Tää ei ole kiva tilanne kun en tiedä rakastatko sä mua. Tää on kyllä järjen vastaita rakkautta, mutta minkäs sitä pieni ihminen tunteilleen :)
Mä taidan rakastaa sua
17
<50
Vastaukset
- RakastinminäkiN
Rakasta vaan. Mieti sitten vain tarkkaan toiminnan kanssa. Joskus hankalaa..
- H34RTL3SS
Rakasta mut rappiolle beibe :P
- kylläminäkin
Rakasta iteee, ihan itee
- rakastavaikkapamua
Mä rakastan kaikkia noita pixeleitä tossa sun koko maailmalle eli ei kenellekään osoitetussa itkuvirressä. Voi hyvä helvetti sentään.
- MiehelleRakkaudella
Kyllä tälle "itkuvirrelle" kohdekin löytyy ja se on J-mies. Pakko kait se on myöntää, että rakkastuin vaikka taistelin vastaan parhaani mukaan
- jiiiimiäs
MiehelleRakkaudella kirjoitti:
Kyllä tälle "itkuvirrelle" kohdekin löytyy ja se on J-mies. Pakko kait se on myöntää, että rakkastuin vaikka taistelin vastaan parhaani mukaan
Kuka sää oot?
- rakastavain
Miksi pitäisi rakkautta vastaan taistella? En ole koskaan tajunnut.
- notnice
rakastavain kirjoitti:
Et ole tainnut rakastua varattuun?
- MiehelleRakkaudella
rakastavain kirjoitti:
Kun en tiedä mitä hän haluaa minusta ja toisekseen tässä on useitakin asioita jotka mietityttävät. Rakkaushan on ihanaa silloin kun se on molemminpuolista, en taistelisi vastaan jos kaikki olisi selvää
- rakastavain
Kun en tiedä mitä hän haluaa minusta ja toisekseen tässä on useitakin asioita jotka mietityttävät. Rakkaushan on ihanaa silloin kun se on molemminpuolista, en taistelisi vastaan jos kaikki olisi selvää
Entä jos hänkin haluaa samoin kuin sinä, rakkautta? Uskaltaisitko siltikään tarttua käteensä?
- lovelovelov
rakastavain kirjoitti:
Entä jos hänkin haluaa samoin kuin sinä, rakkautta? Uskaltaisitko siltikään tarttua käteensä?
Taitaisin uskaltaa.
- MiehelleRakkaudella
rakastavain kirjoitti:
Kyllä, tottakai :) odotan vain että hän saisi tunteensa kerrottua, mikäli niitä on...
En voi kertoa tai näyttää tunteitani siten kuin haluaisin ennen kuin hän tekee omat tunteensa selväksi
- tästämävaroitin
Niin se on sen viinilasin verran rakkautta.
- j_mies
Mäki rakastan sun pimppiä toivoo J-mies. Ja vähä tissejä ja persettäkin.
- kaikkeasitäkanssa
https://www.youtube.com/watch?v=1mzDQbmtPZ0 Voi meitä!
- mieletöntunne
Täällä olkaa olla kiva tilanne kun eilen sain vahvistusta ihanan lumoavalta naiselta. :)
"Se hetki kun saavuit mun maailmaan
tiesin et vielä me kohdataan
sä amorin nuolel mut lävistit
enkelini
pelko katoaa, kun silmiin katotaan
tartu lujempaa
kun sä oot valmis sano vaan
**ni honey
vien sut, turvaan
oon sun ritari
mulla on kiltti sua varten vaan
prinsessani
samat tähdet taivaalla eilenkin
**ni honey
sun seurassa loistaa kirkkaammin"
https://www.youtube.com/watch?v=aLK-JvmK4Cw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096826Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M984486L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453789TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133190Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281788- 661208
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021175Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551173- 91169
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481130