Minkä ikäsenä esinahka irtoo terskasta

PoikaJokaKysyyKysymyksiä

Moi! Minkä ikäisenä pojan esinahan pitäisi irrota terskasta niin, että sen saa vedettyä kokonaan terskan taakse, vai irtoaako se vasta sitten kasvun myötä, vai pitäisikö sitä venytellä päivittäin taakse? Kiitos jo etukäteen!

29

2806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slebe

      Hyvä että oli 12 kun sain vedettyä sen taakse asti.

    • ainairtiollut

      Minulla se on aina ollut irti niinkauan kun muistan.

      • hyvämuna

        Joo en tiedä muista pojista mutta mullakii se on ollu aina irti ny oon 15v. (ja aika pitkä esinahka peittää terskan kokonaa velttona muttei ihan kokonaa erektiossa ja esinahkani menee helposti taakse velttona ja erektiosa).


      • Anonyymi

        Vasta alle kolmentoista mun esinahka aukes terskan yli sitä ennen se oli hyvin tiukka ja ahdas vaikka terskaa oli näkyvissä, sen jälkeen vielä oli pitkään melko ahdas sai kuitenkin rullattua terskan yli, peniksen ollessa erektiossa esinahka meni pitkälle terskan reunan taa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta alle kolmentoista mun esinahka aukes terskan yli sitä ennen se oli hyvin tiukka ja ahdas vaikka terskaa oli näkyvissä, sen jälkeen vielä oli pitkään melko ahdas sai kuitenkin rullattua terskan yli, peniksen ollessa erektiossa esinahka meni pitkälle terskan reunan taa .

        Mulla samantapainen kokemus esinahan aukeamisesta, vasta siinää vaiheessa, kun esinahka oli auennut aloin harrastamaan masturpointia mikä antoi uuden nautinnon mahdollisuuden esinahan aukeamisen myötä.


    • turskaterska

      mä oon 16 ja se on viel kiinni ku alko sunnuntaisin :( se on vaan jotenkin jollaan kudoksella kiinni. isä sanoo et sillä se lähti vasta aikuisena, joskus 26 v, mut mihin sul on viel kiire? ei oo seksin aika vielä

      • eestaasmenee

        Jaa no miks se mulla ei oo koskaa ollu kiinni esinahan oon aina saanu terskan taakse velttona ja jäykkänä. Ikä sama 16.


    • yfyfiyffuifog

      Itselläni ollut esinahka terskassa syntymästä 13vuotiaaseen saakka,mutta irtosi käytössä puolessa vuodessa. Nyt olen 14v ja toimii ihan normisti

    • PoikaJokaKysyyKysymyksiä

      Mun kyrpään mahtuu 29 kookospähkinää. Entä teidän minikyrpiin? Olen ylpeä omasta kyrvästäni ja juoksen joka päivä pääkadun läpi alasti kun kymmenen metrin kyrpäni sojottaa.

      • Anonyymi

        Kuullostat 8vuotiaalta


    • Kissanlaatikko

      Nah. Ei se esinahka irtoa peniksestä vaan sen suuaukko levenee. Itelläin kesti 2 vuotta siihen ja se tapahtui 11-13 v. Ai niitä muistoja kuinka ylpeä sitten itsestään oli kun se tapahtui...

    • Kyllä sen pitäis olla aina irti. Jos ei ole niin silloin on joku ongelma edin tiukka esinahks tai esinahan alle on syntynyt jostain syystä yksi tai useampi kiinnike joka estää esarin liikkumista terskan taakse. Kun esinahkaa yrittää saada taakse se tavallaan aukeaa siitä päästä ja mitä enemmän se aukee sen paremmin terska alkaa paljastua. Yleensä kiinnike on terskan reunassa tai lähellä sen reunaa jolloin osa terskaa paljastuu. Kiinnikkeet saa irti kun rohkeasti vaan uskaltaa liikutella esaria pienestä kivusta huolimatta. Kiinnikkeen irrotessa tuntuu pieni nipistyksen tapainen tunne.

