Onko Heimo ja Sirkku Tiihosen opetus raitista vai mitä mieltä olette?
Hengen totuudet
14
1864
Vastaukset
- VainionNipa
Minua alkaa aina ahdistamaan jos katson heidän opetustaan. On pakko vaihtaa kanavaa tai sulkea tv.
- Seuloja
Kyllä, kanavalta tulee kaikenlaista joka ei sinne kuuluisi.
- EiKaitSentään
Onko kysyjällä syytä epäillä heidän esiintyvän päihtyneenä, vai mitä tuo kysymys tarkoitti?
- Jumalanlapsi
En voi myöskään katsella enkä kuunnella, tulee levoton ja paha olo.
Mikähän sen aiheuttaa?- VainionNipa
Jumalan Henki sinussa, Pyhä Henki, varoittaa ja varjelee sinua! Itse ainakin koen, että se Henki, joka on minussa, varoittaa minua.
- Älkääkaikkeauskoko
Omia tuntemuksia ei pidä sekoittaa Jumalan Sanaan.
- Justiinsajuujajetsulleen
Kuka on sekoittanut?
- Kauhistus_sentään
Sirkku Tiihonen on kertonut saaneensa "tulikasteen" Rodney Howard-Brownen tulikonferenssissa. Ovat myös Heimon kanssa tutustuneet edellä mainittuun hemmoon. Joten ei varmaan ihmekään jos tulee paha olo heitä katsellessa. Sama juttu itsellänikin. Myöskään sitä River-seurakunnan pariskuntaa Reetta ja Tomi Lehtoa en pysty katsomaan ollenkaan, sama tunne tulee heistä.
- vrhcdhj
Edes marginaalisella aivokapasiteetilla varustettu ei voi ajatella että sitä jumalaisempaa mitä enemmän huutaa ilmehtii ja parantaa nuhaa.
- valvotaan
Eivät ole raittiita mielestäni. Lupailevat suuria, totuus varmaankin toisenlainen. Tyypillisiä menestysteologian omaksuneita.
- Hupshei
En voi katsella ja kuunnella, tulee levottomuus ja paha olo.
- huuuutaaaa
Nainen huutaa hullun lailla ja kertoo lieventäneensä matunaisen nenävuotoa huudoillaan. Toivon että huudot ovat parantaneet syövät🎆
- MenkääUlosHuutamaan
Näinhän meille lapsena sanottiin!
Just joo! Se huutaminen ja mesominen ottaa aivoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569