Mistä tietää että jätkä on vain seksin perässä

Justthinking

Mistä tietää että jätkä on vain seksin perässä?
Mistä tietää että jätkä on oikeasti ihastunut/rakastunut/kiinnostunut vakavammassa mielessä?

Pojat, millaisia olette tyttöä kohtaan johon olette ihastuneita? Entä tyttöä kohtaan jolta haluatte vain pillua?

Esittelisittekö vanhemmillenne tytön johon ette ole ihastuneita, vaan jolta haluatte vain seksiä?

Lähtisittekö vaikka laivalle, leffaan, shoppailemaan tmv tytön kanssa jolta haluatte vain seksiä?

Ostaisitteko tytölle kalliin synttärilahjan jos haluaisitte tältä vain seksiä?

Kuinka usein valehtelette tytöille että olette ihastuneita/rakastuneita, vaikka ette olisi?

5

937

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • notjustforsex

Paha sanoa kun en oo koskaan ollut tytön kanssa/yrittänyt saada tyttöä ihastumaan itseeni vain seksin takia... Oon siis 16.

• fsddfsd

Mistä tietää että jätkä on vain seksin perässä?

-Varmuudella ei varmaan mistään. Ellei sitten suoraan sano, että on vain seksin perässä.

Mistä tietää että jätkä on oikeasti ihastunut/rakastunut/kiinnostunut vakavammassa mielessä?

-Todennäköisesti jos se jaksaa oikeasti hengailla kanssasi, muutenkin kun kerran kuussa tai koulu-/työaikana, niin se on muulla tavalla kiinnostunut. Tosin silloin voi olla kiinnostunut vain kaverimielessä. Eli ei kai tässäkään voi koskaan täysin varma olla.

Pojat, millaisia olette tyttöä kohtaan johon olette ihastuneita? Entä tyttöä kohtaan jolta haluatte vain pillua?

-Jos olen kiinnostunut, niit haluan viettää hänen kanssaan mahdollisimman paljon aikaa. Olen överiavulias ja kohtelias (olen toki avulias ja kohtelias niitäkin kohtaan, joista en ole kiinnostunut tai joita en välttämättä edes tunne). Kuulemma näkyy selvästi päällepäin, mutta en osaa eritellä sen enempää, että kuinka se sitten näkyy tai millainen mä silloin sitten olen. Jos ei vakavempi kiinnosta, niin silloin ei ole mitään tarvetta pyöriä sen tytön perässä paikasta toiseen. Sitä kai vaan viettää vähän aikaa ja tutkiskelee tilannetta, että saako tältä vai ei. Jos ei, niin ei tule oltua yhteydessä - ainakaan kovin säännöllisesti.

Esittelisittekö vanhemmillenne tytön johon ette ole ihastuneita, vaan jolta haluatte vain seksiä?

- En usko, että vaivautuisin esittelemään kummassakaan tilanteessa. Varsinkaan, jos haluaisin vain seksiä. Siinä tapauksessa mua tuskin kiinnostisi esitellä sitä henkilöä yhtään kenellekkään.

Lähtisittekö vaikka laivalle, leffaan, shoppailemaan tmv tytön kanssa jolta haluatte vain seksiä?

-En, ellei hän ole muutenkin kaveri, jonka kanssa on kiva viettää aikaa. Jos se on vaan siis joku random tyyppi, puolituttu tai tuntematon, niin en.

Ostaisitteko tytölle kalliin synttärilahjan jos haluaisitte tältä vain seksiä?

- En, koska kuten ylemmissä kohdissa olen sanonut, etten hirveästi olisi edes yhteyksissä, jos ollenkaan. Ei huvita nähdä vaivaa ihmisen takia, joka ei kiinnosta muuten, kun seksikumppanina.

Kuinka usein valehtelette tytöille että olette ihastuneita/rakastuneita, vaikka ette olisi?

-En ikinä. Voin kuvitella, kuinka tuollainen voisi aiheuttaa kiusallisia tilanteita. Hyödyt haittoihin nähden vähän turhan suuria.

• 175poika17

usein ainakin tuosta, etta mielistelee ja on ns imela. ja ettei arvosta tyttoa. esim ei anna lahjoja. ja haluaa edeta nopeesti. toki on poikkeuksiakin. mutta tuo miten kohtelee ja toki kannattaa seurata miten keskustelee kaveri piirissa asioista.

• seksijarakkausonyhtä

Siitä että kyseessä on jätkä

• khkhkjh

...jollaisen sinä kepuutat. Ehkä se ongelma onkin siinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe