hei oisko paria tai naista kirjoittaan mitä mieltä kun mies pitää sexsi alusasuja strnkejä ja rintsikoita sexsileikkin aikana ja muutenkin usein ja olemme myös paljon alasti esim mökillä jos keli salli teeme kasvimaa työt alasti onko suomessa muita tämmöisiä terveisin aviopari 52v
hei,onko,paria,tai,naista,kirjoittaan,mielipidettä
4
<50
Vastaukset
Moi.ensiksi onneksi olkoon avoimesta suhteesta,jossa kumpikin tykkää toistensa haluista.itse olen 44v avoliitossa oleva mies ja tykkään myös käyttää naisten alusasuja.olen maininnut kyseisestä harrastuksesta avovaimolle,mutta hän ei halua nähdä mua asuissa.hän hyväksyy kyllä, muta ei missään nimessä halua nähdä.mun haave olisikin,että olisi toinen samanlainen pari,jossa mies pukeutuisi naisten alusasuihin.oltaisi kaksi "tyttöä" 69 asennossa ja samaan aikaan molempien naiset panis straponilla molempia.
- jalmari63
moi kumpa avovaimo hyväkäsyis minulla nytkin läpinäkyvät pikkarit ja rintsikat kyllä on mukava pitää terveisin aviopari
- parimjanajai
Täällä huomaa miten monesti miehen fetisisi on tämä naiseksi pukeutuminen, mutta monesti sitä ei halua parin nainen. Meistä se vaatii molemmilta sopeutumista ja hyväksymistä. Meillä oli alkuaikoina se kun naiset halusi pukea miehet naisten vaatteisiin, mutta siinä oli miehistä tunne heidän alistamisesta ja näin se leikki ei mennyt läpi ja olihan siinä se mukana että toisen parin naisella oli fetisisi alistaa miehiä tällä tavalla. Kerran sitten iltaa istuessa ja viiniä maistellessa asiat liuku kumminkin tähän että miehet suostu sillä ehdolla kunhan vaihdetaan vaatteita ristiin. Humasi siinä et se kun ne vaatteet onkin sen vieraan niin jo miehet oli kiihottuneita ja kun heidät vielä meikattiin niin se kynsilakka ja huulipuna meikkeineen oli vetonaula asialle. Palkinto tästä alistamis nautinnosta oli kuvat.
- jalmari63
hei vaan olipa teillä hienoa meillä saan pitää vapaasti pikkareita strinkejä ja läpinäkyviä pikkareita ja nautitaan siitä ja tuntuvat mukavilta välillä kiihottavat tosi paljon tallvella pidän myös halkio sukkahousuja muitten vaatteiten alla ulkona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255