      • muna90cm

        Ei sitäse vitun esinahkaa saa vetää jos onse vielä kiinike/kiinnikkeitä, voi johtaa veren vuotoon. Kannataa vaan odottaa kun se sitten itse lähtee.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti ei ole mitään ikä aikaa milloin esinahka menee terskan yli, minulla oli ensin pieni pyöreä aukko joka vähitellen laajeni ja terskaa tuli enemmän näkyviin, siinä tilanteessa , kun penis seiso voimakkaasti kehitys näkyi miten pitkälle esinahka oli avautunut, toistuvasti vedin esinahkaa aukipäin, mutta ei se auttanut, mutta ajan myötä huomasin ja totesin miten esinahan reuna oli osittain auennut melkein terskan vallin yli ehkä yksi kolmannes oli vielä terskassa kiinni, mutta melko pian oli mennyt reilusti terskan yli, oli kuiten pitkään melko ahdas vetäessä esinahkaa terskan yli. Hyvä puoli oli siinä miten helppo oli oli sen jälkeen terskan peseminen, ja tuntuihan se kiihottavan hyvältä rullata esinahkaa edestakaisin terskan yli, hyvin samaan aikaan pääsin kokemaan ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen joka tuntui ihanalta koko olemus oli kokemuksessa mukana, tämä oli tietynlainen avaus ja herääminen nuoren pojan seksuaalisen mailman avautumiseen ja mielenkiintoon, siinä vaiheessa en osannut vielä ajatella miltä pimppi voisi tuntua kun panee, se kyllä tiesin tunsin miltä tuntuu, kun laukee, mutta olin vasta alle kolmetoista. Kertomuksessani halusin tuoda esille miten koin esinahan aukemisen ja miten se erivaiheissa eteni vähitellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti ei ole mitään ikä aikaa milloin esinahka menee terskan yli, minulla oli ensin pieni pyöreä aukko joka vähitellen laajeni ja terskaa tuli enemmän näkyviin, siinä tilanteessa , kun penis seiso voimakkaasti kehitys näkyi miten pitkälle esinahka oli avautunut, toistuvasti vedin esinahkaa aukipäin, mutta ei se auttanut, mutta ajan myötä huomasin ja totesin miten esinahan reuna oli osittain auennut melkein terskan vallin yli ehkä yksi kolmannes oli vielä terskassa kiinni, mutta melko pian oli mennyt reilusti terskan yli, oli kuiten pitkään melko ahdas vetäessä esinahkaa terskan yli. Hyvä puoli oli siinä miten helppo oli oli sen jälkeen terskan peseminen, ja tuntuihan se kiihottavan hyvältä rullata esinahkaa edestakaisin terskan yli, hyvin samaan aikaan pääsin kokemaan ensimmäisen tietoisen siemensyöksykokemuksen joka tuntui ihanalta koko olemus oli kokemuksessa mukana, tämä oli tietynlainen avaus ja herääminen nuoren pojan seksuaalisen mailman avautumiseen ja mielenkiintoon, siinä vaiheessa en osannut vielä ajatella miltä pimppi voisi tuntua kun panee, se kyllä tiesin tunsin miltä tuntuu, kun laukee, mutta olin vasta alle kolmetoista. Kertomuksessani halusin tuoda esille miten koin esinahan aukemisen ja miten se erivaiheissa eteni vähitellen.

        Esinahka voi aueta melko varhaisessa vaiheessa eikä henkilö kiinnitä eityistä huomioo siihen, edellinen kertoi omasta kokemuksestaan, itselläni oli kokemus saman suuntainen esinahan aukeamisen suhteen, esinahka minulla oli pitkään tiukka ja ahdas eikä meinannut aueta kunnes pitkän odotuksen jälkeen aukesi ja meni pitkälle terskan vallin yli eikä jäänyt yhtään poimulle, kun penis oli voimakkaasti erektiossa, silloin, kun esinahka ei vielä ollut avautunut peniksen ollessa erektiossa oli kuin kuuraketti olisi lähdössä avaruuteen.


    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa murrosiän alettua, taisin olla 12v. Aika piankin sitten, kun alkoi irtoamaan terskasta, niin avautui kokonaan.
      Väkisin ei kannata repiä, voi tosiaan aiheuttaa verenvuotoa tm vauriota.
      Eli hiljalleen antaa ajan kanssa irtaantua.
      Toki jos saat erektioita jo nyt, niin sekin auttaa varmaan osaltaan, kun "seisottaa# silloin tällöin ja käden kanssa rauhassa vetää sitä taaksepäin.

    • Anonyymi

      Ei siihen oo mitään oikeaa ikää, toisilla aikasemmin ja toisilla myöhemmin. Mulla meni aika myöhään olin 17v

    • Anonyymi

      Mulla taisi irrota siinä ala- ja yläasteen vaihteessa, eli 12-13v iässä. En muista sen tarkemmin, mutta niihin aikoihin suurin piirtein. Tosin on yksilöllistä, joillakin tosiaan voi mennä myöhempäänkin.
      Lähti kyllä aika nopeasti irti sitten, tai no, ei siihen nyt mennyt ainakaan kovin montaa viikkoa, kun oli jo kokonaan irti sen jälkeen, kun oli alaknut irtoamaan.
      Alkuvaiheessa vaan oli hieman ilkeä, kun siinä oli sellaisia syviä "koloja", mihin nyt tietty kertyi sitten mitä kertyi. Eli täytyi pestä todella huolellisesti, muuten ärtyi tästä "smäidästä", mitä nyt erittyy aina.
      Taitaa irrota kasvun myötä, eli en usko että venytely auttaa. Tosin itse kyllä venyttelin sitä ihan varuksi.
      Sain jo tuolloin erektioita, joten kiihotin kaluni täyteen seisokkiin ja sitten venytin nahkaa niin paljon taakse kun pystyin niin, ettei kuitenkaan sattunut.
      Sitten erään kerran vain hoksasin, että nyt irtosi/on irti. Taisi olla jostain kohdasta vielä kiinni terskassa, mutta napsahti sitten irti, eikä sattunut edes, kun aloin runkkaamaan.

