Minua hävettää kun ihastuin suhun 2010-2011 alussa ja annoin sun pelleillä tunteillani. Olit paha ihminen. Sairaskin. En koskaan kehtaa kertoa kenellekään että sulla ja mulla oli semmoinen omituinen kuvio. Olisin hulluun rakastunut kaikkien silmissä lopun elämääni. Älä säkään kerro? Halusit satuttaa sanojesi mukaan mua ja onnistuit eikö jo riitä? Kohtuus kaikessa.
Vastaukset 6
- Mäoonluvannujo
Etten tee enää mitään pahaa. Sä tiiät etten petä lupauksiani.
- luulintietäväni
nyt tiedän jo kuitenkin totuuden joka on täysin päinvastainen.
- kärpäspylly
Mun pyllystä tuli kärpänen. Hävettää. :(
- toukopoukokk
Uikaa pildeen! höhö
- Niinhänkin
Nauttikoon nyt täysin siemauksin.
- jukkis83
En luota suhun. Näin sut kaupungilla ja pahan kaverisi kanssa aloitte heti haukkumaan mua kun menin ohi kuin mä saatana en oisi kuullut. Kai mulla on korvat päässäni sun takias taas viiltelin itseäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612488- 801077
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79654
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun96581Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38532
- 36498