demarien kannatus laskee vuosi vuodelta ja porukkaa siirtyy muihin puolueisiin, ette ilmeisesti vieläkään. Eikö teillä sytytä "umpiluussanne" että te teette puolueena kaikkenne että se kannatus putoaa vieläkin alemmas. Jos oletatte että saatte tulevaisuudessa kaikkien satojentuhansien tänne tulleiden mamujen äänet niin siinä kusette muroihinne, tuo taktiikkanne epäonnistuu täysin. Olette mukana kaiken maailman rasismi, homo ja monikulttuuritilaisuuksissa ja mielenosoituksissa, ei niissä ajeta tavallisten suomalaisten asioita ja etuja. Sensijaan että Erkki Tuomioja olisi esiintynyt puolestapuhujana jossain nälkäkuoleman partaalla kituuttavien työttömien ja vähävaraisten tai paskavaipoissaan makaavien vanhusten puolta ajavassa tilaisuudessa, niin hän esiintyy puhujana mielenosoitustilaisuudessa jossa käsitellään monikulttuurisuuden ihanuutta ja mamujen hyvinvoinnin parantamista. Demari rukat, ei monikulttuurisuuden puolustaminen ole tavallisten suomalaisten kaduntallaajien puolustamista, se on kaukana niistä teoista jota tavallinen kansa politiikoiltaan odottaa. Suljette täysin silmänne siitä mitä muualla tapahtuu, fakta on että Saksalaiset ja Britit alkavat kyllästyä negatiiviseen mamukulttuuriin ja sen aiheuttamaan rikollisuuteen, läntisessä naapurimaassamme paukkuvat jo mamujen pommit kaduilla, tätäkö monikulttuuria te demarit tänne haluatte.
Demarit, joko te käsitätte että miksi
5
<50
Vastaukset
- SosiaaliDem
Monikulttuurisuus on tärkeämpi kuin meidän pienet vähäpätöiset ongelmat!
- Mutqumutqu
Onko aloittaja koskaan kuuluut että asioita laitetaan arvojärjestykseen eli nyt ne laitetaan tärkeysjärjestykseen osoittamalla huomenna Helsigissä että mamujen monikulttuuri on tärkeämpi asia demareille ja suvaitsevaisuuttaan julistaville naiveille hyypiöille kuin suomalaisten ongelmat. Suomi on kaikille avoin, se on totta, se näkyykin kyllä hyvin vanhusten katuryöstöinä, raiskaus ja muissa seksuaalirikostilastoissa ulkomaalaistaustaisten osuuden rajuna kasvuna sekä heidän osuutensa kasvuna maamme vangeista.
- YxTapaus
Erkki Tuomioja on arvostelukyvytön suomalainen poliitikko, jonka ansioista voi lukea mm täältä. Vertaa samalla natsismisyytöksiin Immosen tapauksessa.
http://www.mikkoniskasaari.fi/node/110 - Lällällää__
Mää oon demari joten ei mun tarvi käsittää mistään mitään.
- omaperäinen
Kannatus laskee ja puolue kuihtuu, niin kauan kun se on viherpiipertäjien apupuolue mutta vain harakointi voi pelastaa jotakin. Toinen seikka mikä demaripösöjen täytyy muistaa, että täällä on vielä toistaiseksi meitä alkuasukkaita teidän kiusana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417