    • Anonyymi

      Itsellä irtosi vasta kun olin jotain 20v, olin juuri tyttöystävän sisällä kun luulimme että hänellä alkoi menkat mutta veri tulikin minusta.

      • Anonyymi

        Aika metka, mulla ei tullut tippaakaan verta tuolloin, kun irtosi terskasta. Erään kerran vain huomasin että oli irronnut kokonaan. Oli ollut aika pitkään yhdestä kohtaa vielä kiinni, vaikka muualta oli jo irti.
        Mutta kai se on yksilöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika metka, mulla ei tullut tippaakaan verta tuolloin, kun irtosi terskasta. Erään kerran vain huomasin että oli irronnut kokonaan. Oli ollut aika pitkään yhdestä kohtaa vielä kiinni, vaikka muualta oli jo irti.
        Mutta kai se on yksilöllistä.

        Tyttöystävä melkein soitti ambulanssin kun tuli verta ja oli hetken aikaa arka:D


    • Anonyymi

      Ei mulla koskaan ollut kiinni. Esinahan aukko vaan oli niin ahdas ettei teroa saanut päivänvaloon. Siitä sitten marssin omatoimisesti ympärileikkaukseen.
      Olin n. 20v. Enkä kadu.

      • Anonyymi

        Ympärileikkaus on aina kosmeettinen leikkaus. Ympärileikkauksessa menettää peniksen tärkeimmät tuntohermot.


    • Anonyymi

      Kun se nenäpäivän pallo näkyy kokonaan.

    • Anonyymi

      Itsellä taisi alkaa irtoamaan aika piankin murrosiän alettua.
      Venyttelinkin sitä kyllä välillä, mutta en tiedä oliko siitä apua.

    • Anonyymi

      Muistan ajan miten esinahka oli aivan kiinni oli pieni pyöreä aukko vain, vähitellen reuna alkoi avautuun, ihmettelin miten esinahka oli ikään kuin liimautunut terskaan kiinni, kun toisilla saman ikäisillä ja nuoremmillakin terska oli täysin näkyvissä. Silloin en tiennyt siitä miten sen kuuluukin olla terskassa kiinni, eikä ollut keltä olisi voinut kysyä asiasta. Siihen aikaan ei ollut vielä kouluterveyden hoitajia jolta olisi voinut tiedustella koska ja missä vaiheessa esinahka vetäytyy terskan yli, ihmettelin vain miten esinahka on kiinni terskassa vaikka oli jo jonkin verran avautunut, en muista kuinka pitkään siinä meni, olin vähän vaille kometoista kun esinahan reuna oli vielä noin kolmanneksella kiinni terskan reunassa jota koitin innolla vetää auki, mutta ei se vetämällä irronnut, mutta aika pian huomasi miten esinahka meni terskan vallin yli, mutta silloinkin vielä esinahka oli melko tiukka ja ahdas vaikka liukui terskan yli. Minulla kun ei ollut veljiä jotta oisi voinut keskenään puhua asiasta siskoja oli , mutta niillä oli pimpit ja tissit joita saattoivat vertailla ja keskustella miten tissit kasvoi.

      • Anonyymi

        Näillä sivuilla jotkut neuvoo miten voi auttaa esinahan aukeamista, en osaa sanoa joillekin siitä voi olla apua, kun ahkerasti vetää aukipäin, oma kokemus ei juurikaan auttanut vaikka terska oli hieman näkyvissä esinahka oli tiukka ja ahdas vähän saman suuntasia kokemuksia mitä edellinen kertoja tuo esille. Olihan se mielen kiintoinen asia mihin päivittäin mieli palasi voisiko tänään olla se päivä, kun esinahka menee terskan yli.


    • Anonyymi

      Jostain luin hiljattain jostain laitteesta minkä voi tilata millä voi auttaa esinahan aukeamista, ei ollut mitään kuvaa, vaan joku netti osoite, itsellä esinahka aukesi hitaasti ja meni kokonaan terskan yli noin kolmetoistavuotiaana, sen jälkeenkin oli melko ahdas, reuna meni kuitenkin terskan vallin yli pitkälle, peniksen seisoessa ei saanut vedettyä esinahkaa takaisin terskan yli oli pingottunut voimakkaasti pitkälle auki asentoon, vasta erektion jälkeen sai vedettyä takaisin teskan yli. Joillain esinahka aukee jo alle kymmenvuotiaana ilmeisesti mitä myöhemmin esinahka aukeaa ahtaus tuntuu enemmän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe