

• dddww
    • Siinänevalinnat

Jos ei halua ostaa nykyistä japsikuraa, niin sitten on vaihtoehtoina korealaiset tai eurooppalaiset. Siinä asiakasryhmässä.

• Laatuahyndailta

Eipä ole yhtäkään syytä olla ostamatta! Oletko hieman vajakki kun et ole asiosta perillä?

Rasvaatko polkupyöräsiketjut voilla ?

• boyswiththeirtoys

Mua ei edelleenkään kiinnosta nää autojutut mä mietin vaan sitä pyörällä rastsastamista ilman sitä satulaa. Muutahan mulle ei ole tarjolla siinä hopeisella vai kultanenko se oli? tarjottimella

• laatua

Minä, ja kokemusta neljästä Hyundaista yli 600000 km. Aloittaja katkera omaan elämäänsä ja tulee tänne itkemään pahaa oloaan, suosittelen ammattiapua.

• Uusi20

Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä

• uusi20

Jatkampa vielä senveran että katsastuksista olen päässyt Hynyillä ekalla joka kerta.

• i30i40
        Uusi20 kirjoitti:

Juu eipä taida ketjun aloittaja tietää mistä puhuu. Neljä hynyä ollut ja liki 400tkm ilman ongelmia, autot hankittu käytettyinä enkä ole katunut ja sen voin sanoa jos olisivat olleet huonolaatuisia tai kokoajan korjaamolla ei meille olisi enää Hyundaita tullut. Tällä hetkellä ajossa kaksi hynyä mutta tämä vaatii tietenkin ostajalta ns. munaa että pystyy poikkeamaan näistä Toiota,dasauto,skeida jne.valtamerkeistä

Kaikkia on ollu rellusta volkkariin . 2 hynyä ajossa .ei kehua viitti joku heittelee herneitä kumminkin!

• hanes

Kyllä auto hyvä on ei siinä mitään. Muttä järjetön kantaa rahansa aasiaan kun ei ne osta meiltä mitään. Pitäisi aina miettiä kauppapolitiikkaa. Olis sunkin muksuilla j töitä.

• Uusi20

No sanoppa sitten aito suomi auto, juu mesen a malli mutta on hinnakas. Liekkö muita joista jää raha suomeen ja jollakinhan autokauppiaidenkin pitää elää joten tuohan ne töitä aasiankin tuotteetvälillisesti kuten huolto, myynti jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      92
      2889
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      46
      2396
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      39
      1143
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      37
      1017
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      153
      869
    6. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      9
      744
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      710
    8. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      203
      702
    9. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      48
      648
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      36
      601
    Aihe